[nieuws] Honda RN01 frameset
Moderator:JJ
-
[imgr]http://www.dirty-pages.net/images/nieuw ... 983008.jpg[/imgr]Na jaren van speculaties en wachten, is het dan toch eindelijk zover.
Honda gaat haar bikes als frameset verkopen. Verdere details zijn nog niet bekend, maar Honda schijnt enkele bike dealers via een enveloppe info en een uitnodiging te hebben gestuurd.
Honda zal in juni met een persbericht komen
Honda gaat haar bikes als frameset verkopen. Verdere details zijn nog niet bekend, maar Honda schijnt enkele bike dealers via een enveloppe info en een uitnodiging te hebben gestuurd.
Honda zal in juni met een persbericht komen
Lelijke half-brommer-bikes?Gieleuh schreef:Kwil zo geen lelijke/half brommer bikes op de downhill tracks zien
Man, zij waren de eerste met een versnellingssysteem in het frame gebouwd. Hun ontwikkeling met betrekking tot het laagste zwaartepunt en beste veersysteem is revolutionair geweest...
Form follows factor!
Ik ben heel erg benieuwd wanneer deze uit gaat komen...
-
- cyberhawk
- Contacteer:
ik moet ook helaas eerlijk zegge dat ik mn demo mooier vind..
en ik ben een absoluut Honda fan geloof me
ik vind de boxxed front end van het frame wel mooi
maar dat is 't ook wel een zo'n beetje....
de gearbox is zo fors dattie de bike een beetje massief maakt..
maarja als je zo je trieste systeem kan inleveren wat derraileur heet
"het doel is het uiterlijk gepasseerd op basis van techniek.."
(mooie zin maar 't wordt er niet beter op)

en ik ben een absoluut Honda fan geloof me
ik vind de boxxed front end van het frame wel mooi

maar dat is 't ook wel een zo'n beetje....
de gearbox is zo fors dattie de bike een beetje massief maakt..
maarja als je zo je trieste systeem kan inleveren wat derraileur heet

"het doel is het uiterlijk gepasseerd op basis van techniek.."
(mooie zin maar 't wordt er niet beter op)

Ik zet er op in dat dhr. C.D. van der Laan de eerste in NL zal zijn met een Honda DH'er...
Volgende vraag: Wat gaat ie kosten als hij hem na (nog geen) half jaar weer verkoopt om op weer iets anders, nog begeerlijker over te stappen??
Nais, als het geld me op een akker groeide wist ik het wel...

Volgende vraag: Wat gaat ie kosten als hij hem na (nog geen) half jaar weer verkoopt om op weer iets anders, nog begeerlijker over te stappen??

Nais, als het geld me op een akker groeide wist ik het wel...
Mathijs: De Benjamin
Wat is de upgrade? Een tweetak 750 cc motor blok
Afschuwelijk, merken als KTM, Honda, Porche, BMW, Mercedes, Peugeot, Renault, Ferrari, Ducati moeten zich bezig houden met hun doel als fabrikant van automobielen en motorfietsen, geen (downhill) fietsen.
Sorry, maar ik vind dat het zelfde als kleding van Pall Mall en Malboro, dat koop je toch ook niet, in mijn ogen dan....
mzzl
Gène

Afschuwelijk, merken als KTM, Honda, Porche, BMW, Mercedes, Peugeot, Renault, Ferrari, Ducati moeten zich bezig houden met hun doel als fabrikant van automobielen en motorfietsen, geen (downhill) fietsen.
Sorry, maar ik vind dat het zelfde als kleding van Pall Mall en Malboro, dat koop je toch ook niet, in mijn ogen dan....
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
hahaGène schreef:Wat is de upgrade? Een tweetak 750 cc motor blok![]()
![]()
mzzl
Gène
peugeot renault, en misschien al die andere ook nog wel zijn begonnen
met fietsen maken, pas jaren later werd de benzine motor uitgevonden
En juist dat soort fabrikanten zijn gewend aan enorme ontwikkelkosten
dus komen vaak ook es met wat anders dan een grammetje daar en
een extra linkje hier.
Wat wel slecht is is die chinese massaproductie troep waar ze Ford ofzo
opspuiten, ik snap dat echt niet

Even op attent maken dat de fiets zoals wij die kennen niet ouder is dan de benzinemotor...Wytze schreef:haha
peugeot renault, en misschien al die andere ook nog wel zijn begonnen
met fietsen maken, pas jaren later werd de benzine motor uitgevonden
De eerste "moderne" fiets kwam er pas rond 1885, hetzelfde jaar dat onze vriend Karl Benz zijn eerste auto met benzinemotor bouwde.
Maar terug on topic.
Als ik dan toch de cash had en geen achterderailleur wou, dan kwam er toch eerder deze. Maar dan met iets minder pimpy rood.
-
even ter informatie: KTM Motors en KTM fietsen zijn twee verschillende bedrijven - dat haalt natuurlijk niet weg dat KTM fietsen echt niet de mooiste zijnGène schreef:Wat is de upgrade? Een tweetak 750 cc motor blok![]()
![]()
mzzl
Gène

maar toch zou ik graag willen weten hoe de G-box rijdt - ik heb Frank Schneider en ter vergelijking ook Mick Hannah op video staan in het onderste Winterberg gedeelte (waar aardig wat diepe gaten waren) tijdens afgelopen weekeinde, maar Schneidi was daar gewoonweg sneller dan alle anderen met zijn Nicolai - geweldig als hij daar door die bochten carvde...Christiaan schreef:Leuk zo'n Nicolai, lekker zwaar, lomp, waardeloze shifter! En LELIJK!
Maar ieder zijn eigen
-
Zal er ook mee te maken hebben dat de nicolai niet loskomt van de grond ivm het zeer hoge gewicht, as Dirt put it, a ground sticking machine, een M-Pire is al zwaar, moet je na gaan wat dat ding weegt! Daarbij veel te duur, maar goed, Like I said, iedere zijn eigen.
Anders zouden we allemaal dezelfde bike rijden.
Nog steeds niemand die een M3 wil kopen?
Anders zouden we allemaal dezelfde bike rijden.
Nog steeds niemand die een M3 wil kopen?
oh, als dat zo is - aehm, dan heb ik titaniumveren die ik dan wel wil ruilen voor zwardere stalen veren - ik wil ook wel op de ground stikken...
Schneidis fiets wegt 20kg - das voor topklasse racers wel veel, ja...(G-box relativeert natuurlijk weer)
Klausmann's fiets woog 16.4kg, maar ja, echt snel was ie ook niet

Schneidis fiets wegt 20kg - das voor topklasse racers wel veel, ja...(G-box relativeert natuurlijk weer)
Klausmann's fiets woog 16.4kg, maar ja, echt snel was ie ook niet
Laatst gewijzigd door Sepp op vr mei 25, 2007 11:06 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Christiaan ga jij er echt 100% voor om die honda fiets te kopen dan
.Wedden dat de frame prijs tegen het prijskaartje van de nucleon tst evo aan gaat zitten
.Maar ik hoop dat je zo iets gaafs in de wacht gaat slepen
.

Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
- Pieter en zijn V10
Nou showen die beelden.Sepp schreef:maar toch zou ik graag willen weten hoe de G-box rijdt - ik heb Frank Schneider en ter vergelijking ook Mick Hannah op video staan in het onderste Winterberg gedeelte (waar aardig wat diepe gaten waren) tijdens afgelopen weekeinde, maar Schneidi was daar gewoonweg sneller dan alle anderen met zijn Nicolai - geweldig als hij daar door die bochten carvde...Christiaan schreef:Leuk zo'n Nicolai, lekker zwaar, lomp, waardeloze shifter! En LELIJK!
Maar ieder zijn eigen
its all about "being single, seeing double and jumping triples"