[special] Dirty Pages fietskleding!
Moderator:JJ
-
- Contacteer:
- dobbel our zero
- dobbel our zero
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Even open kaart spelen:
We hebben nog steeds geen kleding mogen ontvangen en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk recht te trekken. Helaas echter kunnen wij niet meer doen dan we nu al doen en zijn we afhankelijk van de toeleverancier.
Wij gaan proberen een en ander deze week nog recht te trekken met die toeleverancier, daarna zullen we jullie op de hoogte stellen van de geplande leverdatum.
Ik besef dat wij hiermee gigantisch op onze bek gaan en onszelf ronduit belachelijk maken, doordat de levering zo lang duurt, zoals gezegd doen wij er alles aan om een en ander zo spoedig mogelijk te doorlopen!
Ik hoop op jullie begrip en geduld...!

We hebben nog steeds geen kleding mogen ontvangen en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk recht te trekken. Helaas echter kunnen wij niet meer doen dan we nu al doen en zijn we afhankelijk van de toeleverancier.
Wij gaan proberen een en ander deze week nog recht te trekken met die toeleverancier, daarna zullen we jullie op de hoogte stellen van de geplande leverdatum.
Ik besef dat wij hiermee gigantisch op onze bek gaan en onszelf ronduit belachelijk maken, doordat de levering zo lang duurt, zoals gezegd doen wij er alles aan om een en ander zo spoedig mogelijk te doorlopen!
Ik hoop op jullie begrip en geduld...!

- didadunlop
hmmzzz lastig zo'n leverancier... Lijkt me meer dat de leverancier zijn zaakjes niet op orde heeft. Dan gaat hij dus op zijn bek voor mij en zijn jullie slechts slachtoffer daarvan. Ik wacht gewoon af en dank voor de infoverstrekking.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.