Zondag 8 Mei: Bikes & Cappuccino, Amersfoort
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Op Zondag 8 Mei zal er in het nieuwe pand van Singlespeed Central in Amersfoort een kleine afgeleide van het illustere Bikes & Coffee georganiseerd worden. We hopen binnen een kleine verzameling unieke fietsen tentoon te stellen, bij mooi weer zal er buiten ook gelegenheid zijn om het een en ander neer te zetten.
De details:
Deur open om 12.00
Adres: Ariane 46 in Amersfoort
telefoon: 0614715883
Pre ride (MTB):
Verzamelen vanaf 9 uur op Ariane 46, vertrek 9:30.
JJ at singlespeed.nl (mocht je willen mailen)
De details:
Deur open om 12.00
Pre ride (MTB):
JJ at singlespeed.nl (mocht je willen mailen)
Laatst gewijzigd door JJ op do mei 12, 2011 7:34 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop
Ah relaxt.
Dan denk ik dat ik met de Big Dummy een kampeerweekendje ga doen en zondag langskom met tassen en alles erop.
Alhoewel de Big Dummy natuurlijk niet meer speciaal is. Iedereen heeft er tegenwoordig een..
Dan denk ik dat ik met de Big Dummy een kampeerweekendje ga doen en zondag langskom met tassen en alles erop.
Alhoewel de Big Dummy natuurlijk niet meer speciaal is. Iedereen heeft er tegenwoordig een..

Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
Re: Zondag 8 Mei: Bikes & Cappuccino, Amersfoort
mensenmensen toch, na 11u 's ochtends géén cappucino meer he? Je wordt in Italië voor minder koud gemaakt
Vet initiatief!
Groet, Lars (evt bereid om espresso's te maken)

Vet initiatief!

mmhh, sterk punt! Espresso's gaan er gelukkig ieder moment van de dag in... al enig idee hoe laat? Komt er een echte Barista?
Gr,
Pieter

Gr,
Pieter
edit: ik neem wel een paar lekkere koffiekoeken meeDe Lars Cuevas schreef:mensenmensen toch, na 11u 's ochtends géén cappucino meer he? Je wordt in Italië voor minder koud gemaakt![]()
![]()
![]()
Vet initiatief!

-
Niet dat ik weet. Maar ik kan natuurlijk langskomen en mijn espressomachine meenemen 

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
De vloer kan wel wat hebben..
De details:
Deur open om 12.00
De (kabouter) koffie wordt in ieder geval lekker!!!
Er hebben al een aantal mensen toegezegd om te komen met 1 of 2 fietsen, de verzameling zal het aanschouwen waard zijn!
JJ
De details:
Deur open om 12.00
De (kabouter) koffie wordt in ieder geval lekker!!!
Er hebben al een aantal mensen toegezegd om te komen met 1 of 2 fietsen, de verzameling zal het aanschouwen waard zijn!
JJ
Die ene barista wil uiteindelijk toch niet, he...
Helaas, helaas. Vakantie gooit 'roet' in het eten; was er graag bij geweest!
Helaas, helaas. Vakantie gooit 'roet' in het eten; was er graag bij geweest!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
De voorbereidingen zijn in volle gang, voor de vaders met kinderen onder ons, er is zelfs vermaak voor de kids (vanaf een jaar of 3-4) en voor de mama's is er thee 
We hebben kabouter espresso en voor de mensen die een siciliaanse stropdas willen riskeren maken we zelf cappuccino!
Vanaf een uur of 12 gaan de deuren open, als alles goed is zorgt Willem in de ochtend nog voor een tourtje door de omgeving (al had hij het daar een tijd geleden over en ik heb hem op korte termijn niet meer gesproken).
Niet geheel onbelangrijk, er zullen een aantal erg exclusieve, mooie, unieke en gewoon leuke fietsen zijn en de middag temperatuur wordt 24 graden
Het plan is om de middag af te sluiten met een borrel, mocht je een aparte smaak hebben dan mag je natuurlijk altijd wat borrel input mee brengen
JJ

We hebben kabouter espresso en voor de mensen die een siciliaanse stropdas willen riskeren maken we zelf cappuccino!
Vanaf een uur of 12 gaan de deuren open, als alles goed is zorgt Willem in de ochtend nog voor een tourtje door de omgeving (al had hij het daar een tijd geleden over en ik heb hem op korte termijn niet meer gesproken).
Niet geheel onbelangrijk, er zullen een aantal erg exclusieve, mooie, unieke en gewoon leuke fietsen zijn en de middag temperatuur wordt 24 graden

Het plan is om de middag af te sluiten met een borrel, mocht je een aparte smaak hebben dan mag je natuurlijk altijd wat borrel input mee brengen

JJ
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Helaas, ik ben er de 8e niet bij, maar ik kom zeker een keer kijken.
This ain't no sun tan, we got a mud tan!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Haha, doggies allowed.
Voor de mensen die een bezoekje Amersfoort willen combineren met een ritje in de omgeving (met noppen), Willem12 heeft aangeboden om als tourguide te fungeren voor een leuk ritje naar de vaste route
JJ
Voor de mensen die een bezoekje Amersfoort willen combineren met een ritje in de omgeving (met noppen), Willem12 heeft aangeboden om als tourguide te fungeren voor een leuk ritje naar de vaste route

JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Als dat geen mooi moederdag cadeautje is 
Jij drinkt ook Ranja? Of kom je zelf niet mee
JJ

Jij drinkt ook Ranja? Of kom je zelf niet mee

JJ
- didadunlop