NK Singlespeed 2010: 11-12 September
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Op 11 en 12 September gaat het weer gebeuren, het NK singlespeed. Houd je agenda vrij, zeg je marathon en andere wedstrijdjes af, in dit weekend weer de belangrijkste tourtocht van het jaar!
Exacte agenda en locatie volgt zodra we alles hebben kortgesloten met de bos eigenaar.
JJ
Exacte agenda en locatie volgt zodra we alles hebben kortgesloten met de bos eigenaar.
JJ
Laatst gewijzigd door JJ op ma sep 27, 2010 11:05 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
- didadunlop
-
Re: NK Singlespeed 2010: 11-12 September
In de kop van de post heb je het over het NK, hier over het EK, wat is het nou? Stiekum een WK? Of een HK (Hooglands Kampioenschap)?JJ schreef:Op 11 en 12 September gaat het weer gebeuren, het EK singlespeed.
TBB
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Tja, ik denk het wel. Vorig jaar was ik al voor het weekend helemaal naar de klote, maar ik ga een poging doen hard te rijden 
Het wordt, als alles gaat zoals we willen, weer een leuk weekendje uit voor groot en klein
JJ

Het wordt, als alles gaat zoals we willen, weer een leuk weekendje uit voor groot en klein

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
JJ schreef:Tja, ik denk het wel. Vorig jaar was ik al voor het weekend helemaal naar de klote, maar ik ga een poging doen hard te rijden
JJ
Leuk, dus Thijs en Bram komen ook

Waarschijnlijk is tegen die tijd m,n fiets ook klaar....
Nu nog ff kijken hoe ik die mechanische doping ingebouwd krijg. 100 Watt extra bergje op scheelt al snel 2 tandjes

DAt is niet zo moeilijk:dré schreef: Nu nog ff kijken hoe ik die mechanische doping ingebouwd krijg. 100 Watt extra bergje op scheelt al snel 2 tandjes
http://www.youtube.com/watch?v=jmPUze3W ... r_embedded
/Marten
- didadunlop
En vandaag bevestiging in de bus van de terreinbeheerder.
IOV met de head honcho van SingleSpeed.nl is het de vaste route van Reek geworden.
Er liggen meerdere campings in de buurt (misschien zelfs met hutjes voor de wat minder kampeer ingestelde personen) en daar zijn we nog even naar aan het kijken.
Meer info volgt nog en op mijn flickr site staan twee foto's van de route. Klimmen zal hier niet van toepassing zijn..
IOV met de head honcho van SingleSpeed.nl is het de vaste route van Reek geworden.
Er liggen meerdere campings in de buurt (misschien zelfs met hutjes voor de wat minder kampeer ingestelde personen) en daar zijn we nog even naar aan het kijken.
Meer info volgt nog en op mijn flickr site staan twee foto's van de route. Klimmen zal hier niet van toepassing zijn..

Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.