Ey DeKerfs
Moderators:JJ, Beheerders
- didadunlop
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Op papier een 'leuk' dingetje.. maar in de uitvoering wat mij betreft 'niet echt...'. Positionering van t stuur kun je over twisten, de zit is op deze manier erg, erg recht op. Goed; wat de eigenaar goed dunkt... Kleurstelling doet in deze uitvoering echt te niet aan dat wat het zou kúnnen zijn. Stuurpen; ik hebzelf 3 jaar rond (moeten) gereden met eenzelfde soort contraptie, dus heb weinig recht van spreken. Maar in deze ook hier weinig stijlpunten... 

Ik vind deze uitvoering toch wel weer erg mooi. Enige mindere is inderdaad de erg hoge zit. Ik verwacht wel dat de rijder nog op zoek is naar de ideale zit en stuur nog wat zal zakken. Stuurpen verdient inderdaad geen stijlpunten. Hopelijk heeft hij snel het geld om er een Potts-pen op te zetten. LD-stems doet 'ie niet meer, maar een mooie Potts titanium stuurpen is niet lelijk.
Die 135 mm brede Type II is wel heel erg mooi. Herinnert mij aan de oude WTB/Potts Type II vorken voor 118 mm brede voornaven.
Die 135 mm brede Type II is wel heel erg mooi. Herinnert mij aan de oude WTB/Potts Type II vorken voor 118 mm brede voornaven.