NKSS 2009 4-10-2009 Beek (Montferland)
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
NK Singlespeed 2009
Het programma:
Zaterdag 3 oktober
vanaf 13:00 - verzamelen op Camping ‘t peeske
15:00 - fietsen vaste route Montferland
18:00 - Eten (op camping of in Restaurantje Beek)
20:00 – Chillen todat het bedtijd is
Zondag 4 Oktober
9:00 – tourtocht Braamt
12:00 – verzamelen deelnemers NK Camping 't Peeske
13:30 – start toertocht NKSS 2009 (reken op 1.5 uur fietsen)
Maar.....
Drie dingen:
Camping ’t Peeske is vanaf 1 Oktober gesloten. Daarna wordt de camping afgebroken, (voorgoed). De beheerder wist niet precies wanneer daarmee wordt begonnen, als dat niet op de Vrijdag is dan kunnen we waarschijnlijk het weekend nog van de campig gebruik maken. Dan worden we dus de laatste gasten van de Camping. Uitsluitsel hierover krijg ik aanstaande Woensdag.
Het tweede punt, Natuur monumenten. Afgelopen Vrijdag is Dirty Pages benaderd door Natuur monumenten, de eigenaar van het terrein waarop we ons evenement zullen rijden (als het allemaal meezit). DP heeft ze naar mij doorverwezen, en mij is uitgelegd wat de mogelijkheden en verplichtingen zijn als er met een grotere groep iets gedaan wordt op het terrein van Natuurmonumenten. Het komt er in het kort op neer dat er een vergunning moet worden aangevraagd, die dan wel of niet wordt verleend. De aanvraag is afgelopen Vrijdag nog ingediend, en ik hoop dat we begin deze week te horen krijgen of de vergunning wordt verleend. Het kan dus nog zijn dat we GEEN toesteming krijgen om met de groep op de route te rijden.
Als dat zo is wordt deze beslissing geaccepteerd en zullen we naar een alternatief uitwijken (Niet dat we die hebben, maar waarschijnlijk wordt het dan 1 van de rondjes van de afgelopen jaren). In de loop van de week komt hier dus definitief uitsluitsel over.
Het derde punt heeft te maken met punt twee. Als we toestemming krijgen van de route gebruik te maken zijn hier kosten aan verbonden. De afgelopen jaren hebben we alles kostenloos kunnen doen, dat gaat dit jaar dus veranderen. Als we dan toch moeten betalen, dan maar goed heb ik bedacht...
Een groep vrienden en fiets club genoten (http://www.klimgeiten.nl/alpeduzes/alpeduzes.htm) gaan komend jaar meedoen met Alpe d'HuZes (www.opgevenisgeenoptie.nl). Om deze groep vrienden te helpen wil ik de kosten voor de vergunning op me nemen (75 Euro), en daarbij een vrijwillig inschrijfgeld vragen aan alle deelnemers van 6 Euro. Dit is dan 5 Euro voor een klimgeiten bidon, waarvan de helft naar Alpe d'HuZes gaat, en de overgebleven 1 Euro is het bedrag wat natuurmonumenten per deelnemer vraagt.
Of we na het betalen van de vergunning ook nog een vignet moete aanschaffen (voor de mensen die deze nog niet hebben) zal ik Maandag navragen bij Natuurmonumenten.
Ik denk dat dat alles is, eigenlijk is er dus nog niets definitief, maar jullie weten nu wel waar je aan toe bent. Als iemand nog een familie lid heeft met een eigen bos, laat het dan weten dan kunnen we daar in de toekomst misschien gebruik van maken ïŠ
JJ
Het programma:
Zaterdag 3 oktober
vanaf 13:00 - verzamelen op Camping ‘t peeske
15:00 - fietsen vaste route Montferland
18:00 - Eten (op camping of in Restaurantje Beek)
20:00 – Chillen todat het bedtijd is
Zondag 4 Oktober
9:00 – tourtocht Braamt
12:00 – verzamelen deelnemers NK Camping 't Peeske
13:30 – start toertocht NKSS 2009 (reken op 1.5 uur fietsen)
Maar.....
Drie dingen:
Camping ’t Peeske is vanaf 1 Oktober gesloten. Daarna wordt de camping afgebroken, (voorgoed). De beheerder wist niet precies wanneer daarmee wordt begonnen, als dat niet op de Vrijdag is dan kunnen we waarschijnlijk het weekend nog van de campig gebruik maken. Dan worden we dus de laatste gasten van de Camping. Uitsluitsel hierover krijg ik aanstaande Woensdag.
Het tweede punt, Natuur monumenten. Afgelopen Vrijdag is Dirty Pages benaderd door Natuur monumenten, de eigenaar van het terrein waarop we ons evenement zullen rijden (als het allemaal meezit). DP heeft ze naar mij doorverwezen, en mij is uitgelegd wat de mogelijkheden en verplichtingen zijn als er met een grotere groep iets gedaan wordt op het terrein van Natuurmonumenten. Het komt er in het kort op neer dat er een vergunning moet worden aangevraagd, die dan wel of niet wordt verleend. De aanvraag is afgelopen Vrijdag nog ingediend, en ik hoop dat we begin deze week te horen krijgen of de vergunning wordt verleend. Het kan dus nog zijn dat we GEEN toesteming krijgen om met de groep op de route te rijden.
Als dat zo is wordt deze beslissing geaccepteerd en zullen we naar een alternatief uitwijken (Niet dat we die hebben, maar waarschijnlijk wordt het dan 1 van de rondjes van de afgelopen jaren). In de loop van de week komt hier dus definitief uitsluitsel over.
Het derde punt heeft te maken met punt twee. Als we toestemming krijgen van de route gebruik te maken zijn hier kosten aan verbonden. De afgelopen jaren hebben we alles kostenloos kunnen doen, dat gaat dit jaar dus veranderen. Als we dan toch moeten betalen, dan maar goed heb ik bedacht...
Een groep vrienden en fiets club genoten (http://www.klimgeiten.nl/alpeduzes/alpeduzes.htm) gaan komend jaar meedoen met Alpe d'HuZes (www.opgevenisgeenoptie.nl). Om deze groep vrienden te helpen wil ik de kosten voor de vergunning op me nemen (75 Euro), en daarbij een vrijwillig inschrijfgeld vragen aan alle deelnemers van 6 Euro. Dit is dan 5 Euro voor een klimgeiten bidon, waarvan de helft naar Alpe d'HuZes gaat, en de overgebleven 1 Euro is het bedrag wat natuurmonumenten per deelnemer vraagt.
Of we na het betalen van de vergunning ook nog een vignet moete aanschaffen (voor de mensen die deze nog niet hebben) zal ik Maandag navragen bij Natuurmonumenten.
Ik denk dat dat alles is, eigenlijk is er dus nog niets definitief, maar jullie weten nu wel waar je aan toe bent. Als iemand nog een familie lid heeft met een eigen bos, laat het dan weten dan kunnen we daar in de toekomst misschien gebruik van maken ïŠ
JJ
Laatst gewijzigd door JJ op zo sep 27, 2009 6:33 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
Re: NKSS 2009 4-10-2009 Beek (Montferland)
Montferlandroute, VET!!!!

Als de belgjes mogen meedoen heb ik ook wel zin om af te komen , tis wel niet bij de deur vanuit Brugge , maar we zien wel tegen dan. 

bezoek ons gastenkamer www.breadandbutter.be
Hier is de vergunning geldig en verkrijgbaar. ook bij de campingwillem12 schreef:Misschien handig om te vertellen dat we een kaartje moeten kopen bij Staatsbosbeheer...de beroemde sticker. Laat iedereen i.i.g. zoveel mogelijk stickers meenemen, dan beperken we de kosten

Je bedoelt meenemen van je fietsmaten zodat niet iedereen een sticker a`5 euro hoeft te kopen die dan tot het eind van het jaar geldig is, goedplan
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
-
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Per glaasje 1 extra lus voor strafvan den Mountainh schreef: Moet er nog getraind worden op het schnaps drinken tijdens de wedstrijd

Maarre.... gezien alle marathons en 105 minuten Bergraces die iedereen hier gereden heeft.... is het een ideetje om het NK over b.v. 90 ipv 60 minuten te houden? Extra lang genieten!
This ain't no sun tan, we got a mud tan!
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Met koek en zopie onderweg moet dat toch wel lukken?Hilco schreef: 90 minuten ga ik daar echt niet vol maken.![]()
This ain't no sun tan, we got a mud tan!
-
-
-
- didadunlop
lijstje deelnemers (niet de uitslag)
aanvullen aub
1. JJ
2. Nard
3.
4. Ott
5. Willem12
6. van der Mountainh
7. Dader
8. @sf@ltdude
9. Hilco
10. Dré
11. Judith
12. Bartje325i
13.
14.
15.
DiDa is er niet bij want die heeft dat weekend een vriendenweekend wat ie zelf heeft georganiseerd.
Ik zal wel aan jullie denken...
aanvullen aub
1. JJ
2. Nard
3.
4. Ott
5. Willem12
6. van der Mountainh
7. Dader
8. @sf@ltdude
9. Hilco
10. Dré
11. Judith
12. Bartje325i
13.
14.
15.
DiDa is er niet bij want die heeft dat weekend een vriendenweekend wat ie zelf heeft georganiseerd.
Ik zal wel aan jullie denken...
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-