Nard

Casper heerst ook

Casper neemt de bocht correct

Klara

Kiona

Mirre

Jeroen.........geared

Meer op http://picasaweb.google.com/willem.de.w ... Wageningen
Voor originelen == mailen.
Moderators:JJ, Beheerders
Leg dit eens uit Cas....willem12 schreef:Casper neemt de bocht correct
![]()
JJ schreef:Dusssssss.....
JJ
Er reed daar net een trage Dodo op een Litespeed met SRM voor me de boel op te houden. Toen ik daar langs was kon ik eindelijk gas geven. Ik heb er na de race nog even met hem over gepraat. Volgende keer laat hij me er netjes langs!willem12 schreef:
Leg dit eens uit Cas....
JJ
Yep, thumbs up voor de 150igers!Exar schreef:Respect voor de singlespeeders die 150 minuten deden! Waar het goed voor is zou ik niet zo kunnen zeggen, maar dapper was het zeker. Nu ook die andere parcoursen 150 mins doen he![]()
Overigens: wanneer gaat Burgersdijk de singlespeed-community belonen voor alle extra sfeer die zij meenemen naar het parcours? Jullie zouden nogal gemist worden lijkt me!
Waar ik me aan erger zijn mensen die denken dat het parcours alleen voor hun zelf is. Ik weet niet hoelang je er achter reed, maar om naderhand nog even verhaal te gaan halen voor bij wijze van spreken enkele seconden tijdswinst is gewoon asociaal! Ik reed gisteren de 150 en er was een gozer die het lukte om zijn bar-end in mijn arm te rijden op een breed pad. Is natuurlijk een andere situatie maar ik ergerde mij enorm aan rijders die je gewoon van het pad af proberen te rijden terwijl ze niet eens bij de top horen want de toppers haalde uitstekend in en met waarschuwing van te voren. Nogmaals ik ken je situatie niet maar heb ook een beetje respect voor de andere rijderssteelhead schreef:Er reed daar net een trage Dodo op een Litespeed met SRM voor me de boel op te houden. Toen ik daar langs was kon ik eindelijk gas geven. Ik heb er na de race nog even met hem over gepraat. Volgende keer laat hij me er netjes langs!willem12 schreef:
Leg dit eens uit Cas....
JJ
Ja Casper dat vind ik nou ook!BLRacing schreef:Waar ik me aan erger zijn mensen die denken dat het parcours alleen voor hun zelf is. Ik weet niet hoelang je er achter reed, maar om naderhand nog even verhaal te gaan halen voor bij wijze van spreken enkele seconden tijdswinst is gewoon asociaal! Ik reed gisteren de 150 en er was een gozer die het lukte om zijn bar-end in mijn arm te rijden op een breed pad. Is natuurlijk een andere situatie maar ik ergerde mij enorm aan rijders die je gewoon van het pad af proberen te rijden terwijl ze niet eens bij de top horen want de toppers haalde uitstekend in en met waarschuwing van te voren. Nogmaals ik ken je situatie niet maar heb ook een beetje respect voor de andere rijderssteelhead schreef:Er reed daar net een trage Dodo op een Litespeed met SRM voor me de boel op te houden. Toen ik daar langs was kon ik eindelijk gas geven. Ik heb er na de race nog even met hem over gepraat. Volgende keer laat hij me er netjes langs!willem12 schreef:
Leg dit eens uit Cas....
JJ