Hey EHV fixers!
Hier nog een Eindhovense vast-verzetter.
Steeds vaker kwam ik (al Googlend naar onderdelen en techniek) op het Dirty Pages forum terecht, en toen ik het EHV fixed topic zag vond het eens tijd om met te registreren.
Na jarenlange fascinatie voor fixed-gear fietsen heb ik vorige zomer eindelijk zelf een exemplaar aangeschaft. Ik gebruikte sowieso maar 2 of 3 versnellingen van mijn cross-hybride in het platte Brabant, dus kon net zo goed overstappen op een SS/FG wegfiets. Geen minuut spijt van gehad!
Ik rij rond op een 2008 Kona Paddywagon, maar de 2e fiets is al in de maak. Vorige maand een mooie Pinarello (begin '90s) op de kop getikt die binnenkort helemaal afgemaakt kan worden... enkele onderdelen zijn nog onderweg.
De Paddywagon heb ik het afgelopen half jaar vooral voor woon-werk verkeer richting Valkenswaard gebruikt, maar ben de laatste tijd ook genoeg in en rond het centrum te vinden. Iemand mij al gespot?
Zelf heb ik nog maar een handje vol fixies gespot in Eindhoven.
Sowieso Shame's Giovanni die altijd voor Sneaker Tom stond. (eerst stond er een gele, was die ook van jou?) Laatst zag ik je rijden en herkende je, je hebt ooit schoenen van me gekocht

(PSG BW's).
Dan is er die prachtige blauw/paarse Coppi waar Tjeu het over had.
Die zwarte Dolan die ook op FGG staat.
Menno's gruwelijke Merckx/Dings fixie (waar hij veel te weinig op rijdt

)
En natuurlijke enkele koriers die fixed rijden.
Voor de rest hier en daar nog wat single speed conversions... oja, en Erosie's heerlijke Colnago niet te vergeten.
Binnenkort komen er nog een aantal bij want de jongens van Dings/T-shu krijgen volgende maand een aantal Charge fietsen binnen.
Ben benieuwd naar het EHV fixed...