Singlespeed Events 2009
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door JJ op vr dec 04, 2009 8:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Dresden moet wel haalbaar zijn!
Iemand nog ruimte in de auto?
Iemand nog ruimte in de auto?

This ain't no sun tan, we got a mud tan!
- didadunlop
Ik weet, ik loop op de zaken vooruitPino schreef:Apeldoorn - Dresden 650km
Dat is toch nog 3 dagen fietsen, maar wel een aardige bestemming.

Dagelijks vertrekt de nieuwe slaaptrein ‘City Night Line’ van de Duitse spoorwegen ’s avonds vanaf Amsterdam, Utrecht en Arnhem.
De reiziger spaart hiermee een hotelovernachting uit. Hij/zij arriveert Â’s morgens om zeven uur in hartje Dresden.
De City Night Line biedt diverse slaapmogelijkheden. Van een relaxfauteuil tot comfortabele bedden in luxe slaapcompartimenten (cabines). In het rookvrije loungerijtuig kan de treinreiziger genieten van een drankje, snack, lichte maaltijd of ontbijt. De lounge is geopend tot 2.00 uur. Reizigers in een slaapcompartiment kunnen ook roomservice bestellen. Prijzen starten bij € 29,- voor een enkele reis in een relaxfauteuil. De fiets kan mee in de City Night Line (reserveren verplicht). Meer info: www.citynightline.nl
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Grand Raid du Salzkammergut. Goed. Als jij die met vast verzet gaat doen dan ga ik mee.........maar dan wel op een fiets met versnellingen, want die is echt niet leuk. Alleen al de 1e 5 kilometers gingen op de 22x34. Hufters. Kun je beter de Swiss Bike Masters doen, 90% is tussen de 11-13%, lekker constantdader schreef:Ook wil ik wel een Grand Raid rijden in 2009 (Godefroy, Salzkammergut,..)

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Uhm, bij een tof SS event ga je toch niet in een suf hotel slapen?ott schreef: Dagelijks vertrekt de nieuwe slaaptrein ‘City Night Line’ van de Duitse spoorwegen ’s avonds vanaf Amsterdam, Utrecht en Arnhem.
De reiziger spaart hiermee een hotelovernachting uit.

This ain't no sun tan, we got a mud tan!
- didadunlop
Dat weet ik wel zeker! Helaas is die 'zandafgraving' tegenwoordig of limits...Pino schreef:Ben je niet in de war met Rhenen ?OohDie schreef:Volgens mij een oudje en was dat de eerste bergrace die ik reed in zo'n zandafgraving met een downhill met dikke "ereuziegeulen".Ott schreef:Onder voorbehoud, met Rheden als "nieuwtje"
Was vet als het echt door gaat ben ik er dit jaar weer bij.
Hey! daar was ik ook. Weet nog dat Jaap kotsend over de finish reed en Vincent zijn stuur brak!OohDie schreef:Volgens mij een oudje en was dat de eerste bergrace die ik reed in zo'n zandafgraving met een downhill met dikke "ereuziegeulen".Ott schreef:Onder voorbehoud, met Rheden als "nieuwtje"
Was vet als het echt door gaat ben ik er dit jaar weer bij.
- didadunlop
Geplukt van Mountainbike.nl
Bergrace Oosterbeek 2009 op losse schroeven?
Diverse media berichtten er al over; de Bergrace Oosterbeek voor het komende seizoen is omgeven door onzekerheid. De samenval met een wedstrijd in Belgi� voor de Benelux-cup maakt de doorgang van deze wedstrijd voor Stichting Bergrace onzeker.
Volgens Hans Burgersdijk van Stichting Bergrace (voluit: "Stichting van Berg tot Berg race") is er volgens de procedures gehandeld. Niet eerder dan het groene licht door de KNWU gegeven is zijn de data voor de bergraces vastgesteld. Dat de wedstrijd te Habay-La-Neuve (B) op de kalender kwam verbaasde Burgersdijk ten zeerste. "Wij hebben ons netjes geschikt naar de beschikbare data op de KNWU-kalender", aldus Burgersdijk. "De KNWU stelt echter dat de beneluxwedstrijden van de UCI voorrang hebben op de nationale- of zelfs de bergraces".
De organisatie is nog aan het bekijken of en hoe ��n en ander wordt opgelost. Er zijn meerdere opties, maar de bal ligt nu even bij de KNWU. Bergrace is in eerste instantie niet geneigd om de wedstrijd als "dubbel" door te laten gaan. Grotere namen blijven dan immers weg, en dat maakt de gang voor andere deelnemers ook minder aantrekkelijk. "Daarmee komt het deelnemersaantal in gevaar, met het risico dat de begroting niet rond komt", zo luidt het standpunt van Burgersdijk. De mogelijkheid bestaat dat de resterende Bergraces als afzonderlijke wedstrijden worden gereden, zonder prijzenpot voor het eindklassement.
In het uiterste geval zullen alle bergraces worden gecancelled. Zover is het uiteraard nog niet. De organisatie is in overleg met de KNWU over het vervolg van deze ongunstige planning. Over definitieve berichtgeving kon Burgersdijk nog geen uitsluitsel geven.
tekst: Roel Marcus.
bron: Stichting Bergrace.

Bergrace Oosterbeek 2009 op losse schroeven?
Diverse media berichtten er al over; de Bergrace Oosterbeek voor het komende seizoen is omgeven door onzekerheid. De samenval met een wedstrijd in Belgi� voor de Benelux-cup maakt de doorgang van deze wedstrijd voor Stichting Bergrace onzeker.
Volgens Hans Burgersdijk van Stichting Bergrace (voluit: "Stichting van Berg tot Berg race") is er volgens de procedures gehandeld. Niet eerder dan het groene licht door de KNWU gegeven is zijn de data voor de bergraces vastgesteld. Dat de wedstrijd te Habay-La-Neuve (B) op de kalender kwam verbaasde Burgersdijk ten zeerste. "Wij hebben ons netjes geschikt naar de beschikbare data op de KNWU-kalender", aldus Burgersdijk. "De KNWU stelt echter dat de beneluxwedstrijden van de UCI voorrang hebben op de nationale- of zelfs de bergraces".
De organisatie is nog aan het bekijken of en hoe ��n en ander wordt opgelost. Er zijn meerdere opties, maar de bal ligt nu even bij de KNWU. Bergrace is in eerste instantie niet geneigd om de wedstrijd als "dubbel" door te laten gaan. Grotere namen blijven dan immers weg, en dat maakt de gang voor andere deelnemers ook minder aantrekkelijk. "Daarmee komt het deelnemersaantal in gevaar, met het risico dat de begroting niet rond komt", zo luidt het standpunt van Burgersdijk. De mogelijkheid bestaat dat de resterende Bergraces als afzonderlijke wedstrijden worden gereden, zonder prijzenpot voor het eindklassement.
In het uiterste geval zullen alle bergraces worden gecancelled. Zover is het uiteraard nog niet. De organisatie is in overleg met de KNWU over het vervolg van deze ongunstige planning. Over definitieve berichtgeving kon Burgersdijk nog geen uitsluitsel geven.
tekst: Roel Marcus.
bron: Stichting Bergrace.

rwp marathon cup kalender voor 2009
Datum / wedstrijd / Plaats / Bijzonderheden
1) 26 april / Sorpetal / Sundern-Hagen / Aangepast parcours volgens organisatie
2) 31 mei / Saarschleifen / Orscholz / De meest populaire volgens de rijders in 2007 en 2008
3) 14 juni / Raid de Hautes Fagnes / Malmedy / De technische marathon bij onze zuiderburen
4) 12 juli / Erbeskopf / Thalfang / Terug van weggeweest
5) 30 aug / Zierenberg / Zierenberg / Nieuw in de serie
6) 13 sept / Dunsberg / Biebertal / Verrassend evenement in 2008 en volgt Langenberg op als seizoensafsluiter.
maximaal 450 kilometer vanuit Utrecht. Dus op één dag uit en thuis. Singlespeed united ??
Datum / wedstrijd / Plaats / Bijzonderheden
1) 26 april / Sorpetal / Sundern-Hagen / Aangepast parcours volgens organisatie
2) 31 mei / Saarschleifen / Orscholz / De meest populaire volgens de rijders in 2007 en 2008
3) 14 juni / Raid de Hautes Fagnes / Malmedy / De technische marathon bij onze zuiderburen
4) 12 juli / Erbeskopf / Thalfang / Terug van weggeweest
5) 30 aug / Zierenberg / Zierenberg / Nieuw in de serie
6) 13 sept / Dunsberg / Biebertal / Verrassend evenement in 2008 en volgt Langenberg op als seizoensafsluiter.
maximaal 450 kilometer vanuit Utrecht. Dus op één dag uit en thuis. Singlespeed united ??
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Iemand een idee hoe het is met de bergrace? De datum stond op 1 maart, das volgende week...
De site is gehacked en werkt niet, en nu?
JJ
De site is gehacked en werkt niet, en nu?
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!