Weet iemand een kanaal in Europa om aan bijvoorbeeld Formula naven te komen. Wil een wielset gaan bouwen maar heb geen zin het volle pond neer te leggen.
Iemand ervaringen met Formula naven of misschien zelfs Nashbar naven ( nog goedkoper)
Ik heb begrepen dat de Formula naven in een heleboel gedaantes, ge-rebadged opduiken, maar feitelijk uit de zelfde fabriek komen.
Heb onlangs een set Grand Compe naven in de States gekocht en die lijken toch wel heel erg veel op de Formulas. Ben bang dat ik het dubbele heb betaald voor dezelfde naven maar dan met4 mooie gelaserde logo's. Potverdrie!
Goodkoopste baannaven met industrielagers?
Moderators:JJ, Beheerders
Hipstenger
Ik heb zelf Formula HR30 en HR32 (voor/achter) via E-bay gevonden. Helemaal nieuw en geanodiseerd. Bij e-bay winkel in japan worden ze voor 58 euro per set (!) aangeboden, verzendkosten zijn ook ok. Jammer dat douane ook weer zonodig haar graantje moet meepikken a 24 euro. Althans, dat gebeurde mij laatst.
Ik heb het adres alleen niet bij de hand, ik zal er even naar zoeken. => Zoek naar Formula anodized. De winkel heet "Buy direct from JAPAN". Ik zie dat ze alleen nog de blauwe hebben. Eerst hadden ze ook rood (heb ik) en gouden setjes. Wellicht kan hij ze nog krijgen. Goedkoper dan dit heb ik ze nog niet gezien overigens.
Je kan ook eens bij Harry's Cyclery kijken (ect via sheldon brown's pagina). Zij verkopen Formula naven maar ook met eigen merk tegen aantrekkelijke prijzen.
Ik heb het adres alleen niet bij de hand, ik zal er even naar zoeken. => Zoek naar Formula anodized. De winkel heet "Buy direct from JAPAN". Ik zie dat ze alleen nog de blauwe hebben. Eerst hadden ze ook rood (heb ik) en gouden setjes. Wellicht kan hij ze nog krijgen. Goedkoper dan dit heb ik ze nog niet gezien overigens.
Je kan ook eens bij Harry's Cyclery kijken (ect via sheldon brown's pagina). Zij verkopen Formula naven maar ook met eigen merk tegen aantrekkelijke prijzen.
Dit misschien wat...klik. Zelfde als de Nashbar naven maar dan iets dichterbij. Shop is OK heb er zelf mn naafjes ook vandaan.
Andere optie is On-One ook weer dezelfde naven maar dan zwart en minder gaatjes als optie.
Andere optie is On-One ook weer dezelfde naven maar dan zwart en minder gaatjes als optie.
Wat ook niet onaardig is bij deze leute is dat ze er twee lockrings bij leveren! Scheelt ook een paar euro'sRigard schreef:Dit misschien wat...klik. Zelfde als de Nashbar naven maar dan iets dichterbij. Shop is OK heb er zelf mn naafjes ook vandaan.
Die heb ik gelijk vervangen voor de dura ace versiehendriku schreef:Wat ook niet onaardig is bij deze leute is dat ze er twee lockrings bij leveren! Scheelt ook een paar euro'sRigard schreef:Dit misschien wat...klik. Zelfde als de Nashbar naven maar dan iets dichterbij. Shop is OK heb er zelf mn naafjes ook vandaan.