Dus rustig opzoek gegaan naar een frame, bleek nogal lastig te zijn want ze is 1.54 en moest daardoor een maatje 48 cm hebben en die zijn dun gezaaid.
Al bij een paar mensen wezen kijken maar blijkbaar is het wat lastig om de maat van een frame te meten.... en kon ik weer zonder fiets naar huis terug. Wel een hele mooie Koga gekocht die zgan was, afgemonteerd met shimano 600, altijd makkelijk voor onderdelen.
Maar goed eindelijk stond er een fiets te koop in de juiste maat dus gelijk vanavond wezen kijken en de fiets gekocht.

Volgens de verkoopster is ze jaren geleden met haar spaargeld naar een fietswinkel gegaan, die vervolgens voor haar budget een fiets heeft opgebouwd. Blijkt ook wel want het is een beetje van alles wat, maar maakt niet uit het gaat mij toch om het frame.
De stickers zeggen Olmo maar op het frame zelf staat Alan, na wat googlen blijkt dat dit frame een van de eerste aluminium frame te zijn waarbij de frame delen geschroefd en gelijmd zijn.
Heb de fiets helemaal uit elkaar gehaald en alles lijkt nog in prima staat

Alleen de BB is in een vreemde maat, het schroefdraad is groter dan normaal, dus dat moet nog verder uitgezocht worden.

Nu nog bepalen hoe de fiets op te bouwen, zal waarschijnlijk voor een groot deel shimano 600 worden. En welke kleur de fiets wordt. (lugs blijven alu

In eerste instantie zal de fiets singlespeed worden, fixed lijkt haar nog niet zo fantastisch. Maar wat niet is kan nog komen.

De fiets los opgebouwd met wat onderdelen die ik heb liggen.