Baanclinic met Theo
Moderators:JJ, Beheerders
YES!!! ik ga 20 september een baan clinic doen met Theo Bos op de baan van Alkmaar. Zijn er nog DPers die toevallig gaan???
Cas
Cas
Je ziet, Theo is helemaal uit de gratie, niemand vind het geweldig om met Theo te fietsen
. Ik vind het geweldig voor je, ben zelfs een beetje jaloers.
Ik zou 30 augustus met een afvaardiging van de TVM schaatsploeg gaan mtb-en, Wennemars, Kramer en Verheijen zouden er zeker bij zijn. Helaas gaat het niet door
, jammer.

Ik zou 30 augustus met een afvaardiging van de TVM schaatsploeg gaan mtb-en, Wennemars, Kramer en Verheijen zouden er zeker bij zijn. Helaas gaat het niet door

Ik heb via de Rabobank een uitnodiging gehad en moet alleen nog een klein bedrag (170 Euro) betalen. Ik zit nu in Japan. Er is elke avond Keirin te zien op de Keirin Channel!! Ik heb hier bij de klant gezegd dat ik dat erg leuk vind. Ze hebben me uitgenodigd om vrijdag middag te gaan naar de Shizuoka Keirin track. Ze wilde ook weten of ik Theo ken. Ik vertelde dus van die clinic. Iedereen werd gek. Theo is echt the Boss hier. In Japan is Keirin zeer groot. Gokken is in heel oost Azië geliefd natuurlijk.
Ik moet eens vragen of Theo tijdens één van zijn Keirin verblijven ook in Shizuoka is geweest.
Caspar-san
Ik moet eens vragen of Theo tijdens één van zijn Keirin verblijven ook in Shizuoka is geweest.
Caspar-san
-
Ze hebben ontdekt dat er op vrijdag geen Keirin is in Shizuoka-Ken. Dat hebben ze natuurlijk op zijn Japans uitgelegd, met 100 excuses en een hoop buigingen. Eén van de mensen hier heeft een oude jeugdvriend die professioneel Keirin rijder is. Hij gaat kijken of ie een tweede hands 60cm fiets kan vinden. Ik denk dat dat niet mee gaat vallen gezien de gemiddelde Japanner mij een kopstoot tegen mijn enkels kan geven. Ik zou al genoegen nemen met een kleine om aan de muur te hangen. Ik hou jullie op de hoogte. Ik heb wel fotos van de Keirin channel gemaakt erg leuk. Ik zal ze posten als ik thuis ben.
Jaloerssteelhead schreef:Ze hebben ontdekt dat er op vrijdag geen Keirin is in Shizuoka-Ken. Dat hebben ze natuurlijk op zijn Japans uitgelegd, met 100 excuses en een hoop buigingen. Eén van de mensen hier heeft een oude jeugdvriend die professioneel Keirin rijder is. Hij gaat kijken of ie een tweede hands 60cm fiets kan vinden. Ik denk dat dat niet mee gaat vallen gezien de gemiddelde Japanner mij een kopstoot tegen mijn enkels kan geven. Ik zou al genoegen nemen met een kleine om aan de muur te hangen. Ik hou jullie op de hoogte. Ik heb wel fotos van de Keirin channel gemaakt erg leuk. Ik zal ze posten als ik thuis ben.

Vindt de clinic met Theo wel prijzig

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Nou er wordt hier dus wel KEIHARD gewerkt..... (zei de gek met Saké kater)
Ik ga proberen een handeltje op te zetten. Ik heb nu een contact in Keirin zelf. Een rijder. Ik hoop dat er een paar los te peuteren zijn. Er zullen zeker veel kleine maten tussen zitten. Ik denk dat de meeste mensen hier tussen de 1.60 en 1.70 zijn. Ik kan een NJS fiets (Keirin organisatie) dus echt vergeten.
Ik ga proberen een handeltje op te zetten. Ik heb nu een contact in Keirin zelf. Een rijder. Ik hoop dat er een paar los te peuteren zijn. Er zullen zeker veel kleine maten tussen zitten. Ik denk dat de meeste mensen hier tussen de 1.60 en 1.70 zijn. Ik kan een NJS fiets (Keirin organisatie) dus echt vergeten.
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Zou dat? Lijkt mij dat zo'n keirinframe toch behoorlijk 'overbuilt' is.
Zou nog wel kunnen dat de vork vooral gebouwd is op zijdelingse stijfheid en daardoor niet zo geschikt voor op de weg (ronde vorkpoten ipv geovaliseerd) maar weet niet of dat ook echt zo is bij NJS bikes.
Zou nog wel kunnen dat de vork vooral gebouwd is op zijdelingse stijfheid en daardoor niet zo geschikt voor op de weg (ronde vorkpoten ipv geovaliseerd) maar weet niet of dat ook echt zo is bij NJS bikes.
This ain't no sun tan, we got a mud tan!
Naar het schijnt sloopten die jongens van Mash en Macaframa nogal wat Keirin frames en stappen ze u vooral over op Amerikaanse en Europese fietsen. Was zelf ook verbaast toen ik het las (kan het artikel niet meer terug vinden) maar ze hadden er een paar overtuigende foto's bij van gesloopte Keirin frames.
Ben ik blij dat ik vandaag een nieuw oer-Hollands baanframe besteld heb.
Ja, zoiets had ik ook gelezen... je mag niet vergeten dat hoe dan ook die frames na 1 crash niet meer gebruikt mogen worden voor keirin races (dacht ik me te herinneren... als ik het fout hebt: sorry) dus heeft het weinig zin om ze heel crash-resistant te maken. En van gewoon baanracen gaan ze echt niet kapot.OohDie schreef:Naar het schijnt sloopten die jongens van Mash en Macaframa nogal wat Keirin frames en stappen ze u vooral over op Amerikaanse en Europese fietsen. Was zelf ook verbaast toen ik het las (kan het artikel niet meer terug vinden) maar ze hadden er een paar overtuigende foto's bij van gesloopte Keirin frames.
't Is een beetje zoals campa baannaven, he... perfect voor de baan maar op de straat willen ze ook nogal makkelijk breken.
Met een competitie roeiboot (zoals op de olympische spelen, dus) moet je ook niet op zee gaan varen, he.