Foto update pagina 4!!!!

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

biermagnaat
Foto update pagina 4!!!!

Bericht door biermagnaat » ma jan 21, 2008 10:11 pm

Beste allemaal.

Ik zal me even voorstellen ik ben Tom ben 20 jaar en woon in Enschede. Ik ben nog student en heb mijn oude hobby, de fiets weer opgepakt.

aangezien ik weer een nieuwe fiets nodig heb voor het gebruikelijke ritje naar school en het cafe. Leek het mij handig om mijn Trek X500 van een paar jaar oud om te bouwen naar een single speed. Lekker weinig onderhoud en het ziet er wel strak uit. De onderdelen die erop zaten waren na 13.000 kilometer toch echt op, dus tijd voor iets nieuws.

dit is als eerste de fiets:
Afbeelding

maar dan zonder de schijfremmen en de lowriders.

Ik heb al een conversie kitje gevonden op bike2build, zodat ik het achterwiel kan laten voor wat het is. Nou twijfel ik alleen nog over de vertanding. De fiets wordt voornamelijk gebruikt in en rond de stad. 16-32 leek mij wel groot zat?

iemand nog tips en/of suggesties?
Laatst gewijzigd door biermagnaat op wo apr 15, 2009 6:02 pm, 5 keer totaal gewijzigd.

didadunlop

Bericht door didadunlop » ma jan 21, 2008 10:18 pm

16-32 is misschien zelfs te makkelijk. Mijn Koga road warrior heeft 16-42. Gemiddeld cruise ik daar 27Km/H mee.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

biermagnaat

Bericht door biermagnaat » ma jan 21, 2008 10:25 pm

Dan is dat misschien nog wel een beter idee, ik fiets nog wel redelijk door als ik naar school ga.

biermagnaat

Bericht door biermagnaat » ma jan 21, 2008 10:46 pm

is 16-44 nog een beetje te doen of kan ik dan beter een 36 blad nemen?

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » ma jan 21, 2008 11:41 pm

didadunlop schreef:Koga road warrior
Heb je die naam zelf verzonnen voor die Koga Singlespeed Globetrotter ??
:lol:
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!

steelhead