29'' NL - BE - DE online shops (Frames)
Moderators:JJ, Beheerders
Weet iemand een goeie online shop voor 29'' frames?
Groeten,
Daan
Groeten,
Daan
Normal people worry me.
- hullo
- Locatie:Veluwe...... Niner EMD, GF superfly, GF Supercaliber 29er, Salsa Mukluk
www.singlespeed.nl , heb daar een Niner frame in bestelling staan
, en zal ook wel andere 29" frames kunnen leveren, Niner maak volgens mij alleen maar 29" frames.....
Kijk even op de site van Niner (www.niner.com) en de bestelling loopt via singelspeed......

Kijk even op de site van Niner (www.niner.com) en de bestelling loopt via singelspeed......

Laatst gewijzigd door hullo op za jan 12, 2008 4:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Singelspeed? www.singlespeed.nl werkt beter denk ik of eigenlijk http://www.singlespeed.nl/catalog/index.php direct naar de shop 
www.pricepoint.com en www.jensonusa.com hebben wel het een en ander tegen aantrekkelijke prijzen (oa. Zion en Redline) maar dan moet je het wel uit de US laten komen.
www.bikeparts-online.de heeft iig. Surly frames en je kunt ook direct frames bestellen bij www.on-one.co.uk Bij On-One is alles traditoneel wel geheel of bijna uitverkocht

www.pricepoint.com en www.jensonusa.com hebben wel het een en ander tegen aantrekkelijke prijzen (oa. Zion en Redline) maar dan moet je het wel uit de US laten komen.
www.bikeparts-online.de heeft iig. Surly frames en je kunt ook direct frames bestellen bij www.on-one.co.uk Bij On-One is alles traditoneel wel geheel of bijna uitverkocht

- hullo
- Locatie:Veluwe...... Niner EMD, GF superfly, GF Supercaliber 29er, Salsa Mukluk
[quote="George2"]Singelspeed? www.singlespeed.nl
Sorry maar mijn engels is niet zo goed, had ik op school al een onvoldoende voor
...
Heb het al aangepast....
Sorry maar mijn engels is niet zo goed, had ik op school al een onvoldoende voor

Heb het al aangepast....
-
On One is gewoon K*t.
Ik was voor drie of vier maanden de voorrraad aan het controleren, en aan het mailen met Brand. Maar nog geen frame, toen kwam Brand met het nieuws dat er rond kerstmis nieuwe frames binnen kwamen. Maar tot op heden "NIETS"
.
Dan heb je ook nog het feit dat On One ieder honds gez**k het frame veranderd.
Goed is goed.
De frames van On One zullen best wel goed zijn, maar om er aan een te geraken is een hele sport op zich zelf
.
Marc.
Ik was voor drie of vier maanden de voorrraad aan het controleren, en aan het mailen met Brand. Maar nog geen frame, toen kwam Brand met het nieuws dat er rond kerstmis nieuwe frames binnen kwamen. Maar tot op heden "NIETS"

Dan heb je ook nog het feit dat On One ieder honds gez**k het frame veranderd.
Goed is goed.
De frames van On One zullen best wel goed zijn, maar om er aan een te geraken is een hele sport op zich zelf

Marc.
Probeer m-gineering eens, goeie gast, die Martenmarc / fisherbike schreef:...De frames van On One zullen best wel goed zijn, maar om er aan een te geraken is een hele sport op zich zelf ...

“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
On-One via Brant is inderdaad gewoonweg ronduit vervelend.
Heb het een paar jaar terug met een 456 gehad.
Ze stonden in bestelling bij zijn leverancier.
Container aangekomen uit Verweggistan,wat blijkt,was meneer vergeten 16'' te bestellen.
Gewoon grofweg vergeten!
Voor On-One bestel je beter bij Maarten inderdaad,als hij het niet op voorraad heeft lekker iets ander zoeken!
Of een leuk framepie bij Jelle uitzoeken!
En voor complete fietsen je TREK dealer voor mooie Fischers.
Heb het een paar jaar terug met een 456 gehad.
Ze stonden in bestelling bij zijn leverancier.
Container aangekomen uit Verweggistan,wat blijkt,was meneer vergeten 16'' te bestellen.
Gewoon grofweg vergeten!
Voor On-One bestel je beter bij Maarten inderdaad,als hij het niet op voorraad heeft lekker iets ander zoeken!
Of een leuk framepie bij Jelle uitzoeken!
En voor complete fietsen je TREK dealer voor mooie Fischers.
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
Fischer Price? Of een Fisher misschienHet TUIG schreef:En voor complete fietsen je TREK dealer voor mooie Fischers.

Koop een ZION nu nog maar 121 euro bij Jenson!!!
http://www.jensonusa.com/store/product/ ... Frame.aspx
- didadunlop
[spam]dader schreef:Koop een ZION nu nog maar 121 euro bij Jenson!!!
En als je hem eerst vast wil houden, doe een leuk bod op een "zo goed als nieuwe Zion"
bij mij in de schuur
[/spam]
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
uhhhmm, voor 120euro koop ik hem wel weer terug hoor...willem12 schreef:[spam]dader schreef:Koop een ZION nu nog maar 121 euro bij Jenson!!!
En als je hem eerst vast wil houden, doe een leuk bod op een "zo goed als nieuwe Zion"
bij mij in de schuur
[/spam]
- didadunlop
- didadunlop