Groot inkopen van toeclips met dubbele riemen!.

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
sedatif
Groot inkopen van toeclips met dubbele riemen!.

Bericht door sedatif » vr dec 14, 2007 3:24 pm

Ik heb eindelijk een adresje in amerika gevonden voor toeclips voor dubbele riemen. Dubbele lusjes dus:

Afbeelding

Via deze site zijn ze duurder dan hoe ik ze kan krijgen. Maar inclusief dubbele riempjes moet het inclusief verzenden 60 euro tot 65 euro per paar gaan kosten. Ik heb tien paar besproken, dus wanneer je interesse hebt, laat het me weten :)...

OohDie
Contacteer:

Bericht door OohDie » vr dec 14, 2007 3:54 pm

I'm in, die van mij gaan nu echt naar de klote kan dus wel een nieuw setje gebruiken.

Trouwens die Velocity rims gaan hem niet worden moet echt volledig één kleur zijn, geen remvlaken voor mij.

sedatif

Bericht door sedatif » vr dec 14, 2007 4:37 pm

Velocity zilver is 1 kleur, dus zie je het remvlak niet heel duidelijk. Mocht iedereen nog vriendjes enzo hebben die ook zulke clips willen, ram je maat even neer: S-M en L-XL is er te krijgen namelijk.

rat bikes

Bericht door rat bikes » vr dec 14, 2007 9:22 pm

weet er iemand of er nog fietsenmakers in nederland zijn die betaalbare stalen toeclips en evt bijpassende (stalen!) pedalen verkopen? twwedehands of nieuw is om het even.
U-Lock Justice!

sedatif

Bericht door sedatif » vr dec 14, 2007 9:37 pm

Daar heb ik naar gezocht, maar het meeste dat je tegenkomt is plastic... en als je brakeless rijdt, heb ik toch liever een stalen toeclip.
Deze dingen zijn stevig, vrij betaalbaar, en waarschijnlijk wordt het goedkoper dan die 60 euro. Ik maak er geen winst op in elk geval, maar met de eventuele invoerrechten die ik moet afdragen zal het op maximaal 60-65 euro uitkomen.

Per

Bericht door Per » vr dec 14, 2007 11:00 pm

rat bikes schreef:weet er iemand of er nog fietsenmakers in nederland zijn die betaalbare stalen toeclips en evt bijpassende (stalen!) pedalen verkopen? twwedehands of nieuw is om het even.
Mario heeft ze niet duur

rat bikes

Bericht door rat bikes » za dec 15, 2007 2:53 pm

bedankt, t is een goede site
U-Lock Justice!

Plaats reactie