Specialized Langster
Moderators:JJ, Beheerders
Weet iemand of deze te krijgen is in Nederland. Op de site van Specialzed staat een baan versie maar ook een straat versie ($600-$700), standaard met fixed gear.
Als liefhebber van de big red S, vind ik dat toch wel super intressant.
mzzl
Gène
Als liefhebber van de big red S, vind ik dat toch wel super intressant.
mzzl
Gène
Laatst gewijzigd door Gène op di okt 03, 2006 8:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Volgesn mij is hij niet te krijgen in NL maar wel in Engeland, misschien ligt daar een optie..en als ik goed heb opgelet heeft hij standaard een flip-flop naaf, fixie en freewheel dus.
Volgens mij was er in 2006 ook een Langster, maar dan in het zwart. Vond ik mooier maar In ieder geval een ploatje:

Volgens mij was er in 2006 ook een Langster, maar dan in het zwart. Vond ik mooier maar In ieder geval een ploatje:

- cyclopedia
-
Heren, 1 woord: DATUM
Inmiddels is bekend dat van de 5 modellen er 3 in Nederland te krijgen zijn. Ik ben stiekem wel een beetje aan het sparen voor eentje. Wat ik mij wel afvraag, wat is de inbouw breedte van de achternaaf? Ik heb een mooi setje wielen, dus die zou ik graag willen aanhouden.
Dus kan iemand ff een meetlatje leggen langs de achternaaf van een Langster, deze info staat namelijk niet online, niet in het dealerboek en de vertegenwoordiger van Specialized wist mijn vraag ook niet te beantwoorden.
mzzl
Gène
Inmiddels is bekend dat van de 5 modellen er 3 in Nederland te krijgen zijn. Ik ben stiekem wel een beetje aan het sparen voor eentje. Wat ik mij wel afvraag, wat is de inbouw breedte van de achternaaf? Ik heb een mooi setje wielen, dus die zou ik graag willen aanhouden.
Dus kan iemand ff een meetlatje leggen langs de achternaaf van een Langster, deze info staat namelijk niet online, niet in het dealerboek en de vertegenwoordiger van Specialized wist mijn vraag ook niet te beantwoorden.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
- flying duitsman
- Contacteer:
in dublin rijen er best veel van die langsters ron, maar ik heb ook best veel negatieve reakties over hun gehoord... het grootste probleem lijkt te zijn, dat het bovenbuiz bij 3 van 4 Langsters, die ik als gezien heb, een heel groot duikje had, aan het plekje, waar de stuur inslaagt, als je falt... het lijkt du niet echt robust te zijn en vor 50 Euro extra krijg je al een Bianchi Pista meet een frame, die zeker nooit stuk gaat...
I DO MISS THE CHEESE
I DONT MISS THE 'BEER'
I DONT MISS THE 'BEER'
-
flying duitsman schreef:in dublin rijen er best veel van die langsters ron, maar ik heb ook best veel negatieve reakties over hun gehoord... het grootste probleem lijkt te zijn, dat het bovenbuiz bij 3 van 4 Langsters, die ik als gezien heb, een heel groot duikje had, aan het plekje, waar de stuur inslaagt, als je falt... het lijkt du niet echt robust te zijn en vor 50 Euro extra krijg je al een Bianchi Pista meet een frame, die zeker nooit stuk gaat...
Deuk in frame lijkt me niet fijn....
Maar heeft die Bianchi niet een pure 'baan' geometrie en deze meer een 'weg' geometrie?
Als je moe wordt kun je wiel omdraaien en beetje coasten...Granturissimo schreef:Die groene met houten spatborden, de Seattle, is inderdaad heel fraai...staat voor 649 eurootjes...
Maar...wat is nu eigenlijk een flipflop-naaf? Naaf met aan beide kanten een tandwiel: fixed en freewheel...wiel kun je dan omdraaien...waarom zou je?
-
-
Heuveltje op fixen, heuveltje af coastenPieter! schreef:Als je moe wordt kun je wiel omdraaien en beetje coasten...Granturissimo schreef:Die groene met houten spatborden, de Seattle, is inderdaad heel fraai...staat voor 649 eurootjes...
Maar...wat is nu eigenlijk een flipflop-naaf? Naaf met aan beide kanten een tandwiel: fixed en freewheel...wiel kun je dan omdraaien...waarom zou je?
- flying duitsman
- Contacteer:
de bianchi heeft een echte baan geometrie (maar die originele vork heeft vrij veel offset... dus iedereen kan daarme rijen... ik heb een andere vork daarin...)Pieter! schreef: Deuk in frame lijkt me niet fijn....
Maar heeft die Bianchi niet een pure 'baan' geometrie en deze meer een 'weg' geometrie?
ik weet alleen van iemand uit mijn universitijds-fiets-team, dat het langster op de baan 'niet lekker' rijd... weg geometrie dus... denk ik...
I DO MISS THE CHEESE
I DONT MISS THE 'BEER'
I DONT MISS THE 'BEER'
- @sph@ltdude
- Contacteer:
- flying duitsman
- Contacteer:
niet echt terug... ik woon nu in dublin en altijd als ik nederlandse zie...@sph@ltdude schreef:Welkom terugflying duitsman schreef:[...]

I DO MISS THE CHEESE
I DONT MISS THE 'BEER'
I DONT MISS THE 'BEER'