SSWC2006 ouwhoer-topic
Moderators:JJ, Beheerders
Goed... vreemd misschien dat ik dit topic begin, immers ik zit braaf in het Brabantsche en nÃet in Stockholm.
Sprak echter zojuist kort even met JJ via de mobiele telefoon... damn, klonk erg gezellig bij die Pizzaria... en de race was zeker niet een prooi voor mij geweest, eerder andersom.
Zover JJ me kon vertellen was het parcours van de race, die vandaag om 11.00u gereden werd, vooral technisch. Een amerikaanse deelnemer wist te vertellen dat het erg leek op het parcous van Pennsylvania afgelopen jaar... Dat moet wel spektakel zijn geweest.
Ik kan niet wachten op de foto's en de verslagen...
Sprak echter zojuist kort even met JJ via de mobiele telefoon... damn, klonk erg gezellig bij die Pizzaria... en de race was zeker niet een prooi voor mij geweest, eerder andersom.
Zover JJ me kon vertellen was het parcours van de race, die vandaag om 11.00u gereden werd, vooral technisch. Een amerikaanse deelnemer wist te vertellen dat het erg leek op het parcous van Pennsylvania afgelopen jaar... Dat moet wel spektakel zijn geweest.
Ik kan niet wachten op de foto's en de verslagen...
---www.cjmedia.nl---
Zo, wedstrijd verreden, tatoo's gezet ........
Trail van de wedstrijd vandaag was technisch! Echt extreem, zoiets hadden maar een beperkt aantal rijders eerder meegemaakt. Veeeel rotsen en wortels, nergens kon je snelheid maken. Ik reed 34:19, maar had het niet erger gevonden 2 tanden lichter te rijden om zodoende iets makkelijker de lastige klimmetjes te bedwingen.
Stein was degene met de zwaarste versnelling, hij reed 38:16 .......
Er reden verschillende gasten met fixies mee, een paar zelfs zonder remmen! Iedereen was het erover eens dat dit niet anders dan ZIEK was, wat een figuren.
Voor de rest super lekker weer, heerlijk relaxte sfeer en leuke mensen.
Morgen is er als aansluiting op de race van vandaag een bootrace
Trail van de wedstrijd vandaag was technisch! Echt extreem, zoiets hadden maar een beperkt aantal rijders eerder meegemaakt. Veeeel rotsen en wortels, nergens kon je snelheid maken. Ik reed 34:19, maar had het niet erger gevonden 2 tanden lichter te rijden om zodoende iets makkelijker de lastige klimmetjes te bedwingen.
Stein was degene met de zwaarste versnelling, hij reed 38:16 .......
Er reden verschillende gasten met fixies mee, een paar zelfs zonder remmen! Iedereen was het erover eens dat dit niet anders dan ZIEK was, wat een figuren.
Voor de rest super lekker weer, heerlijk relaxte sfeer en leuke mensen.
Morgen is er als aansluiting op de race van vandaag een bootrace

Het TUIG = DFL !!!
Mensen,het was gewoon te stoer!
Het parcours was zeer zwaar,vooral na de eerste bier stop.
Bij de finish na een biertje besloten om toch nog een rondje te doen met alle gevolgen van dien.
D F L
En jullie weten wat dat betekend........

Mensen,het was gewoon te stoer!
Het parcours was zeer zwaar,vooral na de eerste bier stop.
Bij de finish na een biertje besloten om toch nog een rondje te doen met alle gevolgen van dien.
D F L
En jullie weten wat dat betekend........
Laatst gewijzigd door Het TUIG op di aug 22, 2006 7:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
Hahaha, lachen met die vrouw!dubbelop schreef:En om de mountainbike-historie weer even op te poetsen: ze is er nog steeds, maar nu op een s/sZou die fiets Oto heten?
We hebben even met Jackie staan praten en we zijn zelfs met r op de foto geweest. Ze is zeer prettig gestoord ......... Jammer dat haar man niet zo van reizen houd ........
Aha, ze is nu dus nog steeds prettig gestoord. In 1987 heb ik haar ontmoet bij het eerste Open Wereldkampioenschap Mountainbike in Villard de Lans. In de schaduw van een shovel hebben we wat zitten ouwenelen, samen met een zekere Joe Murray. Dia's die ik destijds heb gemaakt van haar bonte collectie armbanden, een Swatch horloge en natuurlijk haar fietsbroek vol met pailletten (!) heb ik helaas ooit uitgeleend aan Fiets en nooit teruggekregen - ook een beetje mijn eigen schuld overigens. Een handgemaakt stripverhaaltje over Alice B. Toeclips moet ik nog wel ergens in een mapje hebben zitten ....... Mooi dat ze nog steeds rijdt en vermoedelijk nog knetterhard ookHubert ! schreef: Hahaha, lachen met die vrouw!
We hebben even met Jackie staan praten en we zijn zelfs met r op de foto geweest. Ze is zeer prettig gestoord ......... Jammer dat haar man niet zo van reizen houd ........

Retrofans: er zitten Rollercam remmen op haar fiets, de enige echte kabelrem (vind ik nog steeds). In elk geval verreweg de mooiste

- didadunlop
Jackie is idd prettig gestoord..
Na een rit van ruim 20 uur is de raodcrew weer thuis in NL. Wat een feest is het geweest. Hopelijk kunnen de mensen met een camera wat highlights hier tonen (of alles). Duidelijk een geslaagd feest en vooral fantastisch gefietst.
Volgend jaar Schotland!!!
Na een rit van ruim 20 uur is de raodcrew weer thuis in NL. Wat een feest is het geweest. Hopelijk kunnen de mensen met een camera wat highlights hier tonen (of alles). Duidelijk een geslaagd feest en vooral fantastisch gefietst.
Volgend jaar Schotland!!!
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
En ondanks dat Jacquie niet de beste 'makkers' is met haar mans voormalige zaken partner Steve Potts, goed te zien dat ze mee deed op de roze WTB Phoenix, of liever Potts Phoenix.. of misschien alleen Phoenix. Alles waar ook maar WTB op staat is óf afgeplakt (zie onderbuis), óf verwijderd.
Fotootje van haar fiets, nog in de werkplaats van haar man... ergens onder hun boomhut....

Fotootje van haar fiets, nog in de werkplaats van haar man... ergens onder hun boomhut....

---www.cjmedia.nl---
- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Haha, die fotoos, net of iedereen daar een vette pens had 

Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!