SS Koers Arnhem (11 Juni)
Moderators:JJ, Beheerders
Partypeople,
Ik werd gisteren in Oosterbeek aangeschoten door Hans Burgersdijk, dat er maar twee inschrijvingen voor de SS koers zijn op de 11e, nl. één dame en één sjaak (mezelf).
What gives? Wordt er nog een serieuze wedstrijd gereden met aparte start & huldiging (dit was de bedoeling van Burgersdijk), of is hier de animo niet voor? Zo nee, dan schrijf ik me gewoon in voor de 150.
Ik werd gisteren in Oosterbeek aangeschoten door Hans Burgersdijk, dat er maar twee inschrijvingen voor de SS koers zijn op de 11e, nl. één dame en één sjaak (mezelf).
What gives? Wordt er nog een serieuze wedstrijd gereden met aparte start & huldiging (dit was de bedoeling van Burgersdijk), of is hier de animo niet voor? Zo nee, dan schrijf ik me gewoon in voor de 150.
Laatst gewijzigd door wictor op do mei 18, 2006 8:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik ga me inschrijven. De dag ervoor wel een bedrijfsfeest, maar dat mag de pret niet drukken.
Wictor, ik ben er bij!!
EN voor de rest, inschrijven! Het is waanzinnig dat hans burgersdijk na twee jaar een start op ons initiatief nu op eigen initiatief een ss start organisserd. Dat moet gesupport worden.
Ook de mensen die in Dorst hebben gereden en normaal geen wedstrijden rijden, gewoon komen. Dit is gewoon vier ronden pure fun, een pittig parcours maar de voldoening achteraf is heerlijk.
Bovendien is het lekker weer altijd en erg gezellig voor de start en achteraf! Gewoon inschrijven dus!
JJ
Wictor, ik ben er bij!!
EN voor de rest, inschrijven! Het is waanzinnig dat hans burgersdijk na twee jaar een start op ons initiatief nu op eigen initiatief een ss start organisserd. Dat moet gesupport worden.
Ook de mensen die in Dorst hebben gereden en normaal geen wedstrijden rijden, gewoon komen. Dit is gewoon vier ronden pure fun, een pittig parcours maar de voldoening achteraf is heerlijk.
Bovendien is het lekker weer altijd en erg gezellig voor de start en achteraf! Gewoon inschrijven dus!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Voor alle linkgierigen:
http://www.inschrijven.nl/formulier?id= ... 00684&ag=j
Er moeten ook nog een paar dames meedoen, trouwens, anders moet Fran in het herenklassement opgenomen worden!
http://www.inschrijven.nl/formulier?id= ... 00684&ag=j
Er moeten ook nog een paar dames meedoen, trouwens, anders moet Fran in het herenklassement opgenomen worden!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Het is te hopen, anders lopen ze zeker 6 starts misHet TUIG schreef:(worden 29ers wel toegelaten)

Maar ter geruststelling, Bergrace heeft schijt aan de KNWU regels voor zover ik weet, dus alles mag.
Gister reden er op een klimmetje een FS geared, geared rigid, een CX en een 29" singlespeed achter elkaar naar boven!
(Ja, ik reed achteraan

Ik zag het nog. Ik heb nog wat lekker wazige foto's op http://members.chello.nl/e.wictor/foosterbeek.html staan. Volgens mij alleen Hubert, trouwens.
- didadunlop
-
-
helaas niet er bij
club weekend in belgie (ook leuk!), had anders graag wilde mee doen.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Iets lichter verzet monteren (Na de Oosterbeek Race weet ik dat ik met mijn Marathon verzet ga rijden, 36-21 op 29") en gewoon gaan!sorcees schreef:Leuke race, maar ik geloof niet dat ik 3 rondjes haal in 75 minuten, dat is meer dan 500 meter hoogte verschil, onnederlands.
Ben nog met mezelf (en de familie in discussie).
Meedoen is belangrijker....
Het is ECHT een leuke race en super gezellig. Als ik nou iedere rijder een HJ-tje beloof aan de finish

JJ