He handelaar, dat vragen wij aan jou, niet omgekeerd !!JJ schreef:.. maar wat ik wilde weten, wat kost die fiets
JJ
SS Gallery
Moderators:JJ, Beheerders
Laatst gewijzigd door willem12 op do okt 18, 2007 2:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
pff, zoveel moeite om de prijs van een fiets te vinden...

JJ

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- @sph@ltdude
- Contacteer:

In NK-trim. (tenzij het gruwelijk modderig wordt, dan moet ik nog ff wat verzinnen voor de banden)
This ain't no sun tan, we got a mud tan!
- didadunlop
Ik heb hier nog wat van die groene Michelin's liggen in 26 inch. twee met dik profiel. Zal ik die meenemen voor je?In NK-trim. (tenzij het gruwelijk modderig wordt, dan moet ik nog ff wat verzinnen voor de banden)
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
tricross wel (iig via een omweg en hopelijk via een NL lbs;vraag staat uit in 's-Heerenberg) Bianchi (enigzins betaalbaar) niet.trek schreef:Nope, zal je niet gaan lukken.
Grappig overigens dat die tricross niet eens op de site van specialized staat.
Hoe vaker ik h'm zie hoe groter de kans is dat ik er binnenkort 1 heb

- Specialzed Stumpjumper
- Commencal VIP Nuts2
- Rocky Mountain Element signature
- Scott Cr1
- Scott cross team
MarinTi schreef:Als je op de Speci site de regio verandert naar UK of USA dan staat ielazylad schreef: Grappig overigens dat die tricross niet eens op de site van specialized staat.
er wel bij

b.t.w. Deze is niet via de Nederlande markt te verkrijgen volgens Specialized NL.
- Specialzed Stumpjumper
- Commencal VIP Nuts2
- Rocky Mountain Element signature
- Scott Cr1
- Scott cross team

True North 29er Singlespeed . Retro look in optima forma. Deze fiets langer gebrouwd dan standaard en is echt super qua maat. (eff. bovenbuislengte 64,5 cm) Daardoor is mijn RETROTECH frame nu te koop (zie eerder gepost) (size L)
Specs vrijwel zelfde als retrotech alleen nu met HELLBENT stuur 9 degrees
ingekort op 63,5 cm met natuurlijk weer mijn ONZA L bent barends uit de 90er jaren
- didadunlop
Heb je dus wéér een riserbar met bar-endsbj schreef:
Specs vrijwel zelfde als retrotech alleen nu met HELLBENT stuur 9 degrees
ingekort op 63,5 cm met natuurlijk weer mijn ONZA L bent barends uit de 90er jaren

Voor de rest een zééééér geslaagde bike, mooi blank metaal (cranks/wielen/zadel- en stuurpen) en lekker retro-zadel

“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
TITEC FLATTRACKER is GEEEEENNNN riserbar. Gewoon recht stuur .
Wel de lengte 64 cm en de backsweep van een riserbar maar gewoon recht stuur. Via internet hier en daar nog te koop. Ik heb de 7075 uitvoering . Zonder label veelal in 6000 aluminium series aangeboden.
Bedankt voor je compliment overigens
Groet
BJ
Wel de lengte 64 cm en de backsweep van een riserbar maar gewoon recht stuur. Via internet hier en daar nog te koop. Ik heb de 7075 uitvoering . Zonder label veelal in 6000 aluminium series aangeboden.
Groet
BJ
Duh, zo kan ik het ook! Eerst roepen dat je een HELLBENT erop hebt gezet, en vervolgens jezelf indekken dat het toch een FLATTRACKER isbj schreef:TITEC FLATTRACKER is GEEEEENNNN riserbar. Gewoon recht stuur .
Groet
BJ

Maar hoezo een bel op het stuur? Kan je dat A) niet mooier (voorbouw/balhoofd) en B) orgineler (toeter/luchthoorn) oplossen???

“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€