Erik van Lier Challange ;)

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

two-one

Bericht door two-one » zo okt 09, 2011 6:06 pm

Ik heb ook heerlijk gereden... de eerste echte herfsttocht van het jaar!

Daarnaast ook mijn eerste lange singlespeed tocht met echt hoogteverschil, dat ga ik morgen zeker wel voelen! Die afdalingen in het zuiden van de posbank blijven echt fantastisch, daar moet ik snel weer eens teruggaan, en lekker heen- en weer rijden voor een dagje :)

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » zo okt 09, 2011 7:53 pm

Hij was weer goed, de Doesburg gang heeft er een mooie speurtocht van gemaakt, thanks Ott!

En wat was hij zwaar! We zaten weer in een lekker groepje, jammer dat Dader moest afhaken wegens een griepje.. Na 70 kilometer was het beste er bij mij wel van af en toen moesten de laatste klimmetjes nog komen. De laatste echte klim kon ik echte kramp in beide benen net voorkomen, maar mijn spieren stonden wel op exploderen. Daarna was het einde snel in zicht, dus gelukkig helemaal uit gereden. Mountain en Brunekreeft bedankt voor het lekkere ritje!

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » zo okt 09, 2011 7:55 pm

Hey Jurriaan, hoe is het bij jou gegaan? Ottje heb ik naar huis gebracht om dat het goot van de regen, dus we waren helaas weg toen je finishte.. Wel respect dat je als enige wel de Apeldoorn route ook in zijn geheel hebt gereden!!

JJ

ochikiro

Bericht door ochikiro » zo okt 09, 2011 8:00 pm

Prima ritje Ott! Gelukkig niet de hele dag droog gebleven, heb ik nu weer een excuus om er niet op uit te gaan als het regent (been there, done that, still cleaning the t-shirt). Na al vroeg een bijna omvallende beuk met mijn schouder tegengehouden maar een beetje rustig aan gedaan. Jammer dat de Carolinahoeve nog niet los was, scheen een mooi zonnetje op het terras en ik had wel een koffie gelust. Ook leuk om de route een keer linksom te rijden. Lijkt zo forser klimwerk in te zitten dan andersom.

Gelukkig hebben we nog de foto's.

Harold Brunekreeft

Bericht door Harold Brunekreeft » zo okt 09, 2011 8:37 pm

Ott bedankt het was een leuk ritje, Posbank blijft leuk vooral omdat wij er niet vaak fietsen. Het weer zat ook mee, wel geteld 0min regen gehad.
JJ en Chris bedankt voor de gezamelijke rit met de TGV.

Volgend jaar zeker weer.

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » zo okt 09, 2011 9:09 pm

Was weer een lekker dagje fietsen.
De beentjes hadden weer eens totaal geen zin, maar het was lekker weer dus dan moeten ze gewoon.

Ploatjes?

Hier ging het om:

Afbeelding

Hier een gelukkige vinder:

Afbeelding

Long live long rides:

Afbeelding

Beste stuurlui:

Afbeelding

Jurriaan, is die nog ergens veilig aangekomen?
Wat een held, had leek totaal geen zin hebben om verder te fietsen maar pakte toch nog even de grote ronde erbij.

Ott en Asphalt bedankt, die Brugse smaakt heerlijk!

( Hier nog een paar GSM plaatjes: Flickr )
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!

ott

Bericht door ott » ma okt 10, 2011 7:48 am

JJ schreef:Hey Jurriaan, hoe is het bij jou gegaan? Ottje heb ik naar huis gebracht om dat het goot van de regen, dus we waren helaas weg toen je finishte.. Wel respect dat je als enige wel de Apeldoorn route ook in zijn geheel hebt gereden!!

JJ
Jurriaan is terecht, battery was op maar hij heeft beantwoord. Iedereen terecht geen amber alert nodig
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

ott

Bericht door ott » ma okt 10, 2011 7:52 am

ochikiro schreef:Prima ritje Ott! Gelukkig niet de hele dag droog gebleven, heb ik nu weer een excuus om er niet op uit te gaan als het regent (been there, done that, still cleaning the t-shirt). Na al vroeg een bijna omvallende beuk met mijn schouder tegengehouden maar een beetje rustig aan gedaan. Jammer dat de Carolinahoeve nog niet los was, scheen een mooi zonnetje op het terras en ik had wel een koffie gelust. Ook leuk om de route een keer linksom te rijden. Lijkt zo forser klimwerk in te zitten dan andersom.

Gelukkig hebben we nog de foto's.
Rechtsaf, linksom :D mooie plaatjes van de natuur. Wat is het toch mooi, begin oud/sentimenteel te worden.

Was me een waar genoegen om samen met Jake (big up voor de snake) te organiseren. Leuke mensen, groep niet te groot anders kom je in de vergunningen en iedereen is terrecht.
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » ma okt 10, 2011 8:41 am

Baal er nog steeds van dat ik er niet bij kon zijn :cry:
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€￾

Rinse Appelstroop
Contacteer:

Bericht door Rinse Appelstroop » ma okt 10, 2011 9:00 am

Ott, bedankt.

Het was een mooie rit, ondanks het missen (en eigenlijk toch niet) van de afslag. Lekker gereden voor Jan met de korte achternaam vanwege de versnellingen. Binnenkort de Kona weer's terug brengen naar z'n roots met Singlespeed.

Mooie natuur, lekker weer (ja, wel!) en mooi parcours. Beetje nattig maar dat mocht de pret niet drukken.

Volgend jaar weer!

Foto's volgen!
Whoop Whoop!

van den Mountainh

Bericht door van den Mountainh » ma okt 10, 2011 9:47 am

Ott bedankt.
Heerlijk gereden. Gelukkig was het geen 100km+ want de gereden 85km
waren er precies genoeg.

Tot 30 okt in Ede!

tismilucas

Bericht door tismilucas » ma okt 10, 2011 3:05 pm

Ott bedankt!
Alhoewel ik zondagochtend om vijf uur nog innig omarmd met Sphinx de invloed van maagsappen op thee en boterhammen met ham en kaas bewonderde toch de auto ingestapt via Eindhoven naar de Veluwe.
Wat snel gestart en me uiteindelijk laten terugzakken tot 'het TUIG' en Jurriaan. Rustiger tempo en meer de toerist uitgehangen. Te weinig eten (niet gegeten) los je niet zo snel op. Maar de halve krentenbol na de laatste klim (ben TUIG nog steeds dankbaar voor) deed wonderen.
Mooie rit, goed gezelschap, fijn weertje. De uitsmijter met cola ging er prima in.
phoe...

Gei-Kek

Bericht door Gei-Kek » ma okt 10, 2011 6:32 pm

Hoi allemaal

Ik heb mij eigen toch maar aangemeld met mijn 26" geared fietsje.
Diep respect voor alle die singelspeed rijden.
Het hebben van versnellingen was voor mij wel onmisbaar op het laatste stuk Rheden-route.

Ik heb touwens niet de HELE Apeldoorn-route gereden.
Alleen tot aan de n304 weg.
Toen ging het verkeerd,heb ik Hoendelo zelf bezocht,de zuidelijke apeldoorn lus 2x gereden.
Uiteindelijk wat voetgangers de aanwijzing gekregen om "de rode paaltjes"te volgen.
Zo bij restaurant gebroeders Mendel (die tuckstop) uitgekomen en langs de snelweg terug naar het tunneltje van de a-50.
Door de regen en zweet besloeg mijn bril mooi en kon ik sommige klimen op de tast doen.

Iemand had gezegd (ik meen tuig)dat het zou gaan regenen als iedereen binnen was.
Hij bedoelde naruurlijk als alle singel-speeders binnen waren 8)
Kunstzinnigafstapper

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » ma okt 10, 2011 7:32 pm

Kei gaaf dat je erbij was, je hebt je toch vermaakt zo te lezen :) Je hebt in ieder weer een avontuur bijgeschreven, die Ott tochtjes blijven je altijd bij :)

JJ

Plaats reactie