Genezen!!!
Moderators:JJ, Beheerders
-
Inmiddels is er een uitslag die mij toch wel blij maakt voorzover dat kan. Het is geen Non-Hodskin of Hodskin lymfeklierkanker maar een soort van balkanker waarbij de kanker echter buiten de bal zit. In mijn geval niet eens in de buurt van de bal. Ooit heb ik blijkbaar een tumor in mijn bal gehad die uit zichzelf is geslonken en via de bloedbanen naar boven ricthting ruggegraat is gelift. Daar heeft ie zich gevestigd en zorgt nu voor de rottigheid. De klieren die elk mens in zijn/haar lichaam heeft zitten doen nu hun naam eer aan en klieren er lustig op los.
Prettig is wel dat deze kankersoort goed te behandelen valt. We kennen allemaal die arrogante kwast uit de States die dacht dat ie dit jaar wel eventjes de Tour zou winnen. Maar dichterbij, Toby is ook nog steeds onder ons! Dussssssss, om met het stopwoordje van Boss te spreken.
Er is inmiddels een blog aangemaakt. Indien je die graag wilt lezen stuur me dan een PB dan stuur ik je de link door.
Goed, het is bijna ouwemannenbedtijd dus ik taai af.
TBB
Prettig is wel dat deze kankersoort goed te behandelen valt. We kennen allemaal die arrogante kwast uit de States die dacht dat ie dit jaar wel eventjes de Tour zou winnen. Maar dichterbij, Toby is ook nog steeds onder ons! Dussssssss, om met het stopwoordje van Boss te spreken.
Er is inmiddels een blog aangemaakt. Indien je die graag wilt lezen stuur me dan een PB dan stuur ik je de link door.
Goed, het is bijna ouwemannenbedtijd dus ik taai af.
TBB
Laatst gewijzigd door Tall Boy Bram op di nov 09, 2010 8:38 am, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Damn Bram,
Dit is wel erg serieuze shit! Hou je taai en met je neus in de wind!
Mateusz
Dit is wel erg serieuze shit! Hou je taai en met je neus in de wind!
Mateusz
WAT JE MOEDER?! // www.singlespeed.nl/forum // touch the SKY.... give them HELL
Op verzoek van Bram ff een update.
Ik was zaterdag avond bij Bram, en hij zat toen halverwegen zijn eerste (van drie) chemo week. Dat betekend dat ze hem 6 (!) liter chemo per dag (!) toe dienen vijf (!) dagen lang. Daarna mag hij twee weken thuis uitzieken en dan begint het weer.
Hij was in 24 uur, 9 (!) kilo aan gekomen ! Alleen al aan vocht (chemo en zout oplossingen). Voor het eerst over de 100 kilo. Met een beetje mazzel is hij het ook zo weer kwijt.
In totaal was hij zaterdag avond 13 kilo aangekomen. Hij ziet er ook een beetje papperig uit, heeft last van dikke handen en benen en kan daardoor zich moeilijk bewegen. Hij is erg moe en valt ook steeds in slaap. Hij dacht lekker een beetje te computeren en tv te kijken maar dat gaat amper, vandaar dat hij mij gevraagt heeft om een postje te plaatsen. Eten gaat nog best en van de chemo heeft ie nog niet te veel last ,afgezien van dat opgeblazen gevoel. Hij kan het nog steeds maar moeilijk bevatten waarom ie nou ineens kanker heeft, hij rookt niet,drinkt niet,sport veel en toch.....Maar dan blijkt dat toch dat het ons allemaal kan overkomen !Ik wil jullie allemaal enorm bedanken voor de steun betuigingen die hier op het forum gepost zijn,de kaarten die hij ontvangt en de reakties van mensen uit de branch die hem via via bereiken. Bram zal dit nog wel eens herhalen als ie er weer toe instaat is, maar voor nu, namens mij (en Bram) , bedankt ! 
Ik was zaterdag avond bij Bram, en hij zat toen halverwegen zijn eerste (van drie) chemo week. Dat betekend dat ze hem 6 (!) liter chemo per dag (!) toe dienen vijf (!) dagen lang. Daarna mag hij twee weken thuis uitzieken en dan begint het weer.

ooit allemaal op een 29er !
- didadunlop