Superfly!
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Hebben wij weerHet TUIG schreef:Ik heb begrepen dat 2 van de 3 wachtenden op dit forum sowieso ongeveer 2 weken langer moeten wachten!

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Zo, net klaar met aflikken 

Uh, wat zal ik zeggen...
Best een leuk fietsje
Pfff, wat een vette bak mensen, echt super strak, kan niet wachten om hem te berijden! Jammer dat er nog wat onderdelen missen die essentieel zijn voor de Maiden ride!
En hij is echt licht!

Zometeen zonder derailleur zooi onder de 10 kilo dus (en onder de 9 zal ook moeten kunnen), klimmen wordt een feest!!
Ikhoop dat die gare exzentriker snel binnen komt, dan kan ik hem gaan proberen. Of jullie het willen of niet, hier gaan jullie meer over horen
Sweet dreams!!
JJ

Uh, wat zal ik zeggen...
Best een leuk fietsje

Pfff, wat een vette bak mensen, echt super strak, kan niet wachten om hem te berijden! Jammer dat er nog wat onderdelen missen die essentieel zijn voor de Maiden ride!
En hij is echt licht!

Zometeen zonder derailleur zooi onder de 10 kilo dus (en onder de 9 zal ook moeten kunnen), klimmen wordt een feest!!
Ikhoop dat die gare exzentriker snel binnen komt, dan kan ik hem gaan proberen. Of jullie het willen of niet, hier gaan jullie meer over horen

Sweet dreams!!
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Oh ja, met dank aan Trek Europe's eigen prive koerier 
JJ

JJ
- didadunlop
Waarschijnlijk zal ie niet alleen een fox te koop hebben. Ook wat derailleur shit etc.
Maarre als ie nu al 10,5 is (evenveel als mijn RIG in de huidige uitvoering) moet 8 kilo toch ook wel haalbaar zijn?
Boeien exzentriker... gewoon een lepel buigen. als je nu een mooie TI lepel van MSR haalt ben je gelijk het mannetje en wsl lichter dat de exzentriker..
http://www.msrgear.com/cookware/titanforkspoon.asp

Vette bak JJ. mag ie naast je in bed vannacht?
Maarre als ie nu al 10,5 is (evenveel als mijn RIG in de huidige uitvoering) moet 8 kilo toch ook wel haalbaar zijn?
Boeien exzentriker... gewoon een lepel buigen. als je nu een mooie TI lepel van MSR haalt ben je gelijk het mannetje en wsl lichter dat de exzentriker..

http://www.msrgear.com/cookware/titanforkspoon.asp

Vette bak JJ. mag ie naast je in bed vannacht?
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- didadunlop