7 Oktober: Urban Fixie and SS meet Utreg..

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
^oZ

Bericht door ^oZ » do sep 13, 2007 5:27 pm

Utrecht lijkt me leuk, is niet zo heel ver met de trein hier vandaan.

Maar als we gaan alleycatten begrijpen jullie natuurlijk wel dat er racenummers en spokecards moeten komen he 8)

ott

Bericht door ott » do sep 13, 2007 6:59 pm

Lijkt me lachu. Utrecht is lekker centraal
Alleen voor fixies of ook singlespeed racers? 8)

Kan ik trouwens iemand een plezier doen met een 18T krans voor schijfrem bevestiging, ik heb het geprobeerd off-road maar het was geen succes. :(
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » do sep 13, 2007 7:18 pm

Ottje, rustig beginnnen op stille verharde weggetjes, als je dat 2 jaar gedaan hebt en je fiets helemaal de baas bent dan kun je het terrein in..

Niet zo snel opgeven jochie!!

;)

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

ott

Bericht door ott » do sep 13, 2007 7:38 pm

Ben al twee keer gevallen in een bocht :D
Als je in de bocht zit dan moet je gewoon doortrappen, ik heb er even genoeg van :lol:
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

steelhead

Bericht door steelhead » do sep 13, 2007 9:28 pm

Heb vorige winter een paar toertochten op de fixed gedaan, lachen maar erg zwaar.
Le Cadre bicycles
bicycles made to measure
Le Cadre site
http://www.flickr.com/photos/lecadre/

Kerensky

Bericht door Kerensky » do sep 13, 2007 10:20 pm

1. Caspar (afhankelijk van de datum)
2. Pieter
3. Jelle
4. W0uter (als mijn roze ros dan af is)
5. Jaap
6.
7. @sph@ltdude
8.
9.
10. Oscar
11.
12.
13. Bernard

Kerensky

Bericht door Kerensky » do sep 13, 2007 10:36 pm

JJ schreef:Haha

Zoals we in Leiden hebben gereden was ook leuk, terwijl Leiden natuurlijk niet echt groot is.

Mss een soort primitieve alleycat van maken, met drie punten in de stad die we moeten opzoeken,daarna nog stukje met zijn allen rijden en ouwehoeren.

Wat kun je toch veel leuke dingen op je fietsje doen :)

JJ
Waarschijnlijk hangen de routepijlen van Toby er nog wel in Leiden, dan kan je zo weer aan de bak.

Mss ook nog leuk om een sprintcontest te doen, ergens op een bedrijventerrein.

@Burnhard,
We kunnen wel samen rijden, ik woon in Hoorn.

Jaap

dader

Bericht door dader » vr sep 14, 2007 7:43 am

Ga vanavond een oud Koga frame ophalen die ik in elkaar ga zetten, fixed natuurlijk. Als hij af is wil ik graag mee.
Utrecht lijkt mij ook leuk, na afloop een Mariobol halen en zuipen in cafe Belgie! :beer:

Burnhard

Bericht door Burnhard » vr sep 14, 2007 9:44 am

@Burnhard,
We kunnen wel samen rijden, ik woon in Hoorn.

Jaap[/quote]

No prob, fietsdrager er op en gaan

Gène

Bericht door Gène » vr sep 14, 2007 1:41 pm

1. Caspar (afhankelijk van de datum)
2. Pieter
3. Jelle
4. W0uter (als mijn roze ros dan af is)
5. Jaap
6.
7. @sph@ltdude
8. Gène (afhankelijk van datum en weer :cold: 8) )
9.
10. Oscar
11.
12.
13. Bernard
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

OohDie
Contacteer:

Bericht door OohDie » vr sep 14, 2007 2:40 pm

^oZ schreef:Maar als we gaan alleycatten begrijpen jullie natuurlijk wel dat er racenummers en spokecards moeten komen he
Heb in mijn leven toch zeker meer dan 50 alleycats gereden en nog nooit een rugnummer opgespeld gekregen. Ook spokecards krijg je niet al te vaak.
En routepijlen :?
Het is toch een alleycat. Damn ik kende de weg ook niet in NYC en met 50 checkpoints toch uitgereden.
Kerensky schreef:Mss ook nog leuk om een sprintcontest te doen, ergens op een bedrijventerrein.
Sprinten is wel leuk maar nog veel leuker zijn de skids en als er ook een trackstand wordt georganiseerd dan ben ik ook van de partij.

@sph@ltdude
Contacteer:

Bericht door @sph@ltdude » vr sep 14, 2007 5:53 pm

OohDie schreef: Heb in mijn leven toch zeker meer dan 50 alleycats gereden en nog nooit een rugnummer opgespeld gekregen. Ook spokecards krijg je niet al te vaak.
En routepijlen :?
Het is toch een alleycat. Damn ik kende de weg ook niet in NYC en met 50 checkpoints toch uitgereden.
Vergeet niet dat de meeste DP'ers geen echte hardcore messengers zijn maar gewone 9-to-5 pikkies ;)

Maar tips om het zo tof en 'echt' mogelijk te maken zijn zeker welkom :arms:
Hoe werkt dat met die checkpoints bij een alley cat? Hoeveel zijn het er doorgaans ongeveer? Moet je ze ook in een bepaalde volgorde rijden? Hoe lang van tevoren worden ze bekend gemaakt? Hoe bewijs je dat je een checkpoint gehad hebt? Stempeltje?

Maar iets van track stands, skids of bike polo moet er ook wel in ja.
This ain't no sun tan, we got a mud tan!

Gène

Bericht door Gène » vr sep 14, 2007 6:18 pm

Tellen onderbroek skids dan ook mee???

mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

@sph@ltdude
Contacteer:

Bericht door @sph@ltdude » vr sep 14, 2007 6:21 pm

Afbeelding
Welke onderbroeken? :lol:

Per

Bericht door Per » vr sep 14, 2007 7:59 pm

Gène schreef:Tellen onderbroek skids dan ook mee???

mzzl
Gène
Alle skids tellen mee, aangezien er ook mensen mee doen met freewheel.
De langste wint.

weet je wat? onderbroekskids tellen dubbel! :lol:

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » vr sep 14, 2007 9:00 pm

dader schreef:cafe Belgie! :beer:
Als we daar nou beginnen,dan kan ik in no time niet meer fietsen! :oops:
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!

Per

Bericht door Per » vr sep 14, 2007 9:16 pm

Het TUIG schreef:
Als we daar nou beginnen...
Ho 's ff...eerst transpireren daarna pas het verloren vocht aanvullen he? :D

OohDie
Contacteer:

Bericht door OohDie » vr sep 14, 2007 9:56 pm

neem het me gerust even kwalijk lieve vriendjes. maar ik reageer deze keer effe snel onder oohdie zijn naam.

ik ben vincent, al ruim 11 jaar fietskoerier in arnhem, voormalig van velocity en nu trots eigenaar van Haute Courier .

bij deze wil ik een ieder graag uitnodigen bij mijn Arnhem Uphill Alleycat op 13 oktober a.s.

ik wil dan graag een apart dirty-pages klassement opmaken voor de fixies/non-fixies. (met prijs natuurlijk!) ik snap namelijk dat jullie willen ontdekken wat er nau precies met die messengers aan de hand is en hee...... als ik jullie daar een handje bij kan helpen, sure.

ik was ooit europees kampioen skidden en werd zelfs derde tijdens de Worlds. dus... if I can be of any help, graag

fixed rijden is meer dan cool, it's all in the head. laat me maar weten wat jullie er van denken via een pb-tje naar mn maatje, oke?

nogmaals, sorri dat ik jullie forum op deze manier probeer te beinvloeden maar ik vind het nogal tof wat jullie doen en ik kom graag met jullie in contact.

Afbeelding

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » vr sep 14, 2007 10:15 pm

Vetjes!

8)

:lol:

:drunk:
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!

@sph@ltdude
Contacteer:

Bericht door @sph@ltdude » vr sep 14, 2007 10:45 pm

OohDie schreef: bij deze wil ik een ieder graag uitnodigen bij mijn Arnhem Uphill Alleycat op 13 oktober a.s.
Klinkt goed, ga mn best doen om erbij te zijn!
nogmaals, sorri dat ik jullie forum op deze manier probeer te beinvloeden maar ik vind het nogal tof wat jullie doen en ik kom graag met jullie in contact.
No problem, ik vind t juist leuk dat je 'jullie feestje' met ons wilt delen :)

BTW, Per, k ga morgen met een blocnootje ff door Utrecht cruisen om leuke spots te spotten.
Aan t idee voor een fixie happening in Utrecht wordt dus nog steeds gewerkt :)

TF

Bericht door TF » za sep 15, 2007 12:04 am

Uit een oude doos..

Op sommige plaatsen in Leiden zitten nog van die routepijlen geplakt inderdaad!

Ziet er allemaal beregezellig uit die plannen! Leuk ik ga het in de gaten houden!

Per

Bericht door Per » za sep 15, 2007 6:41 am

Ik ga ook die datum in mijn agenda zetten!

@sph@ltdude schreef: BTW, Per, k ga morgen met een blocnootje ff door Utrecht cruisen om leuke spots te spotten.
Aan t idee voor een fixie happening in Utrecht wordt dus nog steeds gewerkt :)
Prima! Ik kan het idee van DP-specifiek gebeuren toch niet loslaten.

Ik heb eens op google earth gekeken en het griftpark heeft mogelikheden voor ons. Misschien een leuke locatie voor een trackstand-skid-backward circleswedstrijdje?

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » za sep 15, 2007 7:47 am

OohDie schreef:neem het me gerust even kwalijk lieve vriendjes. maar ik reageer deze keer effe snel onder oohdie zijn naam.

ik ben vincent, al ruim 11 jaar fietskoerier in arnhem, voormalig van velocity en nu trots eigenaar van Haute Courier .

bij deze wil ik een ieder graag uitnodigen bij mijn Arnhem Uphill Alleycat op 13 oktober a.s.

ik wil dan graag een apart dirty-pages klassement opmaken voor de fixies/non-fixies. (met prijs natuurlijk!) ik snap namelijk dat jullie willen ontdekken wat er nau precies met die messengers aan de hand is en hee...... als ik jullie daar een handje bij kan helpen, sure.

ik was ooit europees kampioen skidden en werd zelfs derde tijdens de Worlds. dus... if I can be of any help, graag

fixed rijden is meer dan cool, it's all in the head. laat me maar weten wat jullie er van denken via een pb-tje naar mn maatje, oke?

Hey Vincent,

Waarom geen Velocity meer? Zie ik op hun site nou goed dat zij uitgegroeid zijn tot een koeriersbedrijf met alles erop en eraan? Op zich ook leuk dat dat zo gegroeid is?

Ik kan me jullie nog herinneren uit mijn tijd bij Stormvogel in Wageningen, waar jullie een hele tijd op vrijdag avonden of Zaterdag op de koffie kwamen.

Weet alleen niet zo goed welke van de drie die meestal kwamen jij nou was :) En Oohdie, was jij er in die tijd ook bij?

Ik weet niet of het nou door jullie fiesten kwam, maar in die tijd (het was denk ik 1995) ben ik wel voor het eerst 1 van mijn fietsen gaan ombouwen naar singlespeed met een Campa baan naaf van Pierre, die ook beneden in de werkplaats stond. Mooi was die tijd :)

Die datum is natuurlijk weer net jammer, dat weekend staat er een marathon gepland in Duitsland. Maar wel tof dat je 'ons' uitnodigd!

Ik kom zeker een keer naar een van je/jullie dingen!

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

ott

Bericht door ott » za sep 15, 2007 11:49 am

Bedankt voor de uitnodiging, ik kom zeker :D Ik zie regelmatig een paar van die jongens bij ons aankomen.

Ik kom met een singlespeed maar geen fixie, het lijkt me een goede gelegenheid om te zien hoe het gaat en de sfeer te proeven 8)
OohDie schreef:neem het me gerust even kwalijk lieve vriendjes. maar ik reageer deze keer effe snel onder oohdie zijn naam.

Afbeelding
Sport als levenskunst

^oZ

Bericht door ^oZ » za sep 15, 2007 7:14 pm

OohDie schreef:
^oZ schreef:Maar als we gaan alleycatten begrijpen jullie natuurlijk wel dat er racenummers en spokecards moeten komen he
Heb in mijn leven toch zeker meer dan 50 alleycats gereden en nog nooit een rugnummer opgespeld gekregen. Ook spokecards krijg je niet al te vaak.
Ja, maar.. ja, maar.....

Nou :(

Plaats reactie