Maar als we gaan alleycatten begrijpen jullie natuurlijk wel dat er racenummers en spokecards moeten komen he

Moderators:JJ, Beheerders
Waarschijnlijk hangen de routepijlen van Toby er nog wel in Leiden, dan kan je zo weer aan de bak.JJ schreef:Haha
Zoals we in Leiden hebben gereden was ook leuk, terwijl Leiden natuurlijk niet echt groot is.
Mss een soort primitieve alleycat van maken, met drie punten in de stad die we moeten opzoeken,daarna nog stukje met zijn allen rijden en ouwehoeren.
Wat kun je toch veel leuke dingen op je fietsje doen
JJ
Heb in mijn leven toch zeker meer dan 50 alleycats gereden en nog nooit een rugnummer opgespeld gekregen. Ook spokecards krijg je niet al te vaak.^oZ schreef:Maar als we gaan alleycatten begrijpen jullie natuurlijk wel dat er racenummers en spokecards moeten komen he
Sprinten is wel leuk maar nog veel leuker zijn de skids en als er ook een trackstand wordt georganiseerd dan ben ik ook van de partij.Kerensky schreef:Mss ook nog leuk om een sprintcontest te doen, ergens op een bedrijventerrein.
Vergeet niet dat de meeste DP'ers geen echte hardcore messengers zijn maar gewone 9-to-5 pikkiesOohDie schreef: Heb in mijn leven toch zeker meer dan 50 alleycats gereden en nog nooit een rugnummer opgespeld gekregen. Ook spokecards krijg je niet al te vaak.
En routepijlen![]()
Het is toch een alleycat. Damn ik kende de weg ook niet in NYC en met 50 checkpoints toch uitgereden.
Klinkt goed, ga mn best doen om erbij te zijn!OohDie schreef: bij deze wil ik een ieder graag uitnodigen bij mijn Arnhem Uphill Alleycat op 13 oktober a.s.
No problem, ik vind t juist leuk dat je 'jullie feestje' met ons wilt delennogmaals, sorri dat ik jullie forum op deze manier probeer te beinvloeden maar ik vind het nogal tof wat jullie doen en ik kom graag met jullie in contact.
Prima! Ik kan het idee van DP-specifiek gebeuren toch niet loslaten.@sph@ltdude schreef: BTW, Per, k ga morgen met een blocnootje ff door Utrecht cruisen om leuke spots te spotten.
Aan t idee voor een fixie happening in Utrecht wordt dus nog steeds gewerkt
Hey Vincent,OohDie schreef:neem het me gerust even kwalijk lieve vriendjes. maar ik reageer deze keer effe snel onder oohdie zijn naam.
ik ben vincent, al ruim 11 jaar fietskoerier in arnhem, voormalig van velocity en nu trots eigenaar van Haute Courier .
bij deze wil ik een ieder graag uitnodigen bij mijn Arnhem Uphill Alleycat op 13 oktober a.s.
ik wil dan graag een apart dirty-pages klassement opmaken voor de fixies/non-fixies. (met prijs natuurlijk!) ik snap namelijk dat jullie willen ontdekken wat er nau precies met die messengers aan de hand is en hee...... als ik jullie daar een handje bij kan helpen, sure.
ik was ooit europees kampioen skidden en werd zelfs derde tijdens de Worlds. dus... if I can be of any help, graag
fixed rijden is meer dan cool, it's all in the head. laat me maar weten wat jullie er van denken via een pb-tje naar mn maatje, oke?
nogmaals, sorri dat ik jullie forum op deze manier probeer te beinvloeden maar ik vind het nogal tof wat jullie doen en ik kom graag met jullie in contact.
OohDie schreef:neem het me gerust even kwalijk lieve vriendjes. maar ik reageer deze keer effe snel onder oohdie zijn naam.
ik ben vincent, al ruim 11 jaar fietskoerier in arnhem, voormalig van velocity en nu trots eigenaar van Haute Courier .
bij deze wil ik een ieder graag uitnodigen bij mijn Arnhem Uphill Alleycat op 13 oktober a.s.
ik wil dan graag een apart dirty-pages klassement opmaken voor de fixies/non-fixies. (met prijs natuurlijk!) ik snap namelijk dat jullie willen ontdekken wat er nau precies met die messengers aan de hand is en hee...... als ik jullie daar een handje bij kan helpen, sure.
ik was ooit europees kampioen skidden en werd zelfs derde tijdens de Worlds. dus... if I can be of any help, graag
fixed rijden is meer dan cool, it's all in the head. laat me maar weten wat jullie er van denken via een pb-tje naar mn maatje, oke?
nogmaals, sorri dat ik jullie forum op deze manier probeer te beinvloeden maar ik vind het nogal tof wat jullie doen en ik kom graag met jullie in contact.
Ja, maar.. ja, maar.....OohDie schreef:Heb in mijn leven toch zeker meer dan 50 alleycats gereden en nog nooit een rugnummer opgespeld gekregen. Ook spokecards krijg je niet al te vaak.^oZ schreef:Maar als we gaan alleycatten begrijpen jullie natuurlijk wel dat er racenummers en spokecards moeten komen he