Fixed Gazelle

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

dgmtc

Bericht door dgmtc » vr aug 31, 2007 3:58 pm

mooi mooi... ben zelf ook in blije verwachting van een set wielen voor m'n groen fietsje...
vind je het niet verschrikkelijk dat ie helemaal af is maar zonder pedalen? :cry:
zo kun je hem niet eens uitproberen...
ik heb al een setje cheape pedalen aangeschaft zodat ik zaterdag (wanneer de wielen er zijn) direct een ritje maken... en als ik wat meer geld heb ineens nieuwe cranks en pedalen :D

Gène

Bericht door Gène » vr aug 31, 2007 5:34 pm

Ik heb hem al uitgeprobeerd. Ik had even inderdaad el cheapo pedalen erop geschroefd en toen rollen maar. Vanmiddag heb ik even een leuker el cheapo setje gekocht. Dan kan ik lekker met hem gaan rijden in het dorp en wennen aan het fixed idee. Als ik een keertje wat verder ga, monteer ik wel een setje klikkers die ik dan even jat van de racefiets ofzo.

Ik rij met Time pedalen. Helaas hebben die geen tussen oplossing zoals dat wel met spd is. Dus een kant spd, andere normaal plat. Nu ben ik aan het denken om Time Z pedalen aan te schaffen, naar mijn idee geven die ook aardig wat steun als ik met normale schoenen wil rijden.

Thnx voor de goede reactie's.

mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

@sph@ltdude
Contacteer:

Bericht door @sph@ltdude » vr aug 31, 2007 5:49 pm

Gène schreef: Nu ben ik aan het denken om Time Z pedalen aan te schaffen, naar mijn idee geven die ook aardig wat steun als ik met normale schoenen wil rijden.
Dat valt nogal tegen vind ik: het klikmachanisme steekt nogal uit, dus ze hebben niet echt een 'platform' om op te staan, erg wiebelig dus, niet om echt lekker mee te fietsen.
This ain't no sun tan, we got a mud tan!

Leim

Bericht door Leim » vr aug 31, 2007 6:50 pm

gaaf fietsje geworden! Maar waarom de decal daar?

Gène

Bericht door Gène » vr aug 31, 2007 7:44 pm

Leim schreef:gaaf fietsje geworden! Maar waarom de decal daar?
Waarom niet?

mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

dgmtc

Bericht door dgmtc » vr aug 31, 2007 7:53 pm

Gène schreef:
Waarom niet?
ik vind het ook een beetje jammer qua esthetiek... maaaaar zoals ze in het frans zeggen "les gouts et les couleurs ne se discutent pas".

het leuke aan een fiets ombouwen is net dat je er iets persoonlijs van kan maken.

Rubenio

Bericht door Rubenio » vr aug 31, 2007 8:06 pm

dgmtc schreef:
Gène schreef:
Waarom niet?
ik vind het ook een beetje jammer qua esthetiek... maaaaar zoals ze in het frans zeggen "les gouts et les couleurs ne se discutent pas".

het leuke aan een fiets ombouwen is net dat je er iets persoonlijs van kan maken.
Ik vind m wel vet zitten daar, gewoon ff niet zo stanaard zoals aan allebei de kanten.

Plaats reactie