Het is bijna zover.. Het project is bijna afgerond! Gisteren kreeg ik van mijn meisje een surly flask en een spaceman houder voor mijn verjaardag.

De laatste puntjes worden op de i gezet.
Ik was met valse hoop naar Mantel in Arnhem gereden voor een cane creek crosstop remhandle voor op 't dikke stuk van het stuur (26mm). Iets teleurgesteld reed ik terug naar huis met een 'gewone' tektro. Het Soma stuurlint wat ik had bleek niet meer leverbaar in die kleur dus moest ik om in de goede kleurstelling te blijven Brooks leren stuurlint kopen in de zelfde kleur als het zadel. Dit is echt heeel mooi, maar erg duur (ongeveer €40,-).
Na de montagewerkzaamheden fietste ik vol trots naar Dekker in Meteren om daar mijn creatie te showen, maar helaas gooide een braampje in de velg roet in het eten. De lucht was al lang uit mijn achterband verdwenen toen ik daar dus lopend aankwam. Onder het genot van een kopje koffie werd gelukkig mijn band vervangen en kon ik weer fietsend naar huis.
Wat er nog ontbreekt zijn leren ambrosio toe-clip riempjes in italiaanse-vlag kleuren die al onderweg zijn naar mijn adres. Daar worden ze op driehoekige shimano PD-A550 pedalen gemonteerd met chromen toe-clips.
Hier een paar plaatjes: