Mr Ellsworth,
Ik moet zeggen ik moest mij ff bij elkaar rapen na het zien van al dat moois...
Erg mooi zijn de foto's die ons een duidelijke blik gunnen op het laswerk. Het lijkt er allemaal erg strak en netjes uit te zien bij zowel 3D en Dean.
Wat opvalt is dat in jouw nwe stable staal en ti als frame materiaal ook vertegenwoordigd zijn, terwijl ik dit tussen jouw oude foto's niet ontwaar.
Wat vroeger en nu wel delen is een grote diversiteit aan customdelen. Customizen met trickbits was vroeger volgens mij gerbuikelijker dan nu (ik weet niet zo veel van nu), dus ik vind het leuk dat je dat doorzet.
Vd oude fietsen vind ik de M16 toch wel 1 vd toppers. American heeft ook prachtige frames gebouwd voor Breezer =>
Recent heb ik nog zo'n groene Marble Peak op een bekende Nederlandse veilingsite langs zien komen. Deze had volgens mij echter een M4 en zeker geen Leader.
Ventana lijkt in jouw nwe stable trouwens 'een beetje' ondervertegenwordigd tov vroeger. Klaar mee ..of gewoon iets meer gevallen voor de affances van Ellsworth?
Houdt ons een beetje up to date over verdere mutaties in jouw stable, want dit soort materiaal is een feest