Dadelijk tóch nog iets zelf aan 't frame gedaan... nou jah.. zo ongeveer...
Ik kreeg een PDF met graphics opgestuurd waar een soort balhoofd logo op stond. Ik wil geen sticker of gestraald balhoofdplaatje. Besloot het 'teken' wat in dat logo stond, te gebruiken op een eigen ontwerp plaatje dat ik zou laten lasersnijden uit RVS.
Zo geschiedde. Vorige week donderdagavond enkele versies getekend, uitgeprint en beoordeeld. Daarna een aantal malen deze versie laten lasersnijden uit 1 mm RVS. Een plat plaatje werkt natuurlijk niet, dus rondkloppen. Daarom ook meerdere laten snijden omdat ik niet wist hoe dát zou uitpakken. Het was zowiezo afwachten of het goed uit de lasersnijden zou komen, omdat er enkele zéér dunne delen in zitten die makkelijk door de laser kunnen verbranden.
Enfin, stuk massief Ø35 gepakt en in een bankschroef opgespannen en de plaatjes voorzichting met een klein hamertje rond geklopt. Opletten dat de bijna geheel uitgesneden contouren ook rond gevormd werden. De eerste 2 kwamen er direct goed uit... gelukkig. Licht naschuren in 1 richting en het geslepen RVS ziet er perfect uit.
Oordeel zelf: