Heb ik ff wat gemist of wat ? Is het probleem nu opgelost of niet ?
Ik ben niet bekend met de singelator, maar de point spanner is gewoon op te spannen met conus sleutel 18 (park tools)
Het lijkt me zowie zo handig om het ketting blad aan de binnenzijde van de crank te monteren. Ik begin met bouwen meestal om het kettingwiel zo dicht mogenlijk tegen het frame aan te laten lopen (Mbv kortere trap as bv) En daarna het achtertandwiel uit te vullen met alu spacers uit oude cassettes.
Als de spanner tegen de achterbrug aan komt is er ook nog altijd de point racing spanner model 2 ! met twee wieltjes! 1 duwd de ketting omhoog en een tweede wieltje trekt hem naar beneden. (lijk wel een reclame) Zo kan je meer ketting gebruiken en de boel nu beter uitlijnen zodat hij beter van de brug weg bljft.
(point racing producten via point.de of bike right.)
Ik heb ook liever een 20 inch km

maar dat zit er even niet in.
Dus ik zeg ......leven de kettingspanner !!!!
Nog even heel iets anders.....
Maakt iemand zich wel eens druk of je kettingwiel steeds op de zelfde plaats het zelfde kettingschakeltje pakt ??
Ik wel !! IK ben altijd bang dat dit tot ketting breuk leid of een zeer ranzig/ovaal versleten ketting wiel.
rinus