Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl
Moderators:JJ, Beheerders
-
Kerensky - Berichten:202
Bericht
door Kerensky » za jan 30, 2010 4:05 pm
Reken maar niet op mij, er komt weer een hoop sneeuw aan vanavond en vannacht.
Ben vanochtend nog naar Schoorl/PWN/Strand geweest, er lag weer een mooie verse laag
Parcours was goed te doen.
Have fun.
/Jaap
-
ott
Bericht
door ott » za jan 30, 2010 4:25 pm
ondanks het zonnetje is het gewoon beroerd in het bos. Rheden kant is nog het beste, daar blijft het water niet zo staan en er is veel hoogtverschil.
Wat gaat er nou gebeuren 09:00 terlet red ik niet. maar hou geen rekening met mij, ik trek wel mijn eigen plan
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
-
JJ
- Forumbeheerder
-
Contacteer:
Bericht
door JJ » za jan 30, 2010 7:54 pm
Ik ben ook out. Riskeer mijn leven liever dicht bij huis
JJ
-
dader
Bericht
door dader » za jan 30, 2010 8:06 pm
[mopper] k#t sneeuw ga weg! [/mopper]
Ik kijk het nog even aan maar als het echt te erg wordt ga ik naar de Lage Vuursche, Posbank is toch gauw een uurtje rijden.
-
willem12
Bericht
door willem12 » za jan 30, 2010 8:14 pm
9h Mijn huis voor LV ?
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
-
van den Mountainh - Berichten:463
Bericht
door van den Mountainh » za jan 30, 2010 8:23 pm
Oke, volgende keer beter.
Ik ga dan ook maar een rondje bij mij in de buurt.

-
didadunlop
Bericht
door didadunlop » za jan 30, 2010 8:41 pm
Ik heb geen auto dus ben out... grrr hopelijk volgend weekend kijken voor een klein frut auto-tje.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
dader
Bericht
door dader » za jan 30, 2010 8:53 pm
willem12 schreef:9h Mijn huis voor LV ?
OK!
-
JJ
- Forumbeheerder
-
Contacteer:
Bericht
door JJ » za jan 30, 2010 9:06 pm
Ik ook wrs OK, Willem
sms even je goede adres...
JJ
-
Het TUIG
-
Contacteer:
Bericht
door Het TUIG » za jan 30, 2010 9:21 pm
dader schreef:
OK!
@ Dader,
om 10:00 vertrekt er eek nog een groepje enthousiastelingen vanaf CS voor een rondje Oudeland,+/- 50 km in redelijk tempo.
Vertrek vanaf Rijwielshop CS
(Rijwielshop CS heeft niet met het ritje te maken)
Ik ga ook maar met hun mee denk ik.
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
-
Ninko - Berichten:1229
Bericht
door Ninko » za jan 30, 2010 9:24 pm
Half tien vanaf de toertocht in Oss "de witte ruysheuvel"!!
Mee rijden mag, maar alleen met Singlespeed of Geared fietsen!
Haleej

-
keywee - Berichten:125
Bericht
door keywee » za jan 30, 2010 10:09 pm
Ook out. Sneeuw ziet er niet goed uit en ze gaan in NH minder strooien. Ik pak de Salsa en ga richting Schoorl voor een lange ronde. Ben benieuwd hoe veel sneeuw er nog valt. Hopelijk is het dan niet te ijzig.
-
JJ
- Forumbeheerder
-
Contacteer:
Bericht
door JJ » zo jan 31, 2010 1:31 pm
Zo dat was lekker!!
ons thuis rondje met een verrassende start langs de Eem, langs het paleis en vanaf daar de LV route (vandaag geleerd,
Lage
Vuursche..) een stukje opgepikt. Terug over stukje heide, verbinding stukje terug naar ons eigen bos met wat lekkere singletrack, en dat alles op een perfect begaanbare dikke laag sneeuw.
De sneeuw was de redder van de dag, zonder dat zou het bos denk ik niet echt lekker begaanbaar geweest zijn..
Heerlijk getourd, mooier dan dit gaat het niet worden..
JJ
-
Xircuit
-
Contacteer:
Bericht
door Xircuit » zo jan 31, 2010 2:47 pm
Schitterende plaat! Vandaag op de posbank geweest, met de familie; een beetje wandelen.
Ik had beter moeten weten, maar goed, zie je die ook nog eens. Wee zijn nog wel een paar fanatieke bikers tegengekomen, route was prima begaanbaar.
Ich Heisse Super Fantastisch!
-
Rinse Appelstroop
-
Contacteer:
Bericht
door Rinse Appelstroop » zo jan 31, 2010 5:04 pm
Vandaag met een vriend de TT in Mierlo gereden, goed uitgezet! (ik heb nog steeds last van die fluo oranje kleur) redelijk leuke tocht met idd een heeel groot stuk langs het kanaal. Leve ook de Nokia Sporttracker..kan je lekker terugkijken waar je gereden hebt.
Het parcours ging grotendeels over de vaste route, goede bevoorrading. En goeie test voor de On One, goedgekeurd. hij mag blijven! genoten van al die aangereden witte sneeuw (ALAP gestart) en tocht veel mensen ingehaald. En toen we terug waren een goeie 60km op de teller, net ff wk cx gekeken. Lekker dagje zo!
Rinse
Whoop Whoop!
-
ott
Bericht
door ott » zo jan 31, 2010 5:26 pm
Xircuit schreef:Schitterende plaat! Vandaag op de posbank geweest, met de familie; een beetje wandelen.
Ik had beter moeten weten, maar goed, zie je die ook nog eens. Wee zijn nog wel een paar fanatieke bikers tegengekomen, route was prima begaanbaar.
Zo fanatiek ben ik niet maar her was bij sommige afdalingen gevaarlijk. Ik was op de fiets.

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
-
willem12
Bericht
door willem12 » zo jan 31, 2010 9:14 pm
Je gelooft het gewoon niet, zo mooi zijn de bossen op een zondagochtend. JJ & Dader mijn hardloop-dijk laten zien, later gecombineerd met een geveegd (!!) bos in Baarn om op de route van Lage Vuursche uit te komen.
Wel lekker rustig zo met alle mid-life-crisis bikers bij moeder aan koffie klagen over onbegaanbare bospaden

-
JeroenK - Berichten:554
Bericht
door JeroenK » zo jan 31, 2010 9:56 pm
Xircuit schreef:Schitterende plaat! Vandaag op de posbank geweest, met de familie; een beetje wandelen.
Misschien heb je mij daar gezien. Herkenbaar aan chagereinige blik, omdat ik door half team DP was kwijt gereden, vanwege verkeerde bandenkeuze en daarna uit het zicht een verkeerde afslag had genomen

.
Tot ijs geplette sneeuw + semislick = dikke bult op dij en (afdaalkwaliteiten /4).
Jammer, maar het schitterende weer maakte veel goed.
-
willem12
Bericht
door willem12 » zo jan 31, 2010 10:37 pm
Foto van die lange:
@Jeroen,
Alweer eraf gereden

Ik was vandaag precies na 2h en 1min op. Zal me leren om slechts soep met brood te eten de avond voor de training.
-
Pino - Berichten:2472
Bericht
door Pino » zo jan 31, 2010 11:15 pm
-
willem12
Bericht
door willem12 » ma feb 01, 2010 8:44 am
Pino schreef:De verwachtingen waren te onzeker om jullie uit te nodigen. Maar het is een absolute topdag geworden.
??? Dat was dus niet bedoeling van dit topic. Jij nodigt uit en wij (!!) zeggen dat het te onzeker is om te komen. "Het was een reuzefeest, maar ik wist niet of ik genoeg drank had, dus ik heb je niet uitgenodigd."

:roll:
Leuke filmpjes. Die rode fietser maakt wel een paar zwiebers

-
ott
Bericht
door ott » ma feb 01, 2010 9:08 am
Ik voel me wel een beetje een mietje

, ik vond sommige afdalingen hier gevaarlijk.
Het ging ook zwaar ligt aan de omstandigheden maar ook aan de conditie achterstand. Vorig jaar om deze tijd had ik veel meer KM gemaakt, maar het weer hè En dan moet er nu de basis worden gelegd voor het seizoen (DP team)
Volgende toertocht (ik kan niet moet werken?)
RETO schreef:
12e RETO Bostoertocht
Op zaterdag 13 februari 2010 organiseert RETO voor het 12e jaar haar traditionele Bostoertocht. De mountainbiketocht gaat door de mooiste beboste gebieden in Arnhem Noord en omgeving met veel afwisseling tussen pittige klimmetjes, technische stukken, single-tracks en gedeelten waar je even op adem kunt komen.
De tocht gaat over 3 afstanden (30, 45 of 60 kilometer), de start is tussen 9.30 en 10.00 uur (60 km) en 9.30 en 10.30 (overige afstanden) vanaf het clubgebouw van RETO en deelnemers kunnen gebruikmaken van de parkeerplaats P6 van ziekenhuis Rijnstate. Deelnamekosten: € 4,= (voor NTFU-leden op vertoon van het pasje € 3,=)
Dit jaar is de 60-km lus vernieuwd. Dit is gedaan op verzoek van Staatsbosbeheer. Daarmee kan een kwetsbaar stukje natuurgebied worden ontzien. Net als vorig jaar kent de tocht 2 pauzeplaatsen. Voor alle afstanden een pauzeplaats bij de Koningsweg en voor de 60 km rijders bij de Apeldoornseweg. Bij de pauzeplaatsen kun je even op adem komen en is eten en drinken beschikbaar.
De tocht zal dit keer volledig worden uitgezet met oranje pijlen, waardoor de kans op verdwalen nog kleiner is geworden. Gevaarlijke oversteken zijn aangegeven met borden en/of verkeersregelaars.
Voor calamiteiten is er EHBO aanwezig, zowel in het clubhuis, als op de pauzeplaats aan de Apeldoornseweg. Na afloop kunnen deelnemers gebruikmaken van de kantine van RETO voor eten of drinken, douchen en om de fiets af te spuiten.
Vorig jaar hadden we wederom fantastisch weer en mede daardoor ruim 800 deelnemers. We hopen uiteraard op hetzelfde weertype op 13 februari maar realiseren ons dat we dat niet in de hand hebben. Kijk daarom voor de actuele berichtgeving op de website
www.reto-arnhem.nl
Laatst gewijzigd door
ott op ma feb 01, 2010 12:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Sport als levenskunst
-
dader
Bericht
door dader » ma feb 01, 2010 9:30 am
Die RETO tocht heb ik vorig jaar ook gedaan, leuke tocht, ik probeer hem weer te doen.
Gisteren was het ook weer een ToptochT wat een mooie omgeving is dat toch. Ik ben blij dat ik (hoop ik) dit jaar naar Hilversum verhuis, sorry Thijs..