SS Gallery
Moderators:JJ, Beheerders
-
@hilco
Ja dat verhaal heb ik ook gelezen. Het ging in Roubaix tussen een Fransman en deze Cordang - een Limburger die voer en pas op vrij late leeftijd in contact kwam met de fiets. Voor dat ze de baan opkwamen ging Cordang onderuit en volgens de overlevering -uit de mond van kleinzoon- zou hij onderuitgeduwd zijn door het chauvinistische Franse publiek. De Fransman fietste verder en toen Cordang doorhad dat hij het niet meer ging redden rechte hij het laatste stuk zijn rug. Na de finish stak hij een dikke sigaar op, terwijl de Fransman half dood was. Zo ging het heroische verhaal.
Ja dat verhaal heb ik ook gelezen. Het ging in Roubaix tussen een Fransman en deze Cordang - een Limburger die voer en pas op vrij late leeftijd in contact kwam met de fiets. Voor dat ze de baan opkwamen ging Cordang onderuit en volgens de overlevering -uit de mond van kleinzoon- zou hij onderuitgeduwd zijn door het chauvinistische Franse publiek. De Fransman fietste verder en toen Cordang doorhad dat hij het niet meer ging redden rechte hij het laatste stuk zijn rug. Na de finish stak hij een dikke sigaar op, terwijl de Fransman half dood was. Zo ging het heroische verhaal.
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Omdat ie hem zelf niet post, hier de fixed van Jaap. Heb me vandaag meerder keren zitten verbazen hoe strak die bike is!!

OK, alleen dat lampje
aan die zadelpen kan echt niet

Dedication, double fixed Phil Wood!!
JJ

OK, alleen dat lampje

Dedication, double fixed Phil Wood!!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
In het kader van koniginne dag, twee Duitse bikes! En wie durft dan nog te beweren dat de germanen niet Oranje gezind zijn 
Eerst de Steelman van Bateman, in een nieuwe verschijning. Dit ziet er echt superstrak uit!!

En dan de bike van MipMip, warmee hij afgelopen weekend een Trans Hollandia heeft gedaan, over zieke bikes gesproken!

En een paar details:

en de wonderschone cranks met ring:

Eerst de Steelman van Bateman, in een nieuwe verschijning. Dit ziet er echt superstrak uit!!

En dan de bike van MipMip, warmee hij afgelopen weekend een Trans Hollandia heeft gedaan, over zieke bikes gesproken!

En een paar details:

en de wonderschone cranks met ring:

-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Had er nog nooit een pic van gemaakt, maar hier mijn cafe racer!

JJ

JJ
mijn cafe/werk racer
Dit is mijn cafe/werk racer:

-
Re: mijn cafe/werk racer
Hey, das leuk! Een Azor. Maar wel een oudje zo te zien? Hoe oud?Hilco schreef:Dit is mijn cafe/werk racer:
TBB
Re: mijn cafe/werk racer
Tall Boy Bram schreef:Geen idee eigenlijk ik vermoed dat ie van 96 is .........Hilco schreef:Dit is mijn cafe/werk racer:
Hey, das leuk! Een Azor. Maar wel een oudje zo te zien? Hoe oud?
TBB
ik gebruik hem bijna niet meer dus slijten doet ie ook niet
ga hem maar weg doen denk ik .....
Bij SS zie ik geen enkel probleem, je kan gewoon alles aan de tegenovergestelde kant monteren en je achterwiel omdraaien.Hotsnail schreef:Waarom zit op de MipMip de ketitng aan de andere kant van het frame als standaard? is daar niet moeilijk een wiel voor te krijgen?
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
- didadunlop