HSSC 2008
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
1..............
2..............
3 lc4 > succes met je rug - hoop dat je er bij bent
4.Steelhead
5 Bart29
6 Ott
7 Mr Singletrack
8 HetTuig
9 JJ
2..............
4.Steelhead
5 Bart29
6 Ott
7 Mr Singletrack
8 HetTuig
9 JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
1..............
2 Rigard
4.Steelhead
5 Bart29
6 Ott
7 Mr Singletrack
8 HetTuig
9 JJ
10 Dader
11 Kerensky
Heb me ingeschreven en hoor bij de originele 6, dat hoorde ik van burgersdijk. Eén probleempje is dat ik de verzekering ben vergeten aan te vinken.. dus nu probeer ik me uit te laten schrijven om me daarna weer opnieuw in te schrijven. Alleen is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
Ben er sowieso bij, fiets zit in elkaar en ik heb er zowaar al op gereden
2 Rigard
4.Steelhead
5 Bart29
6 Ott
7 Mr Singletrack
8 HetTuig
9 JJ
10 Dader
11 Kerensky
Heb me ingeschreven en hoor bij de originele 6, dat hoorde ik van burgersdijk. Eén probleempje is dat ik de verzekering ben vergeten aan te vinken.. dus nu probeer ik me uit te laten schrijven om me daarna weer opnieuw in te schrijven. Alleen is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
Ben er sowieso bij, fiets zit in elkaar en ik heb er zowaar al op gereden

Burgersdijk Nieuws:
Nieuwe programmering.
Omdat het nieuwe onderdeel Sprintwedstrijd over één ronde is toegevoegd aan het programma is de indeling incl. starttijden gewijzigd. Het gewaardeerde concept en programma-indeling zijn gelijk voor elke wedstrijd.
Om 09.00 uur wordt gestart met de sprint over één ronde van plm. 8 km. Een bewuste keuze, omdat dan de mogelijkheid bestaat om ’s middags nog mee te kunnen doen aan de 75 of 105 minuten wedstrijd.
Om 10.00 uur start de wedstrijd over 150 minuten, een gunstig tijdstip ivm. eventuele hoge temperaturen, gevolgd door de heren 75 minuten om 13.30 uur en 13.33 uur de dames en om 13.36 de singlespeed D/H. Daardoor is het eerder en langer gezellig druk is, gelet op het aantal deelnemers aan dit onderdeel en hoeveelheid toeschouwers die meekomen. Ter afsluiting is er om 15.15 uur de wedstrijd over 105 minuten.
extra info. over de wedstrijd van 1 ronde
Je bent vrij in het bepalen van het tijdstip van vertrek tussen 09.00 en 09.10 uur en of je alleen start of met meerderen tegelijk. De start vindt plaats 50 meter voor de tijdregistratiemat, waardoor een vliegende start ontstaat. Bij de sprint telt de NETTO gerealiseerde tijd en net zoals bij de andere onderdelen is er prijzengeld per wedstrijd en voor het eindklassement over de drie wedstrijd. Iedereen kan inschrijven voor dit onderdeel. Neem je deel aan een tweede wedstrijd op die dag, dan ontvang je een korting van € 5,- op het inschrijfgeld. Dit ontvang je terug bij het afhalen van de twee stuurbordjes.
Sprintwedstrijd is duidelijk wat voor de Klok
Nieuwe programmering.
Omdat het nieuwe onderdeel Sprintwedstrijd over één ronde is toegevoegd aan het programma is de indeling incl. starttijden gewijzigd. Het gewaardeerde concept en programma-indeling zijn gelijk voor elke wedstrijd.
Om 09.00 uur wordt gestart met de sprint over één ronde van plm. 8 km. Een bewuste keuze, omdat dan de mogelijkheid bestaat om ’s middags nog mee te kunnen doen aan de 75 of 105 minuten wedstrijd.
Om 10.00 uur start de wedstrijd over 150 minuten, een gunstig tijdstip ivm. eventuele hoge temperaturen, gevolgd door de heren 75 minuten om 13.30 uur en 13.33 uur de dames en om 13.36 de singlespeed D/H. Daardoor is het eerder en langer gezellig druk is, gelet op het aantal deelnemers aan dit onderdeel en hoeveelheid toeschouwers die meekomen. Ter afsluiting is er om 15.15 uur de wedstrijd over 105 minuten.
extra info. over de wedstrijd van 1 ronde
Je bent vrij in het bepalen van het tijdstip van vertrek tussen 09.00 en 09.10 uur en of je alleen start of met meerderen tegelijk. De start vindt plaats 50 meter voor de tijdregistratiemat, waardoor een vliegende start ontstaat. Bij de sprint telt de NETTO gerealiseerde tijd en net zoals bij de andere onderdelen is er prijzengeld per wedstrijd en voor het eindklassement over de drie wedstrijd. Iedereen kan inschrijven voor dit onderdeel. Neem je deel aan een tweede wedstrijd op die dag, dan ontvang je een korting van € 5,- op het inschrijfgeld. Dit ontvang je terug bij het afhalen van de twee stuurbordjes.
Sprintwedstrijd is duidelijk wat voor de Klok

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Je krijgt 5 euro kortingCloxxki schreef:Inschrijfgeld voor 1 ronde? Het IS wel wat voor me, minder tijd om moe te worden. Maar of er zo vroeg treinen gaan...?
Maar wát een taalfouten trouwens, ik begrijp amper wat er bedoeld wordt.

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
1 ronde is sowieso handiger. Ervoor kiezen als eerste weg te rijden, vrij baan. Geen lopers voor je op klims die je rijden wilt, en snel rijden wilt.ott schreef:Je krijgt 5 euro kortingCloxxki schreef:Inschrijfgeld voor 1 ronde? Het IS wel wat voor me, minder tijd om moe te worden. Maar of er zo vroeg treinen gaan...?
Maar wát een taalfouten trouwens, ik begrijp amper wat er bedoeld wordt.Wel een bak als een singlespeeder er met de prijs vandoor gaat
Een écht goed opgereden SS klim kan althans ik ook maar 1 keer op een dag, daarna is het over.
Kan ik, als ik al ingeschreven mocht zijn, hem nog omzetten naar de 1-ronde race, denk je? Maar zo vroeg...
Wel een heel tof idee. Ik vind de laatste ronde nooit zo leuk, en sport moet leuk zijn.
Veelste vroegCloxxki schreef:1 ronde is sowieso handiger. Ervoor kiezen als eerste weg te rijden, vrij baan. Geen lopers voor je op klims die je rijden wilt, en snel rijden wilt.ott schreef:Je krijgt 5 euro kortingCloxxki schreef:Inschrijfgeld voor 1 ronde? Het IS wel wat voor me, minder tijd om moe te worden. Maar of er zo vroeg treinen gaan...?
Maar wát een taalfouten trouwens, ik begrijp amper wat er bedoeld wordt.Wel een bak als een singlespeeder er met de prijs vandoor gaat
Een écht goed opgereden SS klim kan althans ik ook maar 1 keer op een dag, daarna is het over.
Kan ik, als ik al ingeschreven mocht zijn, hem nog omzetten naar de 1-ronde race, denk je? Maar zo vroeg...
Wel een heel tof idee. Ik vind de laatste ronde nooit zo leuk, en sport moet leuk zijn.

Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Na lang beraad en goed overleg heeft de ploegleiding van "Haute Equipe" besloten zich ook in te laten schrijven. Dus bij deze de nieuwe lijst:
1..............
2 Rigard
3 lc4
4.Steelhead
5 Bart29
6 Ott
7 Mr Singletrack
8 HetTuig
9 JJ
10 Dader
11 Kerensky
12 De Rinus
13 Ninkoo
14 Vincent Velocity
15 OohDie
1..............
2 Rigard
3 lc4
4.Steelhead
5 Bart29
6 Ott
7 Mr Singletrack
8 HetTuig
9 JJ
10 Dader
11 Kerensky
12 De Rinus
13 Ninkoo
14 Vincent Velocity
15 OohDie
Burgerdijk nieuws:
............Er zijn slechts 10 aanmeldingen voor het singlespeed onderdeel.
Indien er binnen 7 dagen niet minstens 25 bikers zijn aangemeld
zal de start tegelijk plaats vinden met de 75 minuten en de extra toeters en bellen komen dan te verallen. Helaas moeten wij zeggen.
Ook de wedstrijd over 1 ronde en de teamcomp.is algeschrapt. Hiervoor is ook geen belangstelling...............
Jammer
als het quotum van 25 vooraanmeldingen niet gehaald wordt dan geeft men te kennen dat men toch geen eigen start wil.
zal de start tegelijk plaats vinden met de 75 minuten en de extra toeters en bellen komen dan te verallen. Helaas moeten wij zeggen.
Ook de wedstrijd over 1 ronde en de teamcomp.is algeschrapt. Hiervoor is ook geen belangstelling...............
Jammer

Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Die sprint had hij eerder moeten aankondigen en later op de dag plannen. Voor mij dan.ott schreef:Burgerdijk nieuws:
Jammerals het quotum van 25 vooraanmeldingen niet gehaald wordt dan geeft men te kennen dat men toch geen eigen start wil.
Jullie weten dat ik een start met de gearies leuker vind. Geef je iedere gearie achter je toch iets om over na te denken.
-
-
- Contacteer:
tsja maatjes, volgens mij is het nog gelukt ook om mezelf uberhaupt via deze link in te schrijven.
kzal OohDie eens bellen om het goeie nieuws te melden. oooooohja, en deze week dan maar effe snel een fietsje in mekaar klappen. hoe deed di ti-ta-tovenaar dat nou toch alweer?
kzal OohDie eens bellen om het goeie nieuws te melden. oooooohja, en deze week dan maar effe snel een fietsje in mekaar klappen. hoe deed di ti-ta-tovenaar dat nou toch alweer?
-
-
- Contacteer: