7 Oktober: Urban Fixie and SS meet Utreg..
Moderators:JJ, Beheerders
whaha, ik zie de kranten kop al voor me:
mzzl
Gène
Op zich een leuk initiatief. Moet het wel niet regenen.ANP schreef:Groep fietsers beland in sloot
Zaterdag. Een groep fietsers die een nachtelijke tocht maakte van Utrecht naar Amsterdam op zogenaamde "fixed" racefietsen hebben een verkeerde afslag genomen. De groep fietsers kwamen bij elkaar om een city to city bier tocht te maken. Nadat ze enkele biertjes hadden genuttigd in het centrum van Utrecht is de groep vertrokken op weg naar Amsterdam. De route leide hun langs een donkere weg langs een sloot. Toen de kopman een verkeerde inschatting had gemaakt, reed het gezelschap de sloot in. De passagiers van een toevallig paserende personen auto bood hulp. Een nat pak en enkele geschrokken koeien in de weide was het resultaat. Ze konden zonder verdere problemen hun reis vervolgen.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Alleen om daar in de buitenlucht biertjes te nuttigen is het mss wat koud 's wintersPer schreef: Dat vraagt om een bezoekje aan het vondelpark

This ain't no sun tan, we got a mud tan!
Onder je zitvlak.Gène schreef: Dan moeten we wel een degelijke plek hebben voor de fietsen.
voor langere stops gaat mijn voorkeur uit naar een bewaakte stalling.
Ik ben een beetje bekend in A'dam. Ik vind het idee van een nachttocht erg leuk, maar als je in Amsterdam iets wil gaan doen zal je toch overdag iets moeten plannen.
Wat dacht je van een leuke puzzeltocht door Utrecht en Amsterdam? eventueel gecombineerd met een bezoek aan die beurs (heeft iemand daar meer info over?) indien er genoeg animo voor is zet ik graag iets op papier.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Haha
Wanneer gaat dit festijn plaats vinden?
Bij voorkeur in een stad waar iemand de weg weet. In elke stad kun je met een groep leuk rijden, als de weg maar bekend is. Zoals we in Leiden hebben gereden was ook leuk, terwijl Leiden natuurlijk niet echt groot is.
Mss een soort primitieve alleycat van maken, met drie punten in de stad die we moeten opzoeken,daarna nog stukje met zijn allen rijden en ouwehoeren.
Wat kun je toch veel leuke dingen op je fietsje doen
JJ
Wanneer gaat dit festijn plaats vinden?
Bij voorkeur in een stad waar iemand de weg weet. In elke stad kun je met een groep leuk rijden, als de weg maar bekend is. Zoals we in Leiden hebben gereden was ook leuk, terwijl Leiden natuurlijk niet echt groot is.
Mss een soort primitieve alleycat van maken, met drie punten in de stad die we moeten opzoeken,daarna nog stukje met zijn allen rijden en ouwehoeren.
Wat kun je toch veel leuke dingen op je fietsje doen

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
1. Caspar (afhankelijk van de datum)
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13. Bernard
Ik zag de wielerbaan in Wilrijk een nieuwe site heeft, is nog in opbouw geloof ik: http://www.wielercentrumantwerpen.be/ Misschien leuk voor een latere groeps uitstap. Het is mogelijk de baan te reserveren. Lachûh en wel handig voor sommige onder ons........ (safety first)
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13. Bernard
Ik zag de wielerbaan in Wilrijk een nieuwe site heeft, is nog in opbouw geloof ik: http://www.wielercentrumantwerpen.be/ Misschien leuk voor een latere groeps uitstap. Het is mogelijk de baan te reserveren. Lachûh en wel handig voor sommige onder ons........ (safety first)
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
2. Pieter
3. Jelle
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. Oscar
11.
12.
13. Bernard
JJ
2. Pieter
3. Jelle
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. Oscar
11.
12.
13. Bernard
Hebben we Utrecht locals die ook nog iets leuks weten door de stad? Wel lekker, een stad zonder tramPer schreef:Ik stel voor om in Utrecht te beginnen, lekker centraal en goed te bereizen met OV en auto.

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- @sph@ltdude
- Contacteer:
2. Pieter
3. Jelle
4.
5.
6.
7. @sph@ltdude
8.
9.
10. Oscar
11.
12.
13. Bernard
I'm in. Ben geen Utrecht local maar ben er vaak genoeg in de buurt om iets leuks uit te zetten, je kan best leuk fietsen in Utrecht
Soort ludiek wannabe-Alley Cat-achtig iets, maar dan met terrasjes ipv checkpoints?
Update: Per en ik gaan kijken of er iets moois uit te zetten valt in Utrecht
2. Pieter
3. Jelle
4.
5.
6.
7. @sph@ltdude
8.
9.
10. Oscar
11.
12.
13. Bernard
I'm in. Ben geen Utrecht local maar ben er vaak genoeg in de buurt om iets leuks uit te zetten, je kan best leuk fietsen in Utrecht

Soort ludiek wannabe-Alley Cat-achtig iets, maar dan met terrasjes ipv checkpoints?
Update: Per en ik gaan kijken of er iets moois uit te zetten valt in Utrecht

This ain't no sun tan, we got a mud tan!