Volgens mij ben ik toch echt ergens anders!!!dader schreef:

Moderators:JJ, Beheerders
Er wordt tzt hier op t forum wel een lijstje gemaaktbj schreef:Moet je je van tevoren inschrijven voor deze tocht ?
Meer info volgt tzt welHoe laat aanwezig zijn ?
Ongeveer een uurWat is de afstand (of zijn de afstanden) die gereden wordt ?
Het staat iedereen vrij zijn eigen tempo te rijdenIs het alleen "hard core" die met het snot voor de ogen rijden of ook wat relaxtere deelnemers "
Ik zou graag eens proeven aan het hele sfeertje als het kan
Ja, hier op forum, op de lijst van Cloxxki. Je krijgt dan later een PM met de geheime coordinaten.bj schreef:Moet je je van tevoren inschrijven voor deze tocht ?
2h van te voren inrijden, nieuw verzet monteren, weer inrijden, weer terug naar oude verzet, en tijdens de wedstrijd toch te zwaar trappen.bj schreef:Hoe laat aanwezig zijn ?
Mannen doen de hele afstand, watjes/jongens/vaders verzinnen de meest belachelijke argumenten om eerder af te stappen.bj schreef:Wat is de afstand (of zijn de afstanden) die gereden wordt ?
Combinatie van bovenstaande antwoorden: mannen met een te zwaar verzet die de hele afstand doen rijden dus...Waarom rijd jij eigenlijk SingleSpeed?bj schreef:Is het alleen "hard core" die met het snot voor de ogen rijden of ook wat relaxtere deelnemers "
Dat kan, als Cloxxki & JJ het goedvinden. Het helpt als je veel spullen besteld bij JJ en opeens positief gaat praten over grote wielen (>>28").bj schreef:Ik zou graag eens proeven aan het hele sfeertje als het kan
Niet zo onzeker bj, het gaat om de fun!bj schreef:welk verzet heb je er gereden ? en zitten er veel klimmetjes in ? lang /kort ?
Kan ik als beginnend SSpeeder met redelijke conditie met 34 x 16 aan komen zetten of sta ik dan nog meer voor .... met die retrotech van me ?
Gr
BJ