Klopt niet volgens mij.dader schreef:Heb ook gelezen dat je als je een 31.8 stem gebruikt 2 shims kunt gebruiken weet je of dat klopt?
Wie, wat, waarom? ==> stuur
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Vanavond 
Mail even, dan regelen we het.
Het zijn niet mijn woorden dat dit de holy grail is. Voor MIJ zijn dit de ideale sturen, voor ieder ander kan het waardeloos fietsen.
Proberen is weten..
JJ

Mail even, dan regelen we het.
Het zijn niet mijn woorden dat dit de holy grail is. Voor MIJ zijn dit de ideale sturen, voor ieder ander kan het waardeloos fietsen.
Proberen is weten..
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Tot nu toe alleen Mary en Jones. Jones heeft fijne extensies en geeft meer demping. Positie voor normaal rijden is gelijk, allen de rise van de Mary is minder fijn. Daarom is denk ik de FloWings HET "goedkope" alternatief voor een Jones.
JJ
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Zal morgen fotootje maken en opmeten.
Alhoewel, ik heb geen 5 graden stuur.

Op deze foto kun je het zien. Zal 2-3 cm zijn.
JJ
Alhoewel, ik heb geen 5 graden stuur.

Op deze foto kun je het zien. Zal 2-3 cm zijn.
JJ
Re: Wie, wat, waarom? ==> stuur
Even jullie input:ott schreef:rij zelf nu met een mary. Ik had al een bontrager crowbar met flink veel backsweep maar zocht iets met nog meer bend. Zodat mijn polsen wat meer worden ontlast bij een vaste vork ritje. Ook wil ik het stuur lekker breed houden om wat meer hefboom te hebben.
Bij de mary hoef je geen andere stuurpen te plaatsen en is eenvoudig verkrijgbaar (voor de racy look kun je de bar nog floppen)
Ik wil iets korter gaan zitten. (ook volgens metingen) de voorbouw (25.8 ) is al op zijn minimum 9 cm (volgens fisher) en het zadel kan ook niet verder naar binnen.

Is een BOS flowing dan wat? of MOTO ACE™ FLAT BAR op 17 graden of een ander frame? of wat anders?

edit: bla, bla, bla, niet zo zeiken gewoon fietsen

Laatst gewijzigd door ott op zo sep 02, 2007 8:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Een stuur met meer backsweep heeft natuurlijk hetzelfde effect als een kortere stuurpen...
This ain't no sun tan, we got a mud tan!
In principe wel, wel rekening ermee gehouden dat als er een langere stuurpen op zit er een grootere hefboom effect hebt.@sph@ltdude schreef:Een stuur met meer backsweep heeft natuurlijk hetzelfde effect als een kortere stuurpen...
Maar ik wil zowiezo een flowing (als JJ er nog een heeft) proberen, minder hoek, wel of niet in combinatie met een langere stuurpen

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Kwam hem net tegen:ott schreef:Looking good, heb je een site met wat meer info? (geen ander stem nodig? prijs?)MarinTi schreef:Love Handles, steel made in the usa![]()
Kom niet verder met googelen met lovehandels bedoelen zi iets anders. Yeah I got them![]()
http://groovycycleworks.com/extras.aspx
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Wat me opviel op onderstaande plaatje; de stuurtjes van On One lijken allemaal op die van Nitto. On one heeft trouwens ook een aantal Nitto's in hun assortiment

Complete oude Nitto folder. Er staan zeker een aantal comfi stuurjes in deze folder!

Complete oude Nitto folder. Er staan zeker een aantal comfi stuurjes in deze folder!
Doubt Kills Dreams