Gevonden? Ben benieuwd, ik ken ze niet, fofotje erbij, thanxCubeman schreef:Bij m'n Cube zaten ze ook, maar die passen niet,George2 schreef:Die zijn er. Ik kreeg ze standaard bij mijn Kona frame en ook op de GF van m'n vrouw zit een paar. Er zijn vast wel mensen die met schijven rijden en deze busjes over hebben. Een goede lbs zal ze ook wel hebben denk ik (hoewel iets heel simpels soms erg lastig lijkt te zijn...)Cubeman schreef:Mooiste zou zijn als er busjes zijn die je in de nokken op de bovenbuis kunt zetten en zo een gedeelde kabel gebruiken.
Het busje is net te dik voor de kabelstopper en het gaatje te klein voor een Nokon liner.
Moet dus nog even verder zoeken!
Klaar, nu met foto's en eerste bevindingen! {update}
Moderators:JJ, Beheerders
Ik heb ze nu binnen!ott schreef:Gevonden? Ben benieuwd, ik ken ze niet, fofotje erbij, thanxCubeman schreef:Bij m'n Cube zaten ze ook, maar die passen niet,George2 schreef: Die zijn er. Ik kreeg ze standaard bij mijn Kona frame en ook op de GF van m'n vrouw zit een paar. Er zijn vast wel mensen die met schijven rijden en deze busjes over hebben. Een goede lbs zal ze ook wel hebben denk ik (hoewel iets heel simpels soms erg lastig lijkt te zijn...)
Het busje is net te dik voor de kabelstopper en het gaatje te klein voor een Nokon liner.
Moet dus nog even verder zoeken!
Mailtje naar Gary Fisher en ze stuurde ze op.
Zal als ik weer thuis ben even een fotootje posten!
Put the fun between your legs!
Thanks, Boone blijft mooi spul!Gène schreef:Mooie cranks en achterblad. Maar je hebt wel al een flinke veeg op je achtervork of moet je je fiets nog poetsen?
mzzl
Gène
Ik overweeg om het frame een keer te demonteren en weg te brengen naar een spuiter/poedercoater.
Custom ontwerpje oid er op aan laten brengen zou me wel wat lijken.
Ben me nog aan het orienteren op de mogelijkheden maar heb wel enige ideeen over wat ik ongeveer wil.
Laatst gewijzigd door Cubeman op wo feb 28, 2007 1:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Spuiten en coaten is zo 2006Cubeman schreef:Thanks, Boone blijft mooi spul!Gène schreef:Mooie cranks en achterblad. Maar je hebt wel al een flinke veeg op je achtervork of moet je je fiets nog poetsen?
mzzl
Gène
Die veeg is een van de beschadiging op het frame afkomstig van de vorige eigenaar.
Ik overweeg om het frame een keer te demonteren en weg te brengen naar een spuiter/poedercoater.
Custom ontwerpje oid er op aan laten brengen zou me wel wat lijken.
Ben me nog aan het orienteren op de mogelijkheden maar heb wel enige ideeen over wat ik ongeveer wil.

Nog maar een keer pimpen dan maar?

M'n nieuwe Phil Wood titanium bracket met RVS cups.
Zo mooi afgewerkt dat het haast zonden is om te gebruiken!
Zou bijna een tweede bestellen voor in de vitrinekast, voor naast de Boone cogs:)

Zo mooi afgewerkt dat het haast zonden is om te gebruiken!
Zou bijna een tweede bestellen voor in de vitrinekast, voor naast de Boone cogs:)
Laatst gewijzigd door Cubeman op vr jan 05, 2007 8:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Dat was ik toen ik hem uitpakteErikje schreef:Bij de rechterbolling zie ik een verbaasd koppie met grote ogen

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Hij zit er in hoor, maar ik heb maar geen fotootje gemaakt:)Erikje schreef:Doe maar een fotootje alsie er in zit...Cubeman schreef:Nog maar een keer pimpen dan maar?
Zo mooi afgewerkt dat het haast zonden is om te gebruiken!![]()
Erikje
Monteren ging super easy, een tweede PW dop/sleutel was makkelijk geweest met uitlijnen maar met wat pielen zit hij nu ook OK.
Het bracket weegt 195 gram in 123mm, titanium as en RVS cups.
Denk dat ik jullie nu maar niet verder ga vervelen met mededelingen over m'n bike

Laatst gewijzigd door Cubeman op za jan 20, 2007 2:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.