In Dorst kreeg ik hem niet aan het glijden (redelijk harde ondergrond, veel grip) ik durfde gewoon niet harder de bocht in! In 29" en op lage druk is de grip truly amazing denk ik! Beetje té misschien? Achter trouwens een raceking 2,2, ook geen klagen. Niet in 29 denk ik...Cloxxki schreef:Mooi, die is er namelijk ook in 29"Nard schreef:Speciale dank gaat uit naar m'n voorband: een 2,4 mountainking op 1,5/1,6 bar, wat een grip!
30 Maart => Rozendaal
Moderators:JJ, Beheerders
De meeste geared rijders zijn wel ingehaald door 1 of meerdere SSders, ondanks onze latere start. Maar ach, alles was zó modderig dat ik denk dat de meesten het niet hebben gezien. Héél veel langzamer was je overigens niet op de SS op dit parcours denk ik. Snelheden lagen erg laag bergaf en heuvelop was het toch lopen!steelhead schreef:@Nard
Zouden de gearies weten dat ze door een SiSp zijn ingehaald?
Je hebt het toch wel verteld tijdens het inhalen? Als ik wordt gedubbeld door een Gearie schelden ze ook altidj van alles.
En daarnaast is het natuurlijk sjieker om niet achter me in de uitslagen te kijken, maar vooruit om te zien hoeveel sneller ik moet gaan fietsen om zelf niet gedubbeld te worden!!

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Inderdaad goede service!!Akwa schreef:Dat noem ik nog eens service
Je hebt wat gemist, maar dat gaat de volgende keer dus goed komen

Hier nog wat pics van Soul Kitchen/Soul Sister Kim
http://www.flickr.com/photos/48255038@N00/
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
haha, jammer dat ik het commentaar bij deze pic niet kan linkenDeKerf's schreef:Ik mis eigenlijk de volledige podium-foto...?

(Mary popins was er ook )

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
Leuk dat je mij ook in de lijst zet Bram maar toen mijn hartslag boven de 190 kwam en niet meer wilde dalen
ben ik toch echt wat andere single speed combinaties gaan proberen die op mijn fiets zitten..... 
Was wel leuk, maar moet echt nog heel wat nachtjes gaan slapen voordat ik ge besluiten mee te doen aan de volgende...

Was wel leuk, maar moet echt nog heel wat nachtjes gaan slapen voordat ik ge besluiten mee te doen aan de volgende...