Mee eens, hij wordt nog een stukje cleaner zonder die stikkers^oZ schreef:Misschien alleen nog die stickerts van je velgen af pellen, die storen een beetje.
Moderators:JJ, Beheerders
Ik ken ze, heb ze ook in m'n Storck zitten.Het TUIG schreef:Dan moet je ze elke week oppompen!Cubeman schreef:Moet de banden ook nog oppompen, en zoals je ziet staat de voorband nogal zacht.
Fijn zo'n 26" Michelin Latex binneband:)![]()
Dat is een mooie bak geworden!
De naven zijn Hope Pro II's in het zilver en 36h.^oZ schreef:Hij is echt tof. Misschien alleen nog die stickerts van je velgen af pellen, die storen een beetje.
Wat voor naven zijn dat, king?
Spacers moet ik nog ff uitzoeken hoeveel ik er nodig ga hebben.JJ schreef:Hij is echt mooi!
Blijven de spacers? Die nokjes even opvullen met van die plastic bidon houder nok vullertjes, vullen goed af en storen niet.
Ben echt benieuwd hoe hij in het echie is, en natuurlijk hoe je hem vandaag vindt rijden!!
JJ
U roept, wij draaien! (een beetje dan)dader schreef:I want to see it Dirty!
hilhoven schreef:Mooie bike!!!!! Zilveren stuurpen erop en hij is af. Hoeveel weegt zo'n singlespeed nou?
FF offtopic. Hoe zit het eea met de btw en invoer. Ik wil een Yeti asr carbon bestellen en vroeg me af hoe dat bij deze bike is gegaan.
OK daar gaan we dan!hilhoven schreef:![]()
Gelukkig is de vraag gericht aan Cubeman!!!!!! en kan hij me wel vertellen wat ik kan verwachten bij een frame van 2900 dollar. Lezen kan ik ook. Dat bedrag zegt niets, percentage invoer/ btw (19%?) wil ik weten.
Kan jij me dat nu vertellen, MarinTi? Maar goed, ik hou op, dit verpest het topic over Cubman zijn (erg mooie) bike