Berg race 27-03-2011
Moderators:JJ, Beheerders
-
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Goed gereden mannen! Leuk om een keer alleen maar aan te moedigen
Er reden trouwens best wel wat meer Niners rond, en ook aan andere merken geen tekort. noName, Specialized, Focus, Centurion, Cannondale, Fisher etc. Schitterende fiets dag, jammer dat we weer verder moesten. Onze terug weg was super, met dank aan BL. Super mooie rit van Wageningen naar Amersfoort, met een minimale hoeveelheid verhard. Super dat je zoveel onverhard kan fietsen, maar je moet ze natuurlijk wel weten te vinden, en dan is een GPS toch wel heel handig. De fiets voor de Gravel rit is weer getest, het verzet is bepaald, wij zijn er helemaal klaar voor!
JJ

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
Ja, deze ging een stuk harder.

Mischien iets serieuzer gaan koersen ?

De DP Racing tenues hebben op marktplaats een nieuwe eigenaar gevonden.

Daarna lekker naar huis gefietst...eeh sorry, 175km gravel getraind voor volgende week.

Mischien iets serieuzer gaan koersen ?

De DP Racing tenues hebben op marktplaats een nieuwe eigenaar gevonden.

Daarna lekker naar huis gefietst...eeh sorry, 175km gravel getraind voor volgende week.

Laatst gewijzigd door willem12 op zo mar 27, 2011 5:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
Ventana heeft het over cjmedia teamvan den Mountainh schreef:Groene shirtjes.....niks er op.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
175km?
Ben je nog even doorgereden toen je afsloeg in Highland
Ik heb vandaag vernomen dat CJMedia de werkmaatschappij is voor wat nog gaat komen... Spannend!
JJ
Ben je nog even doorgereden toen je afsloeg in Highland

Ik heb vandaag vernomen dat CJMedia de werkmaatschappij is voor wat nog gaat komen... Spannend!
JJ
Ik verwarde je met Christiaan, maar vond het prettig om even een tijd in je wiel allerlei groepjes voorbij te kunnen fietsen!Harold Brunekreeft schreef:Het was een prachtige dag vandaag lekker gereden. Uiteindelijk toch nog op en 85 plaats geeindigd.
Als ik nou niet tegen een achterdrager aangefietst was en languit op de grond gaan liggen, had ik misschien kunnen volgen...
-
Ook lastig te zien allebei een NINER en dezelfde kleren.Steelboy schreef:Ik verwarde je met Christiaan, maar vond het prettig om even een tijd in je wiel allerlei groepjes voorbij te kunnen fietsen!Harold Brunekreeft schreef:Het was een prachtige dag vandaag lekker gereden. Uiteindelijk toch nog op en 85 plaats geeindigd.
Als ik nou niet tegen een achterdrager aangefietst was en languit op de grond gaan liggen, had ik misschien kunnen volgen...
Meneer Wictor uitgevallen
Meneer Kooi ging als raket
Meneer Juul van Loon uitgevallen
Meneer Staalmans ging hard
Liwald Doorbos uitgevallen
Ramses Bekkenk start als laatste en finished als eerste
Spierbundel Exar start op 75min i.p.v. 105min
Niets besproken.....Wel jammer dat we opeens geen napraat meer hebben omdat twee jongens en de sitebeheerder uit elkaar gaan....wie is er altijd weer de dupe van de scheiding.....de KINDEREN !!!
Meneer Kooi ging als raket
Meneer Juul van Loon uitgevallen
Meneer Staalmans ging hard
Liwald Doorbos uitgevallen
Ramses Bekkenk start als laatste en finished als eerste
Spierbundel Exar start op 75min i.p.v. 105min
Niets besproken.....Wel jammer dat we opeens geen napraat meer hebben omdat twee jongens en de sitebeheerder uit elkaar gaan....wie is er altijd weer de dupe van de scheiding.....de KINDEREN !!!
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
Ik ben jullie gek genoeg niet meer tegengekomen, anders had je wel wat napraat gehad hoor
.
Ja, ik ging als een raket. De vorm is er dit jaar, door wat stevige duurweekenden in januari-februari en een trainingsweek in zuid Frankrijk 3 weken terug
. Nu nog een paar kg er af en het kan nog een stukje harder
. Ohja.. en weer bochten leren rijden, want ik moest veel te vaak een gaatje dicht trekken en dat koste me op het einde de macht om met mijn groep om de 14e plek te strijden. Nu 20e, ook fraai in dit veld.
Speciale vermelding ook voor Maverik a.k.a. ErikN, die van vorig jaar sluitpost naar dit jaar middenvelder gaat bij de 105!

Ja, ik ging als een raket. De vorm is er dit jaar, door wat stevige duurweekenden in januari-februari en een trainingsweek in zuid Frankrijk 3 weken terug

Speciale vermelding ook voor Maverik a.k.a. ErikN, die van vorig jaar sluitpost naar dit jaar middenvelder gaat bij de 105!
So, was weer een mooie wedstrijd gisteren! Zelf op de 105 gereden. Was wel weer ff wennen, zo'n langere wedstrijd en die hitte/stoff. (Hitte, what's in a name, 18 graden
).
Voelde me naderhand net een 80jarige stucadoor! Hoeste vandaag nog steeds stof op volgens mij
Verder beviel t goed, helaas 1 x een beetje onderuit geschoten, maar daar verloor ik eigenlijk niks mee, en een leuke valpartij van iemand voor me in de verzorgingszone
, volgens mij wegens overstekend wild!
Reed op Furious Fred 2.0 op de 29er, beviel hier helemaal geweldig, was toch al zo'n racebaan! Jammer dat er top-elites mee doen, zonder moraal om op kop te rijden
en het dan de rest laten opknappen om vervolgens weg te poefen!

Voelde me naderhand net een 80jarige stucadoor! Hoeste vandaag nog steeds stof op volgens mij

Verder beviel t goed, helaas 1 x een beetje onderuit geschoten, maar daar verloor ik eigenlijk niks mee, en een leuke valpartij van iemand voor me in de verzorgingszone

Reed op Furious Fred 2.0 op de 29er, beviel hier helemaal geweldig, was toch al zo'n racebaan! Jammer dat er top-elites mee doen, zonder moraal om op kop te rijden

Ik sluit me aan bij Ninko's commentaar over de 80-jarige stucadoor. Zelf helaas bijna een ronde op een afloper gereden, dat kostte me serieus plaatsen en kracht. Gelukkig kon ik van de voormalig-DP-racing-clan een vers voorwiel bekomen, maar daarna liep het voor geen meter meer.
Maar wat een heerlijke lentedag!!!

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
reed je met tubes?mateis schreef:Ik sluit me aan bij Ninko's commentaar over de 80-jarige stucadoor. Zelf helaas bijna een ronde op een afloper gereden, dat kostte me serieus plaatsen en kracht. Gelukkig kon ik van de voormalig-DP-racing-clan een vers voorwiel bekomen, maar daarna liep het voor geen meter meer.![]()

JJ