SM voor MSresearch zuid veluwe 16 mei
Moderators:JJ, Beheerders
- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Klinkt als een ritje met de crosser! hoop dat de datum nu ens goed valt!
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop
Cx ideaal maar het is open voor alle soorten fietsen en mensen. Er zijn diverse klasse afhankelijk van de deelnemers; bv. Fietsen die met een S begint, baarden en kale koppen klasse.JJ schreef:Klinkt als een ritje met de crosser! hoop dat de datum nu ens goed valt!
JJ
Data wordt zondag 17 oktober, topic met meer info volgt nog
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Check!ott schreef:Fietsen die met een S begint
Nu nog een goede datum!
JJ
Toch niet vanwege "apeldoorn kampioenschap"JJ schreef:Check!ott schreef:Fietsen die met een S begint
Nu nog een goede datum!
JJ
Enige wat ik dan nog over heb is de 10de oktober maar dan is de BBC, als dat geen bezwaar is dan maken we dat definitief.
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
-
Jullie hebben gelijk, knopen doorhakken, de 17e wordt het
We starten met een kleine klim om de start volgorde te bepalen. Dat bepaald de volgorde van de drie rondjes je rijdt en is bepalend bij gelijkspel??
Je krijgt een kaartje mee met een sumiere omschrijving (anders verdwalen jullie) onderweg checkpoints noteren, je weet wel die bordjes zoals vorige keer. Naderhand en kroegje
Spank her on her royal behindnes

We starten met een kleine klim om de start volgorde te bepalen. Dat bepaald de volgorde van de drie rondjes je rijdt en is bepalend bij gelijkspel??
Je krijgt een kaartje mee met een sumiere omschrijving (anders verdwalen jullie) onderweg checkpoints noteren, je weet wel die bordjes zoals vorige keer. Naderhand en kroegje

Spank her on her royal behindnes

Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Krijg ik weer de schuld, ik had al bevestigd dat ik er de 17e bij ben!!rinus schreef:Of zijn er van de kant van onze huisdealer de nodige bezwaren ?![]()
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer: