Op de Step?
Moderators:JJ, Beheerders
vandaag bij grof vuil een werkende step gevonden .
ff geprobeerd en dat is wel jeugd sentiment.
Is er trouwens met een step ook plezier te bleven op de mountainbike routes?
ff geprobeerd en dat is wel jeugd sentiment.
Is er trouwens met een step ook plezier te bleven op de mountainbike routes?
-
Goed gezien... Ik heb een paar keer een adventurerace gedaan met offroad steppen (op steps met veeeels te kleine wieltjesCloxxki schreef:het lijkt me de overtreffende trap van singlespeed, nog boven fixed. Nog meer 1 met het terrein. en goede training.

The kleine wielen van die monster dingen, te zien in de laatste tellen van het flimpje. Surly wielen/banden zouden wellicht op alle vlakken beter zijn, lichter, stabieler, sneller.
Er is een stepper die Parijs-Brest-Parijs in het middenveld eindigt, tussen de roadies. Dat is 1200km in je eigen tempo. Downhill is hij niet te volgen, want hij gaat dan heel laag zitten.
Er is een stepper die Parijs-Brest-Parijs in het middenveld eindigt, tussen de roadies. Dat is 1200km in je eigen tempo. Downhill is hij niet te volgen, want hij gaat dan heel laag zitten.
Middenveld tussen roadies? Dat klinkt als iemand die voorin zou meerijden als ie op een racefiets zou trainen&rijden... Beetje als singlespeeders die de Transalp doen en dan bergop de helft moeten lopen.
Alles gaat om momentum houden bij steppen, dus groter en breder klinkt idd als beter, iig offroad. Mijn stepervaringen waren volgens mij met 16" of 20" wieltjes... Een van de weinige momenten met wat voor voertuig dan ook dat ik constant dacht dat ik grotere wielen nodig had.
Alles gaat om momentum houden bij steppen, dus groter en breder klinkt idd als beter, iig offroad. Mijn stepervaringen waren volgens mij met 16" of 20" wieltjes... Een van de weinige momenten met wat voor voertuig dan ook dat ik constant dacht dat ik grotere wielen nodig had.

Je kent me toch langer dan vandaag? Vanuit jouw perspectief misschien lastig te zien, maar groter is beterwictor schreef:Say it ain't so!Cloxxki schreef:Te kleine wielen van die monster dingen, te zien in de laatste tellen van het flimpje. Surly wielen/banden zouden wellicht op alle vlakken beter zijn, lichter, stabieler, sneller.![]()
![]()

When you tower above the world, everything seems small.Cloxxki schreef: dan vandaag? Vanuit jouw perspectief misschien lastig te zien, maar groter is beter

Ik gein maar. Ik kan me goed voostellen dat kleine wielen hier helemaal een drama zijn, maar je moet toegeven dat dit wel een beeeeeetje een stokpaartje van jou is.

- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Misschien houdt cloxxki op met zijn stokpaardje als hij de nieuwe fiets van Didi Senft kan overkopen als die klaar is met zijn 13-landen tour.wictor schreef:When you tower above the world, everything seems small.Cloxxki schreef: dan vandaag? Vanuit jouw perspectief misschien lastig te zien, maar groter is beter![]()
Ik gein maar. Ik kan me goed voostellen dat kleine wielen hier helemaal een drama zijn, maar je moet toegeven dat dit wel een beeeeeetje een stokpaartje van jou is.