SS CX wedstrijd(je) Soesterhoogt: 23 januari 2010

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

tuindor

Bericht door tuindor » zo jan 24, 2010 4:48 pm

was zekor goed lekkor rag rondje :D beetje afzien met smalle tubes veel me velg tegen de grond gehoord :( Probeer de volgende keer er zekor bij te zijn. lators

mateis

Bericht door mateis » zo jan 24, 2010 6:49 pm

Goed - de organisatie grijpt in: we handhaven de uitslag zoals Jelle die gaf, wel met de aanpassingen aan de hand van de aanduidingen van de echte posities hier. Daarmee basta. Dat is wel ongveer in de geest van de crosser-definitie zoals ik die hierboven al eens gaf (p.1). :D

(Net trouwens ook nog clubkampioen cross geworden op de singlespeed Crosscheck! :) )

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » zo jan 24, 2010 6:56 pm

mateis schreef: (Net trouwens ook nog clubkampioen cross geworden op de singlespeed Crosscheck! :) )
Na jouw uitspraken gisteren; wat zegt dat nu over de concurrentie al daar...? ;)

mateis

Bericht door mateis » zo jan 24, 2010 11:27 pm

... Of over mijn herstelvermogen. 8)

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » ma jan 25, 2010 8:06 am

idd Dekerf, wat heb jij gister gedaan? Ik kon met moeite van mijn kids winnen met stoeien gister, en die zijn 2 en 4.....

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

Pottser

Bericht door Pottser » ma jan 25, 2010 8:20 am

Krijg ik opeens stijlpunten voor mijn fiets en stuur. Meestal lachen ze me uit.... Eigenlijk ben ik niet zo van al die regeltjes en hang ik de slogan "choose your weapon" uit. Moet ik de extra punten voor mijn monstercross nu accepteren of uit principe weigeren?

ott

Bericht door ott » ma jan 25, 2010 8:30 am

altijd open klasse maar je voldeed aan de richtlijnen van de organisatie.
Maar klopt wat een belachelijke rare fiets...... oranje hoe kom je erop
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » ma jan 25, 2010 12:17 pm

Pottser schreef:Krijg ik opeens stijlpunten voor mijn fiets en stuur. Meestal lachen ze me uit.... Eigenlijk ben ik niet zo van al die regeltjes en hang ik de slogan "choose your weapon" uit. Moet ik de extra punten voor mijn monstercross nu accepteren of uit principe weigeren?
Haha, het mooie is dat niemand nog oog heeft voor custom juweeltjes als die van jou en Jeroen. De fiets van Hein heeft meer aandacht gekregen voor de onafhankelijke spoorvastheid van voor en achterwiel :)

Je kunt weigeren wat je wilt, maar door deel te nemen heb je al de regels van de organisator geaacepteerd, en zelfs als hij jou nu als winnaar uitroept zul je daar nog mee moeten leven ;)

Heerlijk, de zwarte singlespeed bond, ik stem voor Ott als voorzitter :)

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

Plaats reactie