Leuk! Maar wordt te laat voor mij.Steelboy schreef: Willem12, Dader, JJ, gaan jullie mee?!
(sorry voor het ge-quote)
Moderators:JJ, Beheerders
Wees blij dat ik de weg wist, reed toch heel wat op "gevoel". Lig hier wel voor pampus. Ik was in totaal 4 1/2 uur van huis, was iets teveel van het goede. Naar huis wel straffe wind.Steelboy schreef:Thuisblijvers hebben altijd ongelijk: ook de Willem-show-me-the-way toer was top! Al had ie niet over allerlei ruiterpaden te hoeven rijden om het standpunt 29 rolt beter duidelijk te maken...
Idd Ik vond het vandaag best lekker. Toch redelijk wat naar buiten geweest op de fiets en te voet en nergens last van.Weermannen kletsen ook maar wat, gevoelstemp van -15 en hevige sneeuw, thuis blijven is het advies!
Keuze uit platen ijs, richels, daarnaast stuifsneeuw die 2 of 20 cm diep is en windkracht 6 van opzij. Ik was gauw weer thuisvan den Mountainh schreef:Weermannen kletsen ook maar wat, gevoelstemp van -15 en hevige sneeuw, thuis blijven is het advies! Je ledenmaten vriezen er af! Wat een ophef voor 1cm sneeuw niet eens genoeg om met mijn kleine man te sleen.Ook nog op pad geweest voor mijn werk, wegen prima berrijdbaar. En echt koud vind ik het ook niet.
Leuke paadjes inderdaad en het was geen oude wijven tempo dat je aan hield!willem12 schreef: Wees blij dat ik de weg wist, reed toch heel wat op "gevoel". Lig hier wel voor pampus. Ik was in totaal 4 1/2 uur van huis, was iets teveel van het goede. Naar huis wel straffe wind.
Eigenlijk perfect dit weer, je leeft !!!!!!!
willem12 schreef:Ik was in totaal 4 1/2 uur van huis, was iets teveel van het goede.