Singlespeed Events 2010
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
16-18 April 2010 SSEC2010 Engeland
11 juli Holland Top MTB Cup Landgraaf
28 maart Holland Top MTB Cup (locatie volgt later)
6 juni Holland Top MTB Cup (locatie volgt later)
27 juni Holland Top MTB Cup (locatie volgt later)
11 juli Holland Top MTB Cup Landgraaf
28 maart Holland Top MTB Cup (locatie volgt later)
6 juni Holland Top MTB Cup (locatie volgt later)
27 juni Holland Top MTB Cup (locatie volgt later)
Laatst gewijzigd door JJ op za jan 01, 2011 1:20 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Zoalla julli hem ook in de mailbox hebben ontvangen als deelnemers van de Bergrace.
De laatste Bergrace nieuwsbrief van 2009.
Beste Bergrace Off the Road deelnemers,
Het jaar 2009 zit er bijna op. Een jaar waarop wij als organisatie plezierig terugkijken, gelet op sfeervolle en spannende wedstrijden tijdens de Holland MTB CUP.
Omdat wij regelmatig mailtjes ontvangen m.b.t. de MTB kalender 2010 willen wij jullie d.m.v. deze nieuwsbrief op de hoogte houden waar wij ons mee bezig houden.
Natuurlijk komt er weer een Cup, maar nu onder de naam Holland Top MTB Cup en komt er een grote finale op 11 juli in Landgraaf, rondom Snow world.
Het wordt een MTB weekend, op zaterdag is er al een wedstrijd over 75 minuten en ’s avonds een pasta party.
Later meer hierover.
De overige data, die je alvast kunt noteren zijn; zondag 28 maart, 6 en 27 juni.
Op dit moment zijn we nog in gesprek met diverse organisaties, die ook belangstelling hebben voor de Cup en met een nieuwe aantrekkelijke locatie. Wij hebben keuze mogelijkheden, dat is al uniek, want ook op de bestaande parcoursen kunnen en mogen wij weer een fantastisch evenement organiseren.
Wij houden jullie op de hoogte wanneer er weer belangrijk nieuws is te melden.
Wij wensen iedereen prettige feestdagen en een gezond en sportief 2010 toe.
Sportieve groet,
Stichting van Berg tot Berg race.
Straks door heel Nederland?
De laatste Bergrace nieuwsbrief van 2009.
Beste Bergrace Off the Road deelnemers,
Het jaar 2009 zit er bijna op. Een jaar waarop wij als organisatie plezierig terugkijken, gelet op sfeervolle en spannende wedstrijden tijdens de Holland MTB CUP.
Omdat wij regelmatig mailtjes ontvangen m.b.t. de MTB kalender 2010 willen wij jullie d.m.v. deze nieuwsbrief op de hoogte houden waar wij ons mee bezig houden.
Natuurlijk komt er weer een Cup, maar nu onder de naam Holland Top MTB Cup en komt er een grote finale op 11 juli in Landgraaf, rondom Snow world.
Het wordt een MTB weekend, op zaterdag is er al een wedstrijd over 75 minuten en ’s avonds een pasta party.
Later meer hierover.
De overige data, die je alvast kunt noteren zijn; zondag 28 maart, 6 en 27 juni.
Op dit moment zijn we nog in gesprek met diverse organisaties, die ook belangstelling hebben voor de Cup en met een nieuwe aantrekkelijke locatie. Wij hebben keuze mogelijkheden, dat is al uniek, want ook op de bestaande parcoursen kunnen en mogen wij weer een fantastisch evenement organiseren.
Wij houden jullie op de hoogte wanneer er weer belangrijk nieuws is te melden.
Wij wensen iedereen prettige feestdagen en een gezond en sportief 2010 toe.
Sportieve groet,
Stichting van Berg tot Berg race.
Straks door heel Nederland?

Mogelijke agenda RWP 2010!
Datum Marathon Land
24-04-2010 Sorpetal Duitsland
30-05-2010 Saarschleifen Duitsland
13-06-2010 Raid de Hautes Fagnes België
08-08-2010 Neustadt (nieuw) Duitsland
22-08-2010 Zierenberg Duitsland
12-09-2010 Grand Raid Godefroid (nieuw) België
03-10-2010 Langenberg Duitsland
Datum Marathon Land
24-04-2010 Sorpetal Duitsland
30-05-2010 Saarschleifen Duitsland
13-06-2010 Raid de Hautes Fagnes België
08-08-2010 Neustadt (nieuw) Duitsland
22-08-2010 Zierenberg Duitsland
12-09-2010 Grand Raid Godefroid (nieuw) België
03-10-2010 Langenberg Duitsland
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
KELLERWALD dit jaar op 18 april, altijd een feestje 

WAT JE MOEDER?! // www.singlespeed.nl/forum // touch the SKY.... give them HELL
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
singespeed.nl/cup
singespeed.nl/cup10
Terug van weg geweest, de cup !!
Even de richtlijnen om het in goede banen te leiden:
- Meld van te voren dat je een wedstrijd begeleidt/regelt en je krijgt net zoveel punten al dat er deelnemers zijn. Daarbij moet je denken aan de Bergraces, kellerwald, EK, WK, RWPcup wedstrijden.
- Crossovers met ander disciplines zijn zeer welkom, bv. CX, bikepolo, wegritten, baan en alleycats. Deze worden meegenoemen in het klassement
- Voor meerdaagse en wedstrijdjes die intensiever zijn om te organieren zijn dubbele punten bechikbaar. Bv. NKSS of puzzeltocht
- Winnaar krijgt net zoveel punten als deelnemers en zo naar beneden met de punten telling.
- Uitreiking van de prijzen zijn op de bikemotion. alwaar de sponsor een stand heeft.
Voor aanmeldingen en verder info ga naar http://www.singlespeed.nl/forum/index.php?board=5.0
Terug van weg geweest, de cup !!

Even de richtlijnen om het in goede banen te leiden:
- Meld van te voren dat je een wedstrijd begeleidt/regelt en je krijgt net zoveel punten al dat er deelnemers zijn. Daarbij moet je denken aan de Bergraces, kellerwald, EK, WK, RWPcup wedstrijden.
- Crossovers met ander disciplines zijn zeer welkom, bv. CX, bikepolo, wegritten, baan en alleycats. Deze worden meegenoemen in het klassement
- Voor meerdaagse en wedstrijdjes die intensiever zijn om te organieren zijn dubbele punten bechikbaar. Bv. NKSS of puzzeltocht
- Winnaar krijgt net zoveel punten als deelnemers en zo naar beneden met de punten telling.
- Uitreiking van de prijzen zijn op de bikemotion. alwaar de sponsor een stand heeft.
Voor aanmeldingen en verder info ga naar http://www.singlespeed.nl/forum/index.php?board=5.0
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Nog even een paar data.
01/05: 24 H http://www.dutchmessengers.org/about24.html
29/05: Uphill classic te Arnhem
18/09: NK marathon te Groesbeek ook voor singlespeed
01/05: 24 H http://www.dutchmessengers.org/about24.html

29/05: Uphill classic te Arnhem
18/09: NK marathon te Groesbeek ook voor singlespeed
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Ik doe dit jaar mee aan de 80km, singlespeed (in 2008 al eens de 120km geared gedaan, afgezien toen, net terug van een zakenreis/beurs in Geneve en dan meteen de bike op...).mek~prut schreef:KELLERWALD dit jaar op 18 april, altijd een feestje
Vraag me nog een beetje af welk verzet te kiezen, ik dacht 32x18 op een 29er...
Ik heb 2 jaar terug 2:1 gereden met 26". Dat was nét te doen. Er zitten twee of drie behoorlijk steile stukken in waar je miss. moet lopen, maar da's maar een 150 m meter over het gehele ronde.pieterp schreef:Ik doe dit jaar mee aan de 80km, singlespeed (in 2008 al eens de 120km geared gedaan, afgezien toen, net terug van een zakenreis/beurs in Geneve en dan meteen de bike op...).mek~prut schreef:KELLERWALD dit jaar op 18 april, altijd een feestje
Vraag me nog een beetje af welk verzet te kiezen, ik dacht 32x18 op een 29er...
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik schat Pieter in als een doorrijder 
Ik denk dat het voor jou met 32x18 te doen is.
JJ

Ik denk dat het voor jou met 32x18 te doen is.
JJ
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
hehe, Dader heeft slechte herinneringen
ik zou je standaard singlespeed verzet kiezen, niet voor bergen monteren inderdaad. Maar ook niet te zwaar, dat gaat je op het end weer opbreken meestal.
JJ

JJ
@Dader,
Yep, dat is je nieuwe realiteit
"Moeder".
@JJ,
Net als de andere tochten die ik met Daan & Marco de afgelopen jaren in N-Belgie gedaan heb. Modder, kalkstenen, kiezelpaden en asfalt. Steil naar beneden, steil naar boven en bovenop de heuvel en onderin het dal vals plat. Parcours van OSO is elk jaar iets anders, officieel 70km, soms iets meer dan 60km, soms bijna 80km en tussen 1100 en 1500hm. Op z'n Bels dus. Als ik jouw zo zie rijden dan marathon verzet erop en dan 80% lol hebben en 10-20% vreselijk afzien
Daan rijdt daar 38x23 geloof ik.
Op de een of andere manier is het een relaxte chrono, als je snel binnen bent kun je met mooi weer, wat het vaak is, langer op het gras liggen voor het clubhuis met de biertjes en de BBQ. En als het vochtig is, wat het vaak is
, dan doe je er iets langer over....
Yep, dat is je nieuwe realiteit

@JJ,
Net als de andere tochten die ik met Daan & Marco de afgelopen jaren in N-Belgie gedaan heb. Modder, kalkstenen, kiezelpaden en asfalt. Steil naar beneden, steil naar boven en bovenop de heuvel en onderin het dal vals plat. Parcours van OSO is elk jaar iets anders, officieel 70km, soms iets meer dan 60km, soms bijna 80km en tussen 1100 en 1500hm. Op z'n Bels dus. Als ik jouw zo zie rijden dan marathon verzet erop en dan 80% lol hebben en 10-20% vreselijk afzien

Op de een of andere manier is het een relaxte chrono, als je snel binnen bent kun je met mooi weer, wat het vaak is, langer op het gras liggen voor het clubhuis met de biertjes en de BBQ. En als het vochtig is, wat het vaak is

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
?? Ben je bang dat je te lang wegblijft of wil je de avond ervoor in Belgie overnachten?JJ schreef:Maken jullie er een day trip van?
JJ
Nu de wegwerkzaamheden in Den Bosch en Eindhoven voorbij zijn en de A73 Tunnels weer open zijn kun je in 2 1/2 uur vanuit A'foort in Olne zijn. Start tussen 8:30h. en 9:30h. Dagtochtje. Cappuchino pakken onderweg, parkeren op 100m van de start.
Voorlopig geen "jullie" maar "ik". Bert.L is vanochtend al van startlijst verdwenen, Daan gaat overleggen. Alleen liefhebbers blijven over

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl