Klopt, komt voor elkaar. De fiets is bijna af en het is immers erg mooi buitenJJ schreef: Dat krat is idd leeg, dus die flesjes staan te popelen in de koelkast![]()
Maak eens een paar pics in de buitenlucht, dat is ie wel waar. Niks mis met je keuken, maar die leidt af van je fiets..
JJ
SS Gallery
Moderators:JJ, Beheerders
- MarkMeisner
- Contacteer:
Damn, wat een vondst. Wat voor frame is dat? Die ziet er echt supervet uit, zeker in combi met die dikke schwalbeskoekie schreef:Ik hoorde dikke banden?
Ben dr nog mee bezig, bijna klaar.
Ooit een vuilnisbakvonst, maar na wat noeste arbeid begint het ergens op te lijken.
Misschien nog zelf een stuurtje fabriceren dat iets meer mijn smaak is.
En als ik pinstripen wat meer onder de knie heb, wellicht subtiel streepje hier en daar.
Alleen.. coasterbrake's zijn irritant als ze niet doen wat jij wilt grrrrr......
Dus wss nieuwe naaf of wiel.
of fixen?

- didadunlop
- Ghostdog - X
- Contacteer:
Check it out! Na 5,5 maand wachten en onderdelen verzamelen zit mn nieuwe fixed gear bike dan eindelijk in elkaar. Ik moet alleen nog ff de stuurbuis af zagen op de juiste hoogte en die lelijke stickers van mn velgen peuteren.

Hij staat ook op Flickr

Hij staat ook op Flickr
nice.Ghostdog - X schreef:Check it out! Na 5,5 maand wachten en onderdelen verzamelen zit mn nieuwe fixed gear bike dan eindelijk in elkaar. Ik moet alleen nog ff de stuurbuis af zagen op de juiste hoogte en die lelijke stickers van mn velgen peuteren.
Hij staat ook op Flickr
2 tipjes: stickers van de velgen af en logo's van je bandjes uitlijnen met de ventielen...

Heel mooi!Ghostdog - X schreef:Check it out! Na 5,5 maand wachten en onderdelen verzamelen zit mn nieuwe fixed gear bike dan eindelijk in elkaar. Ik moet alleen nog ff de stuurbuis af zagen op de juiste hoogte en die lelijke stickers van mn velgen peuteren.
Hij staat ook op Flickr
Één tip: Monteer pedalen....

- didadunlop
Goodridge.
Beste kabels die ik geprobeerd heb. Kost wel wat (Chainreaction is redelijk goedkoop) Maar goed spul!
Keihard en totaal geen sponzig gevoel. Als het al sponzig aanvoelt zijn het nieuwe remblokjes ofzo.
Je moet wel een goede kabelknipper hebben voor de buitenkabel die is nl keihard.
Beste kabels die ik geprobeerd heb. Kost wel wat (Chainreaction is redelijk goedkoop) Maar goed spul!
Keihard en totaal geen sponzig gevoel. Als het al sponzig aanvoelt zijn het nieuwe remblokjes ofzo.
Je moet wel een goede kabelknipper hebben voor de buitenkabel die is nl keihard.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Zet 'm ook in de Fixed Gallery op dit forum, komt ie ook weer omhoog...
[quote="Ghostdog - X"]Check it out! Na 5,5 maand wachten en onderdelen verzamelen zit mn nieuwe fixed gear bike dan eindelijk in elkaar. Ik moet alleen nog ff de stuurbuis af zagen op de juiste hoogte en die lelijke stickers van mn velgen peuteren.
[quote="Ghostdog - X"]Check it out! Na 5,5 maand wachten en onderdelen verzamelen zit mn nieuwe fixed gear bike dan eindelijk in elkaar. Ik moet alleen nog ff de stuurbuis af zagen op de juiste hoogte en die lelijke stickers van mn velgen peuteren.
-
Eindlijk is kan ik er op rijden... Mijn eerste Single!
En want af is 'ie' nog lang niet!

't frame moet nog een laagje lak hebben en een stel stickers van (Thnx nog
!)
Ik ga een poging wagen tot een wiel bouwen met een echt single freewheel en als ik goed overweg kan met het single principe komt er waarschijnlijk een fixed wiel in.
Grt Niels
En want af is 'ie' nog lang niet!

't frame moet nog een laagje lak hebben en een stel stickers van (Thnx nog

Ik ga een poging wagen tot een wiel bouwen met een echt single freewheel en als ik goed overweg kan met het single principe komt er waarschijnlijk een fixed wiel in.
Grt Niels
-