Bikes & coffee - 7 december
Moderators:JJ, Beheerders
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Staat in de agenda iig 

This ain't no sun tan, we got a mud tan!
-
D'r kwam een uitnodiging voorbij jah!
'k neem de BP mee op veler verzoek, dan moet Malle T. wel de zijne meenemen! De C'dale R700 Fixie is dan nog niet af dus hoeft ook niet meegenomen te worden... (Volgend jaar ergens).
'k zal er wel met kleine oogjes rondlopen want de nacht ervoor: www.essencefestival.nl
Duzzzzz......
TBB
'k neem de BP mee op veler verzoek, dan moet Malle T. wel de zijne meenemen! De C'dale R700 Fixie is dan nog niet af dus hoeft ook niet meegenomen te worden... (Volgend jaar ergens).
'k zal er wel met kleine oogjes rondlopen want de nacht ervoor: www.essencefestival.nl
Duzzzzz......
TBB
Je mag ook tekeningen meenemen van je conceptTall Boy Bram schreef:D'r kwam een uitnodiging voorbij jah!
Duzzzzz......
TBB

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
-
-
Hallo Allemaal
Ik vond het leuk vandaag aanwezig te zijn geweest bij deze 1ste Bikes & Coffee. Ik wil graag iedereen bedanken die dit heeft mogelijk gemaakt: de organisatoren, de man vd koffie, de fotograaf ...en niet te vergeten zij die een onderkomen van meer dan voldoende grandeur voor onze rijwielen
ter beschikking hebben gesteld.
Tot volgend jaar (indien niet al eerder)
Ik vond het leuk vandaag aanwezig te zijn geweest bij deze 1ste Bikes & Coffee. Ik wil graag iedereen bedanken die dit heeft mogelijk gemaakt: de organisatoren, de man vd koffie, de fotograaf ...en niet te vergeten zij die een onderkomen van meer dan voldoende grandeur voor onze rijwielen

Tot volgend jaar (indien niet al eerder)
Alle verwachtingen zijn ruim overtroffen. De locatie was inderdaad de beste die je kunt wensen. Een design-omgeving die volledig paste bij deze bijzondere fietsen. De goede sfeer, de lekkere koffie en natuurlijke de fantastische fietsen. Ik wist niet dat we zoveel leuke fietsen in Nederland hebben. Uitleggen wat ik nou precies heb gedaan die vier uur is niet eenvoudig.
Een ieder die geholpen heeft om deze eerste B&C te organiseren, enorm bedankt. De lat ligt hoog voor een volgende keer...
Een ieder die geholpen heeft om deze eerste B&C te organiseren, enorm bedankt. De lat ligt hoog voor een volgende keer...
+1.
Was erg gaaf om al 't werk (van mij wel grotendeels bekende gezichten) te zien. Ook tof hoe er een enorme variatie aan materiaal te bekijken was, van de zeer originele Bombproofs tot baanfietsen, van lichtgewicht plastic
tot een Giant in 'natural rust' kleur.
Voor wie nog twijfels zette bij het plan om Schoorl te doen: met een beetje creatief om de files heen rijden hebben MavErik & ik toch nog 1 3/4 uitzonderlijk snelle rondjes maken voor het echt te donker was.
Was erg gaaf om al 't werk (van mij wel grotendeels bekende gezichten) te zien. Ook tof hoe er een enorme variatie aan materiaal te bekijken was, van de zeer originele Bombproofs tot baanfietsen, van lichtgewicht plastic

Voor wie nog twijfels zette bij het plan om Schoorl te doen: met een beetje creatief om de files heen rijden hebben MavErik & ik toch nog 1 3/4 uitzonderlijk snelle rondjes maken voor het echt te donker was.
Hoezo had je koude handen na het ritje van gister?wictor schreef:Oja: vraag over de sneeuwSurly: die 'wanten' die aan het stuur zaten.... van welk merk zijn die dingen?
De spulletjes die erop zaten zijn van Eric Parson. Pogies heten ze
www.epicdesigns-ak.blogspot.com http://www.epicdesignsalaska.com
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Zag het nut er ook wel van in, je kan wel van die dikke wanten aan doen bij min graden maar dan raak je een stuk grip kwijt (grip, toch handig in het bos)wictor schreef:Thanks!
Nee, gisteren ging prima, maar meestal houdt het bij mij rond de 2 graden wel op (zenuw/bloedvatschade), en da's net zonde.
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Hatseflats:
http://www.dirty-pages.net/nieuws/item.php?id=41274
Zullen we daar meteen verder gaan met napraat?
http://www.dirty-pages.net/nieuws/item.php?id=41274
Zullen we daar meteen verder gaan met napraat?