Dress to Impress.... (HSSC08, third round, next sunday!)
Moderators:JJ, Beheerders
-
Niet vergeten hé! Je kunt extra punten pakken door in een speciale outfit aan de start te verschijnen! Als een Jasper bijvoorbeeld weer in een nieuwe outfit aan de start verschijnt en weer 2-de achter Nard wordt, wint ie toch de cup...!!!
Dus allemaal in je moeders of grootmoeders klerenkast duiken en zorg voor de meest hilarische uitdossingen! Die gearies zullen wel denken maar ach....
Let wel, als je weer komt in een outfit die je al eerder aangehad hebt, krijg je er dit keer niet weer punten voor!
TBB
Dus allemaal in je moeders of grootmoeders klerenkast duiken en zorg voor de meest hilarische uitdossingen! Die gearies zullen wel denken maar ach....
Let wel, als je weer komt in een outfit die je al eerder aangehad hebt, krijg je er dit keer niet weer punten voor!
TBB
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Waarschijnlijk niet. Volgens mij was iedereen tevreden met de vorige start, zowel de starters als de dames als de heren voor ons. Als je achter de dames start moeten de voorsten het eerste half uur tussen de dames door laveren, terwijl het midden veld de hele tijd tussen de dames rijdt, wat voor de gemiddelde singespeeder geen probleem is, maar voor de iets meer prestatie gerichte gemiddelde race dame is het frustrerend in de klim te worden voorbij gereden door een stoemoper waar ze in het vervolg weer langs moet zien te komen. Voor de dames starten is dus beter.Tall Boy Bram schreef:Ik mag hopen dat we dit keer gewoon weer starten zoals het hoort namelijk achter de dames!ott schreef:We starten tegnwoordig met de racers
TBB
Aan de andere kant moet de start wel anders: Le Mans.
Bij het NK was het weer dolle pret, en zoals we afgleopen keer direct achter de 75 minuten aan reden was saai en suf.
Het is altijd lekker druk bij de start, laten we, zeker nu er verkleed gaat worden, Burgersdijk blij maken met een echte singlespeed start, een horde rennende mafkezen dus.
Deal?
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Het is het een of het anderJJ schreef: Waarschijnlijk niet. Volgens mij was iedereen tevreden met de vorige start, zowel de starters als de dames als de heren voor ons. Als je achter de dames start moeten de voorsten het eerste half uur tussen de dames door laveren, terwijl het midden veld de hele tijd tussen de dames rijdt, wat voor de gemiddelde singespeeder geen probleem is, maar voor de iets meer prestatie gerichte gemiddelde race dame is het frustrerend in de klim te worden voorbij gereden door een stoemoper waar ze in het vervolg weer langs moet zien te komen. Voor de dames starten is dus beter.
Aan de andere kant moet de start wel anders: Le Mans.
Bij het NK was het weer dolle pret, en zoals we afgleopen keer direct achter de 75 minuten aan reden was saai en suf.
Het is altijd lekker druk bij de start, laten we, zeker nu er verkleed gaat worden, Burgersdijk blij maken met een echte singlespeed start, een horde rennende mafkezen dus.
Deal?
JJ

Le mans start moet achter de dames omdat we anders de dames, in tijd, op houden.
Daarin tegen heeft de start voor de dames het voordeel dat ermeer tijd is om te racen en je de dames niet hoeft in te halen
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Ik vond het bij Arnhem 2008 (vóór de dames gestart) veel meer dringen tuseen de gearies dan in 2007 (Le Mans achter de dames) toen we alleen maar af en toe gezellig wat dames in moesten halen.
This ain't no sun tan, we got a mud tan!
-
Ik heb geen SS geprepareerd voor morgen. Hubert had gewoon zijn Vlaai af moeten hebben, en dan aan mij uitlenen.
Dan maar een keertje mijn Redline Flight uitlaten in de "bergen". Is waarschijnlijk niet zo snel als een SS, maar past wel beter bij mijn (algeheel gebrek aan) ongetraindheid. Lichtste verzet dat werkt is 36x30, hopelijk heb ik die niet overal nodig
Dan maar een keertje mijn Redline Flight uitlaten in de "bergen". Is waarschijnlijk niet zo snel als een SS, maar past wel beter bij mijn (algeheel gebrek aan) ongetraindheid. Lichtste verzet dat werkt is 36x30, hopelijk heb ik die niet overal nodig

Geen commentaarTall Boy Bram schreef:Mijn outfit is klaar, ik heb er zin in!
Volgens mij gaan er serieus een aantal mensen in hun broek zeiken van het lachen als wij bij de start staan! Ik weet wat sommigen aan gaan trekken en zelf zie ik er ook wel redelijk debiel uit dus....
TBB

Veel plezier en succes morgen!