Dress to Impress.... (HSSC08, third round, next sunday!)

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
Tall Boy Bram
Dress to Impress.... (HSSC08, third round, next sunday!)

Bericht door Tall Boy Bram » wo jul 02, 2008 9:50 pm

Niet vergeten hé! Je kunt extra punten pakken door in een speciale outfit aan de start te verschijnen! Als een Jasper bijvoorbeeld weer in een nieuwe outfit aan de start verschijnt en weer 2-de achter Nard wordt, wint ie toch de cup...!!!

Dus allemaal in je moeders of grootmoeders klerenkast duiken en zorg voor de meest hilarische uitdossingen! Die gearies zullen wel denken maar ach....

Let wel, als je weer komt in een outfit die je al eerder aangehad hebt, krijg je er dit keer niet weer punten voor!

TBB

Nard
Contacteer:

Bericht door Nard » do jul 03, 2008 8:46 am

Een Dirty-pages racing team shirt, dát is pas cult. :o

Ik woon trouwens in Breda, waar ik de jaarlijkse groepsverkleedpartijen altijd probeer te ontvluchten, bv door te gaan fietsen. ;)

Cloxxki

Bericht door Cloxxki » do jul 03, 2008 12:35 pm

Wat zal ik dit keer doen?

Kantoorkloffie met das?
Triathlon Speedo met naveltopje?

Ik heb nog ergens wel een PTT Post outfit...
Laatst gewijzigd door Cloxxki op do jul 03, 2008 3:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Nard
Contacteer:

Bericht door Nard » do jul 03, 2008 1:48 pm

No brainer: -20 langlauf outfit!

Cloxxki

Bericht door Cloxxki » do jul 03, 2008 3:48 pm

Nard schreef:No brainer: -20 langlauf outfit!
Zou wel willen dat ik dat had, maar nog geen noodzaak voor gezien. Fietskleding volstaat perfect.

ott

Bericht door ott » do jul 03, 2008 6:37 pm

We starten tegnwoordig met de racers en de meeste hebben lycra aan, we lijken wel wedstrijd rijders :o Ik ben wel in voor een gek outfitje :D
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » do jul 03, 2008 9:16 pm

ott schreef:We starten tegnwoordig met de racers
Ik mag hopen dat we dit keer gewoon weer starten zoals het hoort namelijk achter de dames!

TBB

Per

Bericht door Per » do jul 03, 2008 9:58 pm

wie durft er zo aan de start te verschijnen?? :o
Afbeelding

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » vr jul 04, 2008 7:07 am

Tall Boy Bram schreef:
ott schreef:We starten tegnwoordig met de racers
Ik mag hopen dat we dit keer gewoon weer starten zoals het hoort namelijk achter de dames!

TBB
Waarschijnlijk niet. Volgens mij was iedereen tevreden met de vorige start, zowel de starters als de dames als de heren voor ons. Als je achter de dames start moeten de voorsten het eerste half uur tussen de dames door laveren, terwijl het midden veld de hele tijd tussen de dames rijdt, wat voor de gemiddelde singespeeder geen probleem is, maar voor de iets meer prestatie gerichte gemiddelde race dame is het frustrerend in de klim te worden voorbij gereden door een stoemoper waar ze in het vervolg weer langs moet zien te komen. Voor de dames starten is dus beter.

Aan de andere kant moet de start wel anders: Le Mans.

Bij het NK was het weer dolle pret, en zoals we afgleopen keer direct achter de 75 minuten aan reden was saai en suf.

Het is altijd lekker druk bij de start, laten we, zeker nu er verkleed gaat worden, Burgersdijk blij maken met een echte singlespeed start, een horde rennende mafkezen dus.

Deal?

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

willem12

Bericht door willem12 » vr jul 04, 2008 8:10 am

JJ schreef:.. maar voor de iets meer prestatie gerichte gemiddelde race dame is het frustrerend in de klim te worden voorbij gereden door een stoemoper waar ze in het vervolg weer langs moet zien te komen
Stoemoper ???
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl

ott

Bericht door ott » vr jul 04, 2008 11:23 am

JJ schreef: Waarschijnlijk niet. Volgens mij was iedereen tevreden met de vorige start, zowel de starters als de dames als de heren voor ons. Als je achter de dames start moeten de voorsten het eerste half uur tussen de dames door laveren, terwijl het midden veld de hele tijd tussen de dames rijdt, wat voor de gemiddelde singespeeder geen probleem is, maar voor de iets meer prestatie gerichte gemiddelde race dame is het frustrerend in de klim te worden voorbij gereden door een stoemoper waar ze in het vervolg weer langs moet zien te komen. Voor de dames starten is dus beter.

Aan de andere kant moet de start wel anders: Le Mans.

Bij het NK was het weer dolle pret, en zoals we afgleopen keer direct achter de 75 minuten aan reden was saai en suf.

Het is altijd lekker druk bij de start, laten we, zeker nu er verkleed gaat worden, Burgersdijk blij maken met een echte singlespeed start, een horde rennende mafkezen dus.

Deal?

JJ
Het is het een of het ander :(
Le mans start moet achter de dames omdat we anders de dames, in tijd, op houden.
Daarin tegen heeft de start voor de dames het voordeel dat ermeer tijd is om te racen en je de dames niet hoeft in te halen
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

@sph@ltdude
Contacteer:

Bericht door @sph@ltdude » vr jul 04, 2008 11:35 am

Ik vond het bij Arnhem 2008 (vóór de dames gestart) veel meer dringen tuseen de gearies dan in 2007 (Le Mans achter de dames) toen we alleen maar af en toe gezellig wat dames in moesten halen.
This ain't no sun tan, we got a mud tan!

Pottser

Bericht door Pottser » vr jul 04, 2008 11:55 am

Achter de dames starten heeft als grote voordeel dat ik niet door dames word ingehaald. Voor de dames starten heeft als voordeel dat ik door dames word ingehaald.

lc4

Bericht door lc4 » vr jul 04, 2008 12:47 pm

:lol:

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » vr jul 04, 2008 12:55 pm

Draai het ook vooral om: in hoeverre zijn de dames blij met een stel 'idioten' die vlak na ze starten en meteen overal in de weg rijden. Vaak is deze groep al de dupe door het samen moeten rijden met (veel snellere) junioren, dus denk daar ook even over na...

Hubert !

Bericht door Hubert ! » vr jul 04, 2008 1:50 pm

Is het nu werkelijk nodig onszelf nog specialer uitdossen voor deze wedstrijd? Volgens mij is het al voldoende zichtbaar dat we onszelf niet serieus nemen .... ;)

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » vr jul 04, 2008 3:38 pm

Het meeste speciale spul rijdt toch hier rond of niet? Allemaal duur spul op die SSers. 8)

Gewoon verkleden met die handel! :evil:

Rigard
Contacteer:

Bericht door Rigard » vr jul 04, 2008 5:13 pm

Gewoon direct achter de gearies zoals in Arnhem, en dan hard fietsen. Le mans vind ik meer voor echte ss wedstrijden zoals het NK.

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » vr jul 04, 2008 9:12 pm

Mijn outfit is klaar, ik heb er zin in!

Volgens mij gaan er serieus een aantal mensen in hun broek zeiken van het lachen als wij bij de start staan! Ik weet wat sommigen aan gaan trekken en zelf zie ik er ook wel redelijk debiel uit dus....

TBB

Cloxxki

Bericht door Cloxxki » za jul 05, 2008 2:02 pm

Ik heb geen SS geprepareerd voor morgen. Hubert had gewoon zijn Vlaai af moeten hebben, en dan aan mij uitlenen.
Dan maar een keertje mijn Redline Flight uitlaten in de "bergen". Is waarschijnlijk niet zo snel als een SS, maar past wel beter bij mijn (algeheel gebrek aan) ongetraindheid. Lichtste verzet dat werkt is 36x30, hopelijk heb ik die niet overal nodig :-)

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » za jul 05, 2008 2:04 pm

Tall Boy Bram schreef:Mijn outfit is klaar, ik heb er zin in!

Volgens mij gaan er serieus een aantal mensen in hun broek zeiken van het lachen als wij bij de start staan! Ik weet wat sommigen aan gaan trekken en zelf zie ik er ook wel redelijk debiel uit dus....

TBB
Geen commentaar :angelnot:

Veel plezier en succes morgen!

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » za jul 05, 2008 5:50 pm

Cloxxki schreef:Hubert had gewoon zijn Vlaai af moeten hebben,
Ik denk dat die Vlaai eerder te koop komt te staan dan dat hij af is!

Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!

Cloxxki

Bericht door Cloxxki » zo jul 06, 2008 8:45 am

Het TUIG schreef:
Cloxxki schreef:Hubert had gewoon zijn Vlaai af moeten hebben,
Ik denk dat die Vlaai eerder te koop komt te staan dan dat hij af is!

Hij wil nog geen prijs noemen, maar hij is vast weg voor ik er van weet...

Vorig jaar tusen gearies gestart, en nog door een dame ingehaald.

Plaats reactie