effe mashen
Moderators:JJ, Beheerders
-
www.mashsf.com lekker scheuren op je fixie!
- didadunlop
Dus jullie hebben die MASH shit nu ook ontdekt.
Tja ik denk er het mijn van trucjes kunnen we allemaal leren (zelfs ik).
Cadence clothing sponsort die jongens en vliegen lekker de hele wereld over.
Zit volgens mij maar één ex-koerier bij en voor de rest zijn het allemaal....
Tja wat moet ik er nog meer over kwijt?
Nee doe mij mijn vriend Carlos maar das de shit NYC style!
Want voor je het weet krijg je deze shit.

Maar goed nu allemaal als een dolle die MASH DVD bestellen, of nog beter JJ koop jij ze in?
Tja ik denk er het mijn van trucjes kunnen we allemaal leren (zelfs ik).
Cadence clothing sponsort die jongens en vliegen lekker de hele wereld over.
Zit volgens mij maar één ex-koerier bij en voor de rest zijn het allemaal....
Tja wat moet ik er nog meer over kwijt?
Nee doe mij mijn vriend Carlos maar das de shit NYC style!
Want voor je het weet krijg je deze shit.
ItÂ’s confirmed that Kanye West stopped into Trackstar this week to cop a new bike. ItÂ’s not one of the DQM x Trackstar track bikes either, but a Cinelli Vigorelli. No news yet on how itÂ’s built up, but we can only imagine the finest components and bling.
Above, we ponder how Kanye West would look riding his new track bike in space. Prolly says that DQM already taught him how to skid, so heÂ’s probably working on his Kevin Bacon dismounts by now.

Maar goed nu allemaal als een dolle die MASH DVD bestellen, of nog beter JJ koop jij ze in?
- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
yup, alleen koeriers zijn zo stoerdidadunlop schreef:Is hetgeen op die film staat dan "exclusief" voorbehouden aan koeriers?

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop
Nee zo bedoel ik het niet en zo moet je dat dus niet lezen.
Maar zet die gasten van MASH in een alleycat en ze worden aan alle kanten voorbij gereden. In het verkeer waar het bij mij toch om gaat stellen ze weinig voor.
Dan is er onder koeriers (wereldwijd) nog een hele discussie over de zogenaamde fakengers (Bill heeft er dus een mooi stukje over geschreven). En waar hier de meeste fixie rijders dan toch ook onder vallen (hier bedoel ik het DP forum).
Ikzelf zie dat als een positief ding hoe meer fixie rijders hoe beter. Er komen meer onderdelen en frames op de (hollandse) markt voor betere prijzen. En alleycats kunnen groeien, allemaal super cool en dus een goede zaak.
Maar om allemaal ooh en ahh te roepen bij die MASH gasten, nee. Dan zie ik liever Carlos door het verkeer knallen of het filmpje van Lucas in Londen.
Das de shit en zo hoort het.
Maar zet die gasten van MASH in een alleycat en ze worden aan alle kanten voorbij gereden. In het verkeer waar het bij mij toch om gaat stellen ze weinig voor.
Dan is er onder koeriers (wereldwijd) nog een hele discussie over de zogenaamde fakengers (Bill heeft er dus een mooi stukje over geschreven). En waar hier de meeste fixie rijders dan toch ook onder vallen (hier bedoel ik het DP forum).
Ikzelf zie dat als een positief ding hoe meer fixie rijders hoe beter. Er komen meer onderdelen en frames op de (hollandse) markt voor betere prijzen. En alleycats kunnen groeien, allemaal super cool en dus een goede zaak.
Maar om allemaal ooh en ahh te roepen bij die MASH gasten, nee. Dan zie ik liever Carlos door het verkeer knallen of het filmpje van Lucas in Londen.
Das de shit en zo hoort het.
- didadunlop
-
haha, wel grappig. ik wilde er helemaal geen wel core/geen core discussie mee uit te lokken. Garrett een goede vriend van me uit A'dam (die heir dus ook al fixed reed) is een paar jaar geleden weer teruggegaan naar de San Fran en is daar met die gasten in contact gekomen. hij is art director en heeft alle graphics, DVD hoesjes, etc. gemaakt voor die boys hun project. door de montage lijkt het alsof die gasten de hele dag alleen maar trucjes aan het doen zijn, maar ik vind het vooral vet dat ze gewoon iets gemaakt hebben. het gezeik komt altijd van de mensen die niet van hun reet afkomen...
Garrett rijdt net zo hard en strak als de meesten, maar is inderdaad nooit fietskoerier geweest. vinnik dus niet zo belangrijk. ik ben ook geen fietskoerier (geweest), maar geniet elke dag van mijn fixie en heb inmiddels een slingertas (oh shit), omdat ik gek werd van mijn rugzak. gekocht van Bagaboo. dus ik zal wel een poser zijn. vinnik dus ook niet zo belangrijk.
Oh, maar huur wel altijd infinity koeriers in voor spoedbestellingen van mijn bedrijfje, krik ik dan m'n streetcreds nog een beetje op?
Garrett rijdt net zo hard en strak als de meesten, maar is inderdaad nooit fietskoerier geweest. vinnik dus niet zo belangrijk. ik ben ook geen fietskoerier (geweest), maar geniet elke dag van mijn fixie en heb inmiddels een slingertas (oh shit), omdat ik gek werd van mijn rugzak. gekocht van Bagaboo. dus ik zal wel een poser zijn. vinnik dus ook niet zo belangrijk.
Oh, maar huur wel altijd infinity koeriers in voor spoedbestellingen van mijn bedrijfje, krik ik dan m'n streetcreds nog een beetje op?

Als je fout hebt, je zit ernaast of je hebt je als een boeren l*l gedragen.
Dan moet je het ook toe kunnen geven.
Dus bij deze:
Ik had het fout, zat ernaast en gedroeg me als een boeren l*l!
Gisteren die dvd van MASH binnen gekregen.
En ik moet zeggen wat een vette shit!
Helemaal niet wat ik dacht, alleen maar trucjes nee veel heel veel knallen door die straten van San Fran. Er rijden ook zeker meer koeriers dan één rond in die film. Waaronder Richie, een oude bekende van me die ik al veel te lang niet meer had gezien. Kortom het is niet zo'n film zoals de roddels op het wondere weide web deden vermoeden dat het een film van en voor fakengers was. Nee dit is echt keiharde fixie shit dus zeker de moeite waard en ziet er prachtig uit!
Mijn boeren l*llen gedrag tot slot, nogmaals excuses hiervoor. Maar ik zat vol in mijn jaarlijkse winter depressie. En dan moet ik ook eigenlijk niet gaan posten. Maar de dagen worden weer langer en dus voel ik me weer beter.
Om het goed te maken dan nog maar een filmpje?
Oh nog één heel klein dingetje voor "The Bassenator", kijk dat Benny Gold alle art shit voor MASH heeft ontworpen dat wist ik al. Maar dan was ik wel erg benieuwd wie die Garrett Chow nou was en wat hij dan deed binnen dit project. Welnu hij heeft dus zeker meegewerkt maar dan wel als assistend van Benny en heeft dus niet zoals jij suggereerde "al die shit" ontworpen. Maar die Garrett inderdaad hij rijd net zo strak en hard als al die andere gasten credits voor dat!
En dan nog maar één klein dingetje ik spreek net mijn vriend "Haute Courier" en hij speelt de DVD voorafgaande aan de alleycat "Arnhem Uphill" met de beamer af. Nog een reden om allemaal te komen dacht ik zo. Kan je daarna tijdens de race de film nadoen en hier in Arnhem de bulten af komen skidden ala MASH stijl!
Dan moet je het ook toe kunnen geven.
Dus bij deze:
Ik had het fout, zat ernaast en gedroeg me als een boeren l*l!
Gisteren die dvd van MASH binnen gekregen.
En ik moet zeggen wat een vette shit!
Helemaal niet wat ik dacht, alleen maar trucjes nee veel heel veel knallen door die straten van San Fran. Er rijden ook zeker meer koeriers dan één rond in die film. Waaronder Richie, een oude bekende van me die ik al veel te lang niet meer had gezien. Kortom het is niet zo'n film zoals de roddels op het wondere weide web deden vermoeden dat het een film van en voor fakengers was. Nee dit is echt keiharde fixie shit dus zeker de moeite waard en ziet er prachtig uit!
Mijn boeren l*llen gedrag tot slot, nogmaals excuses hiervoor. Maar ik zat vol in mijn jaarlijkse winter depressie. En dan moet ik ook eigenlijk niet gaan posten. Maar de dagen worden weer langer en dus voel ik me weer beter.
Om het goed te maken dan nog maar een filmpje?
Oh nog één heel klein dingetje voor "The Bassenator", kijk dat Benny Gold alle art shit voor MASH heeft ontworpen dat wist ik al. Maar dan was ik wel erg benieuwd wie die Garrett Chow nou was en wat hij dan deed binnen dit project. Welnu hij heeft dus zeker meegewerkt maar dan wel als assistend van Benny en heeft dus niet zoals jij suggereerde "al die shit" ontworpen. Maar die Garrett inderdaad hij rijd net zo strak en hard als al die andere gasten credits voor dat!
En dan nog maar één klein dingetje ik spreek net mijn vriend "Haute Courier" en hij speelt de DVD voorafgaande aan de alleycat "Arnhem Uphill" met de beamer af. Nog een reden om allemaal te komen dacht ik zo. Kan je daarna tijdens de race de film nadoen en hier in Arnhem de bulten af komen skidden ala MASH stijl!