Vlaamse singlespeeders?
Moderators:JJ, Beheerders
Hallo,
In Vlaanderen heerst er precies een grote leegte op singlespeed-MTB-vlak.
Uit armoede dan hier maar een topicje openen, dacht ik.
Onze Nederlandse collega's hebben een eigen hoekje op dit forum, een specifieke online-shop, er wordt af en toe eens afgesproken en er zijn zelfs ss-wedstrijden.
Laat eens iets horen.
Mss kan er dan eens afgesproken worden???
Ikzelf ben van Beveren-Waas(14 km van Antwerpen) en rij vooral de lokale tt'en(in een straal van ca 50km) met de ss.
bvb Ronde v.h.Waasland.
In Vlaanderen heerst er precies een grote leegte op singlespeed-MTB-vlak.
Uit armoede dan hier maar een topicje openen, dacht ik.
Onze Nederlandse collega's hebben een eigen hoekje op dit forum, een specifieke online-shop, er wordt af en toe eens afgesproken en er zijn zelfs ss-wedstrijden.
Laat eens iets horen.
Mss kan er dan eens afgesproken worden???
Ikzelf ben van Beveren-Waas(14 km van Antwerpen) en rij vooral de lokale tt'en(in een straal van ca 50km) met de ss.
bvb Ronde v.h.Waasland.
Hier is alvast een toekomstige singlespeed-MTB'er (en waarschijnlijk ineens een 29-er) uit Mechelen. Mijn singlespeed activiteiten beperken zich voorlopig tot verharde wegen. Ik rij geregeld met een Peugeot Ventoux fixed gear en vorig jaar in Parijs (erasmusuitwisseling) had ik een schitterende SS-commuter die je kunt vinden op singlespeedgallery.com.
Van zodra ik weer wat geld heb (en na dat andere project waarmee ik nu bezig ben) komt er waarschijnlijk wel een singlespeed MTB aan, maar de vorm is nog zeer onzeker (misschien wel een surly Karate Monkey).
Van zodra ik weer wat geld heb (en na dat andere project waarmee ik nu bezig ben) komt er waarschijnlijk wel een singlespeed MTB aan, maar de vorm is nog zeer onzeker (misschien wel een surly Karate Monkey).
If it ain't fixed, it's broken
Hoi
Ik ben van Leuven en rij ook al een tijd ss.
Ik vind net dat er de laatste tijd in Belgie wel wat aan het bewegen is op ss vlak.
Kom toch af en toe een andere ss-er tegen, en meer en meer bikers die ik tegenkom op toertochten en dergelijke weten toch al minstens dat ss bestaat. (wat al een hele verbetering is)
Ik rij vooral in Brabant en waalsbrabant en in de ardennen, trek dus eerder meer zuidelijker van Leuven dan dat ik richting a'pen enzo ga rijden.
Laatste tijd jammer genoeg weinig kunnen rijden aangezien we net een kindje erbij hebben en ook nog eens pas een huis gekocht.
Ik ben van Leuven en rij ook al een tijd ss.
Ik vind net dat er de laatste tijd in Belgie wel wat aan het bewegen is op ss vlak.
Kom toch af en toe een andere ss-er tegen, en meer en meer bikers die ik tegenkom op toertochten en dergelijke weten toch al minstens dat ss bestaat. (wat al een hele verbetering is)
Ik rij vooral in Brabant en waalsbrabant en in de ardennen, trek dus eerder meer zuidelijker van Leuven dan dat ik richting a'pen enzo ga rijden.
Laatste tijd jammer genoeg weinig kunnen rijden aangezien we net een kindje erbij hebben en ook nog eens pas een huis gekocht.
Hier in limburg, jaren voor op de rest offcourse
, zijn er al een paar jaar een paar unuzele mennekes op één vitesse bergvelookes

zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com