Daun op de singlespeed
Moderators:JJ, Beheerders
Ik rijd dit weekend de driedaagse van Daun en ben eigenlijk van plan mijn singlespeed mee te nemen. Het wordt mooi weer en de afstanden zijn te doen. Wie gaan er nog meer?
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Helaas niet.
Ik heb mijn weekend dagen tegoed de afgelopen tijd ruim opgemaakt, alleen nog een rondje Karwendel voor mij het weekend van de 10e oktober en dan zit het buitenlandse seizoen er weer op voor mij.
Dan wordt het weer rondjes Veenendaal/Apeldoorn/Holten etc..
In ieder geval veel plezier daar, laat even weten hoe het gegaan is!!
JJ
Ik heb mijn weekend dagen tegoed de afgelopen tijd ruim opgemaakt, alleen nog een rondje Karwendel voor mij het weekend van de 10e oktober en dan zit het buitenlandse seizoen er weer op voor mij.
Dan wordt het weer rondjes Veenendaal/Apeldoorn/Holten etc..
In ieder geval veel plezier daar, laat even weten hoe het gegaan is!!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Volgend jaar zeker meer singlespeeders?! Dit is een van de marathons die op je CV moet staan. Hij hoort in het rijtje Cristalp, LaReid, Houffalize, .... Zo'n driedaagse bevalt mij erg goed. De afstanden, elke dag tussen 70 - 80 km, is erg goed te doen op de singlespeed. De eerste dag was de start pas laat, rond 14 uur, zodat ik wat moeite had om nog ingesteld te zijn op een wat langere rit. Zaterdag en zondag, de lastigste dagen qua afstand en hoogtemeters, gingen bij mij veel beter. Het leukste was misschien nog wel zaterdagavond in Daun. In het erg heuvelachtige centrum van Daun was een nightrace uitgezet door de straatjes, inclusief bierstuben, bandjes en erg veel bezoekers. Leuk om met alle deelnemers op terrasjes/langs de kant of waar dan ook te genieten van de spectaculaire race. Ik hoop dat we volgend jaar een apart singlespeed-klassement kunnen afdwingen door met een grotere groep te gaan. Nu was ik volgens mij de enige.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Goed gedaan, klinkt erg gezellig allemaal.
Probleem is dat er zo veel van dit soort leuke evenementen zijn, maar misschien volgend jaar?
Al staat er ook een ss transalp en een kind op de planning
JJ
Probleem is dat er zo veel van dit soort leuke evenementen zijn, maar misschien volgend jaar?
Al staat er ook een ss transalp en een kind op de planning

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
Ik heb een SS'er aan de bevoorrading van de 90 km tocht gezien. Ik was echter te uitgeput om te vragen hoe hij die bergen opraaktwictor schreef:ROTFL....
Volgend jaar probeer ik weer in Daun te zijn.... Was deze keer bezig in Bouillon (zonder SS....dat was echt gekkenwerk geweest).

I used to be a senior member here!