Gazelle converts
Moderators:JJ, Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Hij is idd strak. Zo'n negatieve pen met dat stuur, zou hem zo ook wel willen rijden maar er is no way dat ik dat fijn vind. Jammer, want het ziet er erg goed uit, zo horen ze er uit te zien voor mijn gevoel..
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Voor de bossen e.d. een Cube Nature, maar dat wilde je niet weten!JJ schreef:Wat rij je zelf??Gordon schreef:He vette fiets! Welk verzet gebruik je?
Ik heb gister een oude racer gekocht, een Raleigh uit het jaar 0. Ben vandaag hard aan de slag te gaan, nieuwe bandjes, hele grote poetsbeurt, schroefpignon eraf, nieuwe pedalen, alle overbodige schakeltroep eraf...
Moet nog: nieuw stuur (maar weet nog niet wat, suggesties?), nieuwe zadelpen (25.6mm, als je nog wat hebt liggen

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Roze, het nieuwe licht blauw
Hij is al een tijdje klaar, maar hier een paar fotoos..

Vandaag wezen fietsen van Arnhem naar Harderwijk naar Amersfoort, Kerensky fixed, ik nog niet. Hij rijdt echt heerlijk, dacht eerst dat het stuur te diep was maar het gaat toch goed denk ik.
Mooi roze is niet lelijk!!

Vandaag wezen fietsen van Arnhem naar Harderwijk naar Amersfoort, Kerensky fixed, ik nog niet. Hij rijdt echt heerlijk, dacht eerst dat het stuur te diep was maar het gaat toch goed denk ik.
Mooi roze is niet lelijk!!

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ja die stickers zijn erg goed. Een keer bij een gozer in Amerika besteld, die ze volgens mij zelf heeft ontworpen. Ik heb er nog een paar, maar weet iemand nog hoe die kerel ook al weer heet? Mss heeft ie ze nog.
JJ
JJ
-